eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łabowa › Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji poprzez termomodernizację budynków szkolnych na terenie Gminy Łabowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji poprzez termomodernizację budynków szkolnych na terenie Gminy Łabowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łabowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000545604

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 38

1.5.2.) Miejscowość: Łabowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-336

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@labowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/labowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji poprzez termomodernizację budynków szkolnych na terenie Gminy Łabowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e117ae34-6a8a-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042395/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji poprzez termomodernizację bud. szkolnych na terenie gminy Łabowa -zapewnienie bezpieczeństwa energetycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452811/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5768650,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji poprzez termomodernizację budynków szkolnych na terenie Gminy Łabowa”, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą [Załącznik nr 1 do SWZ].
Pakiet nr 1 – Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Łabowej.
Szczegółowy zakres inwestycji obejmuje:
- ocieplenie ścian zewnętrznych nowszej części budynku,
- ocieplenie ścian zewnętrznych łącznika oraz sali gimnastycznej,
- ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic w gruncie,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem w starszej części budynku,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem w nowszej części budynku,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem- łącznik oraz sala gimnastyczna,
- wymianę drewnianej stolarki okiennej,
- wymianę stolarki okiennej wykonanej z profili PCW,
- wymianę stolarki drzwiowej,
- modernizację systemu oświetlenia wbudowanego,
- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 33,20kW,
- wykonania ekspertyzy wytrzymałości dachu przed przystąpieniem do montażu instalacji
fotowoltaicznej i udostępnienie jej Zamawiającemu,
- modernizację systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej,
- zakup oraz montaż nowego źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji C.O. w budynku,
- ocieplenie ścian zewnętrznych starszej części budynku,
- wykonanie nowych opasek z kostki brukowej wokół budynku,
- wymianę rynien i rur spustowych,
- remont pokrycia dachu,
- remont kominów nad pokryciem dachu,
- remont schodów wejściowych,
- wymianę instalacji odgromowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45421132-8 - Instalowanie okien

45261320-3 - Kładzenie rynien

45321000-3 - Izolacja cieplna

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45261910-6 - Naprawa dachów

4.5.5.) Wartość części: 3357236,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji poprzez termomodernizację budynków szkolnych na terenie Gminy Łabowa”, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą [Załącznik nr 1 do SWZ].
Pakiet nr 2 – Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Czaczowie.
Szczegółowy zakres inwestycji obejmuje:
Szczegółowy zakres inwestycji obejmuje:

- ocieplenie ścian zewnętrznych nowszej części budynku,
- ocieplenie ścian zewnętrznych wzniesionych z pustaków,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem w starszej części budynku,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem w nowszej części budynku,
- wymianę drewnianej stolarki okiennej,
- wymianę stolarki okiennej wykonanej z profili PCW,
- wymianę drewnianej stolarki drzwiowej,
- wymianę ślusarki drzwiowej aluminiowej,
- modernizację systemu oświetlenia wbudowanego,
- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 20,00kW,
- wykonania ekspertyzy wytrzymałości dachu przed przystąpieniem do montażu instalacji
fotowoltaicznej i udostępnienie jej Zamawiającemu.
- modernizację systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej,
- zakup oraz montaż nowego źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji C.O. w budynku,
- ocieplenie ścian zewnętrznych starszej części budynku,
- ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic w gruncie,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem na sali gimnastycznej,
- wykonanie nowych opasek z kostki brukowej wokół budynku,
- wymianę rynien i rur spustowych,
- remont dachu poprzez malowanie,
- remont istniejących kominów,
- wymianę instalacji odgromowej,
- remont schodów wejściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421132-8 - Instalowanie okien

45261320-3 - Kładzenie rynien

45321000-3 - Izolacja cieplna

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45261910-6 - Naprawa dachów

4.5.5.) Wartość części: 1694808,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji poprzez termomodernizację budynków szkolnych na terenie Gminy Łabowa”, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą [Załącznik nr 1 do SWZ].
Pakiet nr 3 – Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi.
Szczegółowy zakres inwestycji obejmuje:
- ocieplenie ścian zewnętrznych nowszej części budynku,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem w starszej części budynku,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem w nowszej części budynku,
- wymianę drewnianej stolarki okiennej,
- wymianę stolarki okiennej wykonanej z profili PCW,
- wymianę stolarki drzwiowej,
- modernizację systemu oświetlenia wbudowanego,
- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 20,00kW,
- wykonania ekspertyzy wytrzymałości dachu przed przystąpieniem do montażu instalacji fotowoltaicznej i udostępnienie jej Zamawiającemu.
- modernizację systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej,
- zakup oraz montaż nowego źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji C.O. w budynku,
- ocieplenie ścian zewnętrznych starszej części budynku,
- ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic w gruncie,
- wykonanie nowych opasek z kostki brukowej wokół budynku
- wymianę rynien i rur spustowych
- remont pokrycia dachu
- remont kominów
- remont schodów wejściowych
- wymianę instalacji odgromowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421132-8 - Instalowanie okien

45261320-3 - Kładzenie rynien

45321000-3 - Izolacja cieplna

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45261910-6 - Naprawa dachów

4.5.5.) Wartość części: 2043394,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3967000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4320189,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3967000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogdan Romanek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Produkcyjne Handlowo Usługowe Bogdan Romanek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490719102

7.3.3) Ulica: Os. 1000-lecia 4b/12

7.3.4) Miejscowość: Stary Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-340

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3967000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1856645,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1959488,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1856645,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Sopata prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Budowlana SOPATA Zbigniew Sopata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121188292

7.3.3) Ulica: Barcice 149

7.3.4) Miejscowość: Barcice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-342

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1856645,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2199886,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2365807,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2199886,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Złocki prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą FHUB „ZŁOCKI” Robert Złocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491868809

7.3.3) Ulica: Kamionka Wielka 343

7.3.4) Miejscowość: Kamionka Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 33-334

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2199886,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.