Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00452811/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji poprzez termomodernizację budynków szkolnych na terenie Gminy Łabowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łabowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000545604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 38
1.5.2.) Miejscowość: Łabowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-336
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@labowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/labowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji poprzez termomodernizację budynków szkolnych na terenie Gminy Łabowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e117ae34-6a8a-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042395/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji poprzez termomodernizację bud. szkolnych na terenie gminy Łabowa -zapewnienie bezpieczeństwa energetycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452811/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5768650,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji poprzez termomodernizację budynków szkolnych na terenie Gminy Łabowa”, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą [Załącznik nr 1 do SWZ].Pakiet nr 1 – Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Łabowej.
Szczegółowy zakres inwestycji obejmuje:
- ocieplenie ścian zewnętrznych nowszej części budynku,
- ocieplenie ścian zewnętrznych łącznika oraz sali gimnastycznej,
- ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic w gruncie,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem w starszej części budynku,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem w nowszej części budynku,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem- łącznik oraz sala gimnastyczna,
- wymianę drewnianej stolarki okiennej,
- wymianę stolarki okiennej wykonanej z profili PCW,
- wymianę stolarki drzwiowej,
- modernizację systemu oświetlenia wbudowanego,
- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 33,20kW,
- wykonania ekspertyzy wytrzymałości dachu przed przystąpieniem do montażu instalacji
fotowoltaicznej i udostępnienie jej Zamawiającemu,
- modernizację systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej,
- zakup oraz montaż nowego źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji C.O. w budynku,
- ocieplenie ścian zewnętrznych starszej części budynku,
- wykonanie nowych opasek z kostki brukowej wokół budynku,
- wymianę rynien i rur spustowych,
- remont pokrycia dachu,
- remont kominów nad pokryciem dachu,
- remont schodów wejściowych,
- wymianę instalacji odgromowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45421132-8 - Instalowanie okien
45261320-3 - Kładzenie rynien
45321000-3 - Izolacja cieplna
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.5.) Wartość części: 3357236,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji poprzez termomodernizację budynków szkolnych na terenie Gminy Łabowa”, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą [Załącznik nr 1 do SWZ].Pakiet nr 2 – Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Czaczowie.
Szczegółowy zakres inwestycji obejmuje:
Szczegółowy zakres inwestycji obejmuje:
- ocieplenie ścian zewnętrznych nowszej części budynku,
- ocieplenie ścian zewnętrznych wzniesionych z pustaków,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem w starszej części budynku,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem w nowszej części budynku,
- wymianę drewnianej stolarki okiennej,
- wymianę stolarki okiennej wykonanej z profili PCW,
- wymianę drewnianej stolarki drzwiowej,
- wymianę ślusarki drzwiowej aluminiowej,
- modernizację systemu oświetlenia wbudowanego,
- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 20,00kW,
- wykonania ekspertyzy wytrzymałości dachu przed przystąpieniem do montażu instalacji
fotowoltaicznej i udostępnienie jej Zamawiającemu.
- modernizację systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej,
- zakup oraz montaż nowego źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji C.O. w budynku,
- ocieplenie ścian zewnętrznych starszej części budynku,
- ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic w gruncie,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem na sali gimnastycznej,
- wykonanie nowych opasek z kostki brukowej wokół budynku,
- wymianę rynien i rur spustowych,
- remont dachu poprzez malowanie,
- remont istniejących kominów,
- wymianę instalacji odgromowej,
- remont schodów wejściowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421132-8 - Instalowanie okien
45261320-3 - Kładzenie rynien
45321000-3 - Izolacja cieplna
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.5.) Wartość części: 1694808,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji poprzez termomodernizację budynków szkolnych na terenie Gminy Łabowa”, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą [Załącznik nr 1 do SWZ].Pakiet nr 3 – Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi.
Szczegółowy zakres inwestycji obejmuje:
- ocieplenie ścian zewnętrznych nowszej części budynku,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem w starszej części budynku,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem w nowszej części budynku,
- wymianę drewnianej stolarki okiennej,
- wymianę stolarki okiennej wykonanej z profili PCW,
- wymianę stolarki drzwiowej,
- modernizację systemu oświetlenia wbudowanego,
- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 20,00kW,
- wykonania ekspertyzy wytrzymałości dachu przed przystąpieniem do montażu instalacji fotowoltaicznej i udostępnienie jej Zamawiającemu.
- modernizację systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej,
- zakup oraz montaż nowego źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji C.O. w budynku,
- ocieplenie ścian zewnętrznych starszej części budynku,
- ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic w gruncie,
- wykonanie nowych opasek z kostki brukowej wokół budynku
- wymianę rynien i rur spustowych
- remont pokrycia dachu
- remont kominów
- remont schodów wejściowych
- wymianę instalacji odgromowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421132-8 - Instalowanie okien
45261320-3 - Kładzenie rynien
45321000-3 - Izolacja cieplna
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.5.) Wartość części: 2043394,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3967000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4320189,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3967000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogdan Romanek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Produkcyjne Handlowo Usługowe Bogdan Romanek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490719102
7.3.3) Ulica: Os. 1000-lecia 4b/12
7.3.4) Miejscowość: Stary Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Bogdan Romanek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Bogdan Romanek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3967000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1856645,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1959488,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1856645,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Sopata prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Budowlana SOPATA Zbigniew Sopata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121188292
7.3.3) Ulica: Barcice 149
7.3.4) Miejscowość: Barcice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-342
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana "SOPATA" Zbigniew Sopata
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana "SOPATA" Zbigniew Sopata
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1856645,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2199886,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2365807,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2199886,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Złocki prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą FHUB „ZŁOCKI” Robert Złocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491868809
7.3.3) Ulica: Kamionka Wielka 343
7.3.4) Miejscowość: Kamionka Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-334
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2199886,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Badania i prace konserwatorskie przy zespole kapliczek i krzyży przydrożnych w miejscowościach Chojnowo i Nowinka
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU DAWNEJ UJEŻDŻALNI W JELENIEJ GÓRZE
- Modernizacja hali sportowej przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 32 w Głuchołazach - wymiana nawierzchni podłogi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.