eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LuborzycaŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO O CHARAKTERZE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA W ROKU 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
O CHARAKTERZE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
NA TERENIE GMINY KOCMYRZÓW – LUBORZYCA W ROKU 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kocmyrzów - Luborzyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 7

1.5.2.) Miejscowość: Luborzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-010

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12/ 387-14-10

1.5.8.) Numer faksu: 12/ 387-14-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbc768e0-3fc7-4dac-8ad1-4d7ab875ee2f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
O CHARAKTERZE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
NA TERENIE GMINY KOCMYRZÓW – LUBORZYCA W ROKU 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbc768e0-3fc7-4dac-8ad1-4d7ab875ee2f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00014528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027095/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Kocmyrzów - Luborzyca w roku 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636263

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 870856,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I część przedmiotu zamówienia obejmuje realizację zadania pn: Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na linii B1: Czulice – Zastów:

Trasa objęta I częścią przedmiotu zamówienia uruchomiona będzie 5 dni w tygodniu (od pon – pt), w dni robocze, w zakładanym przedziale czasowym: od ok. 6:00 do 17 : 30 (poszczególne godziny odjazdów zostaną ustalone z Zamawiającym, przy założeniu że kursów nie może być mniej niż 10 dziennie). W dniach od 14.07.2025 r. do 14.08.2025 r. przewidziano przerwę w zakresie świadczenia usług transportu.
Długość linii komunikacyjnej: B1: Czulice – Zastów: 24,6 km.

Bardziej szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji I cz. przedmiotu zamówienia przedstawia: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 346427,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część przedmiotu zamówienia obejmuje realizację zadania pn: Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na liniach: B2: Łososkowice – Luborzyca, B3: Łuczyce – Prusy .

Trasa objęta II częścią przedmiotu zamówienia uruchomiona będzie 5 dni w tygodniu (od pon – pt), w dni robocze, w zakładanym przedziale czasowym: od ok. 6:00 do 17 : 30 (poszczególne godziny odjazdów zostaną ustalone z Zamawiającym, przy założeniu że kursów na linii B2 nie może być mniej niż 10 dziennie, a na linii B3 nie może być mniej niż 9 dziennie). W dniach od 14.07.2025 r. do 14.08.2025 r. przewidziano przerwę w zakresie świadczenia usług transportu.


Długość linii komunikacyjnej: B2: Łososkowice – Luborzyca - 21,4 km a B3: Łuczyce – Prusy - 17,6 km.
Bardziej szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji II cz. przedmiotu zamówienia przedstawia: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 524428,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368557,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368557,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368557,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osób i Towarów STEFAN Krzysztof Kucala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821177665

7.3.3) Ulica: Widoma 36

7.3.4) Miejscowość: Iwanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-095

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368557,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584135,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584135,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 584135,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osób i Towarów STEFAN Krzysztof Kucala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821177665

7.3.3) Ulica: Widoma 36

7.3.4) Miejscowość: Iwanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-095

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 584135,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

- I cz. przedm. zam.: cena jednostkowa oferty wybranej w ramach I cz. przedm. zam. wynosi: 6,60 zł. brutto za 1 wzkm. Wartość całkowita oferty, po przemożeniu ceny jednostkowej z maksymalną ilością wzkm które będą realizowane w ramach I cz. wynosi: 368 557,20 zł. brutto;
- II cz. przedm. zam.: cena jednostkowa oferty wybranej w ramach II cz. przedm. zam. wynosi: 6,91 zł. brutto za 1 wzkm. Wartość całkowita oferty, po przemożeniu ceny jednostkowej z maksymalną ilością wzkm które będą realizowane w ramach II cz. wynosi: 584 135,47 zł. brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.