Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00483359/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części parteru w budynku przy ul. Dziechcinka 4 Wiśle
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac B. Hoffa 3
1.5.2.) Miejscowość: Wisła
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-460
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.wisla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wisla.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://um.wisla.pl/SWZ/2022_dziechcinka_4/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont części parteru w budynku przy ul. Dziechcinka 4 Wiśle2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a71966b-76ce-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004655/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont części parteru w budynku przy ul. Dziechcinka 4 Wiśle
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483359
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGŚ.271.38.2022.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach inwestycji zostaną wykonane następujące prace: roboty budowlane wykończeniowe: demontaż istniejących drzwi przesuwnych i ścianki działowej, wykonanie ścianek działowych z płyt kartonowo – gipsowych + izolacja z wełny mineralnej, dostawa i montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych wejściowych, uzupełnienie obudów i okładzin z płyt kartonowo – gipsowych, wykonanie sufitów podwieszanych modułowych systemowych, wykonanie robót malarskich, montaż brakujących wypełnień w drzwiach wewnętrznych, montaż w drzwiach kratki nawiewnej – sanitariat, sprawdzenie istniejącej instalacji wodno – kanalizacyjnej, wykonanie montażu armatury i urządzeń sanitarnych w sanitariacie, sprawdzenie istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej, uzupełnienie brakujących elementów instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem centrali wentylacyjnej, wykonanie instalacji ciepła technologicznego zasilającego centralę wentylacyjną i podłączenie do rozdzielacza w kotłowni, wykonanie instalacji klimatyzacji, wykonanie zasilania elektrycznego urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, sprawdzenie istniejącej instalacji co i podłączenie do rozdzielacza w kotłowni, montaż grzejników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 985750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polok Piotr Firma Handlowo-Usługowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482109197
7.3.3) Ulica: ul. Kopydło 33b
7.3.4) Miejscowość: Wisła
7.3.5) Kod pocztowy: 43-460
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLOK PIOTR FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
POLOK PIOTR FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kotłowni gazowej i instalacji zbiornikowej na gaz płynny w należącym do Powiatu Rybnickiego budynku byłego dworca PKP w Suminie, ul. Dworcowa 30
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Remont dachu Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Jana Pawła II 23 w Strzelinie
- Remont dachu Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Jana Pawła II 23 w Strzelinie
- Modernizacja węzła cieplnego,zewnętrznej instalacji sieci cieplnej,głównej linii zasilającej tlenu medycznego wraz z uzupełniającymi pracami modernizacyjnymi w hydroforni na terenie NIGRiR w Warszawie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.