Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00245875/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klientów OPS Bielawa w okresie od 01-01 2022r. do 31-12-2022 r."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.3.) Oddział zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bielawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 20
1.5.2.) Miejscowość: Bielawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 833-47-93
1.5.8.) Numer faksu: 74 833-47-93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opsbielawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbielawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ops.bielawa.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klientów OPS Bielawa w okresie od 01-01 2022r. do 31-12-2022 r."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b72f967-363d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004160/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klientów OPS Bielawa w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245875/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.DO.261.8.2021.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1750000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów OPS w miejscu zamieszkania na terenie miasta Bielawa”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia - część III SWZ
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - stanowią część II SWZ - projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 1440000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób dorosłych oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi, w miejscu zamieszkania na terenie miasta Bielawa".Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia - część III SWZ
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - stanowią część II SWZ - projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 310000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1183782,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1323986,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1323986,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRM PARTNER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522200010
7.3.3) Ulica: ul. Widoczna 37
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-647
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132396,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312930 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370540,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRM PARTNER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9922200010
7.3.3) Ulica: ul. Widoczna 37
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-647
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z BIELAWY
- Przebudowa dróg gminnych łączących drogi powiatowe nr 2877D i 3017D z drogą wojewódzką nr 384 w Bielawie - etap III - ul. Wolności
- Budowa budynku wielorodzinnego na działce gruntu nr 1360 obręb Południe w Bielawie
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulic Przedwiośnia, Stefana Żeromskiego, Wolności i Mikołaja Kopernika w Bielawie
więcej: przetargi w Bielawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w ramach projektu: Utworzenie Centrum Usług Społecznych dla mieszkańców Gminy Radków
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 35 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.05.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ DLA CZŁONKÓW RODZIN LUB OPIEKUNÓW SPRAWUJĄCYCH BEZPOŚREDNIĄ OPIEKĘ NAD OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.