eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górno › Remont drogi gminnej nr 325010T w miejscowości Krajno Drugie (III)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 325010T w miejscowości Krajno Drugie (III)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010079

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łysicka 13

1.5.2.) Miejscowość: Górno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-008

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gorno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminagorno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 325010T w miejscowości Krajno Drugie (III)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9cb30f8-5068-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061112/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont drogi gminnej nr 325010T w miejscowości Krajno Drugie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402398/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi gminnej nr 325010T w miejscowości Krajno Drugie na odcinku 1 600 mb.
1.1. Zakres rzeczowy:
– Roboty rozbiórkowe,
- Oczyszczenie istniejących poboczy,
- Rozebranie nawierzchni jezdni asfaltowej wraz z podbudową (destrukt z frezowania do zwrotu dla
Inwestora łączenie z dowozem na odległość do 20km)
- Frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- Wywiezienie materiału z rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem
samowyładowczym na odległość do 20 km (materiał który nadaje się do ponownego wykorzystania podlega do zwrotu i złożenia we wskazane miejsce przez Inwestora),
- Roboty ziemne wykopy z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 20 km,
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni,
- Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 (≤ 4 MPa) wg WT-5 2010 i PN-EN 14227-1,
- Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5mm stabilizowana mechanicznie wg WT-4 2010 – warstwa górna (wymagane kruszywo: dolomit lub wapień dewoński),
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych - warstwa wiążąca asfaltowa kategoria KR1 (przed wykonaniem warstwy podłoże należy skropić emulsją asfaltową),
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni poboczy i zjazdów,
- Nawierzchnia poboczy i zjazdów z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- Nawierzchnia zjazdu z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5mm stabilizowana mechanicznie wg WT-4 2010 (wymagane kruszywo: dolomit lub wapień dewoński),
- Odwodnienia liniowe z polimerobetonu lub tworzywa sztucznego o szerokości w świetle 300 mm i wysokości do 300 mm; klasa obciążenia D400, układane na ławie betonowej C20/25 (pozycja obejmuje również rozbiórkę istniejącego koryta odwodnienia liniowego wraz z odwozem gruzu na wysypisko),
- Rozebranie przepustów rurowych,
- Przepusty rurowe o śr. 50 cm,
- Czyszczenie i ścinanie skarp i dna rowu, nadanie profilu skarpom i dnie rowu, plantowanie skarp i dna rowu (średnia głębokość rowów 0,75m, skarpy o pochyleniu 1:1.5, szerokość dna rowu 0.40 m) odtworzenie umocnienia z betonowych płyt wielootworowych wraz z wycinką krzewów i drzew oraz płukaniem przepustów,
- Umocnienie skarp i dna rowów betonowymi płytami wielootworowymi układanymi na podsypce cementowopiaskowej 1:4,
- Wykonanie humusowania terenów zielonych i skarp rowów warstwą humusu wraz z ich obsiewem nasionami traw.
1.2 Zamawiający wymaga prowadzenia robót w sposób umożliwiający wykonanie wszystkich prac nie związanych z nawierzchnią jako pierwszych oraz wykonywanie prac dotyczących nawierzchni jezdni, poboczy i zjazdów jako ostatnich.
2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie opisane Dokumentacją robót, w tym dokumentacją projektową oraz STWiORB roboty budowlane, niezbędne do realizacji przedmiotu Umowy. Wykonanie robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót a są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z projektem budowlanym nie wymaga zawarcia odrębnej umowy.
3. Wszelkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, przewody kanalizacyjne, wodociągowe) należy prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności i pod nadzorem pracownika – użytkownika sieci.
4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1525000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1541958,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1525000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych ROADSTAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642130210

7.3.3) Ulica: ul. Bugaj 32

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1525000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.