eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)



Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.klinika.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0afce532-6971-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049706/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Sukcesywna dostawa żywności

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448081/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Chleb mieszany pszenno – żytni 0,60 kg krojony 3000 szt.
Chleb wieloziarnisty 0,50 kg 500 szt.
Chleb bezglutenowy 50 szt.
Chałka 0,40 kg 40 szt.
Bułka pszenna 0,05 kg 8000szt.
Rogal maślany ok. 55g 80 szt.
Drożdżówka wielosmakowa ok. 100 g 200 szt.
Ciasta różne 80 kg
Bułka tarta 1 kg 50 kg
Chałka 0,40 kg 40 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811100-7 - Chleb

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mleko spożywcze 2% po 1 L 1500 L.
Jogurt owocowy poj. 150 g 120 szt.
Jogurt z owsianką poj. 180g 100 szt.
Jogurt pitny bez dodatku cukru poj 250 ml 120 szt.
Jogurt naturalny 150 g 150 szt.
Jogurt naturalny typu greckiego poj 400 g 20 szt.
Serek wiejski z owocami (różne smaki) poj, 150 g 70 szt.
Kefir luz poj 5L wiadro 50 L.
Śmietana 18% poj. 0,4 L 400 L.
Ser topiony bloczek różne rodzaje 100 g 75 kg
Ser żółty blok 3kg różne rodzaje 100 kg.
Twaróg krajanka półtłusty 500 g 100 kg.
Twaróg sernikowy (typu Hanusi) 6,5% tłuszczu 1 kg 100 szt.
Margaryna mleczna 250 g 50 kg.
Masło extra 82% tłuszczu 200 g 400 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Schab świeży b/k 100 kg
Karczek wieprzowy b/k 75 kg
Łopatka wieprzowa b/k 200 kg
Kaszanka 35 kg
Szynka wieprzowa gotowana (typu cygańska) 35 kg
Kiełbasa gruba gatunkowa podsuszana(typu żywiecka) 50 kg
Kiełbasa gatunkowa (typu podwawelska) 50 kg
Kiełbasa gatunkowa (typu szynkowa) 25 kg
Kiełbasa zwyczajna 30 kg
Boczek gotowany b/k 25 kg
Mortadela bez dodatków 15 kg
Smalec kostka 200 g 50 kg
Słonina świeża bez skóry 5 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15119000-5 - Mięsa różne

4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Porcja rosołowe 350 kg
Udko z kurczaka 500 kg
Filet z piersi kurczaka 150 kg
Filet z piersi indyka 25 kg
Pasztet pieczony drobiowy 30 kg
Parówki drobiowe pakowane (typu Bobaski) 10 kg
Szynka drobiowa 40 kg
Kiełbasa drobiowa podsuszana 15 kg
Kiełbasa Krakowska drobiowa 10 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15119000-5 - Mięsa różne

4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mąka pszenna typ 500 pak po 1 kg 250 kg
Mąka ziemniaczana pak po 1 kg 3 kg
Kasza manna (grysik) pak. po 1 kg 50 kg
Kasza pęcak pak po 1 kg 50 kg
Kasza jęczmienna perłowa pak po 1 kg 50 kg
Ryż długo ziarnisty pak. po 1 kg 100 kg
Ryż paraboliczny 5 kg 100 kg
Makaron pszenny różne kształty (świderek, kolanko ozdobne, gwiazdki, nitka, łazanki itp.) pak po 250 – 500 g 600 szt.
Makaron bezglutenowy ( świder, penne) 500g 10 szt.
Cukier grysik pak po 1 kg 400 kg
Cukier puder pak po 400g 5 kg
Ogórki konserwowe 900g 200 szt.
Dżem słoik 1 kg 10 szt.
Dżem mix porcjowany 25g 1500 szt.
Miód porcjowany 15g 1500 szt.
Soczek owocowy z rurką ( typu Tymbark) 200 ml 270 szt.
Kawa zbożowa (typu Inka) 100 g 100 szt.
Koncentrat pomidorowy 800g 30 szt.
Pasztet drobiowy 50g 1500 szt.
Papryka konserwowa 0,9 kg 25 kg
Groszek konserwowy 300g 50 szt.
Kukurydza konserwowa 300g 80 szt.
Pieczarki konserwowe 0,9 kg 20 szt.
Chrzan tarty 200 g 32 szt.
Majonez kielecki 5L 20 szt.
Olej uniwersalny 0,9l 150 szt.
Ocet spirytusowy 10% 0,5 L 20 szt.
Sól kamienna jodowana 1 kg 150 kg
Ketchup łagodny 0,425 kg 20 szt.
Pieprz prawdziwy mielony 1 kg 3 kg
Papryka mielona ostra 20g 20 szt.
Papryka mielona słodka 20g 10 szt.
Maggi 1L 100 szt.
Bulion warzywny w proszku 10 kg 60 kg
Majeranek 20g 60 szt.
Kwasek cytrynowy 20g 30 szt.
Liść laurowy 20 g 70 szt.
Ziele angielskie 20g 40 szt.
Kminek 0,20 g 40 szt.
Zioła prowansalskie 20 g 40 szt.
Oregano 20 g 40 szt.
Tymianek 20 g 40 szt.
Herbata liściasta 100 g (typu Madras) 26 szt.
Ananas w syropie ok 0,5 kg 36 szt.
Płatki kukurydziane 1 kg 150 szt.
Cynamon 20 g 20 szt.
Szczaw konserwowy ok. 300 g 24 szt.
Budyń słodka chwila różne smaki 45 g 200 szt.
Kisiel słodka chwila różne smaki 30 g 200 szt.
Pasta warzywna ( typu Łowicz) 180 g 150 szt.
Masło roślinne „typu śniadaniowe” 500g 60 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

marchew 500 kg
pietruszka 300 kg
seler 300 kg
cebula 400 kg
ziemniaki 3000 kg
czosnek 200 szt.
Pietruszka natka 250 szt.
koperek 300 szt.
por 100 szt.
Kapusta włoska 75 szt.
Kapusta biała 150 kg
Kapusta kiszona 150 kg
Kapusta czerwona 50 kg
Ogórek kiszony 100 kg
Ogórek zielony 30 kg
pieczarki 25 kg
Papryka świeża 10 kg
buraki 100 kg
szczypiorek 20 szt.
rzodkiewka 15 szt.
Salata różne rodzaje 25 szt.
pomidor 100 kg
jabłko 250 kg
gruszki 100 kg
pomarańcze 15 kg
banany 20 kg
śliwki 15 kg
Mieszanka kompotowa 200 kg
Kalafior mrożony 40 kg
Fasolka szparagowa mrożona 50 kg.
Brokuł mrożony 30 kg
Szpinak mrożony 60 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25086,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25086,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25086,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia, cukiernia Anna Piwowarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361178734

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25086,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13112,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13112,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13112,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady mięsne Wiesław Leśniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340000451

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13112,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13611,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13611,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13611,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340000451

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13611,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26935,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26935,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25935,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Krzysztof Chełmecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370000881

7.3.4) Miejscowość: Ujanowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26935,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24219,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24219,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24219,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Krzysztof Chełmecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370000881

7.3.4) Miejscowość: Ujanowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24219,5 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.