eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › "Dostawa aparatury medycznej do zabiegów ortopedycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa aparatury medycznej do zabiegów ortopedycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 29

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zozmyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zozmyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/849813

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa aparatury medycznej do zabiegów ortopedycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9c166c0-87cb-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065590/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa aparatury medycznej do zabiegów artroskopowych i napędów ortopedycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501581

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/DZ/332/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 215710,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1: Napęd ortopedyczny do dużych kości wraz z instrumentarium. Specyfikację dostawy zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia („Formularz oferty”), natomiast przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Specyfikacji technicznej – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla pakietu 1 (Załącznik nr 1.2. do SWZ) oraz Formularzu cenowym – Załącznik nr 1.1 do SWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 125400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2: Konsola do waporyzacji bipolarnej. Specyfikację dostawy zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia („Formularz oferty”), natomiast przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Specyfikacji technicznej – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla pakietu 2 (Załącznik nr 1.2. do SWZ) oraz Formularzu cenowym – Załącznik nr 1.1 do SWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 43250,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3: Wielofunkcyjna konsola napędu chirurgicznego do rękojeści shavera i napędów elektrycznych.
Specyfikację dostawy zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia („Formularz oferty”), natomiast przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Specyfikacji technicznej – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla pakietu 3 (Załącznik nr 1.2. do SWZ) oraz Formularzu cenowym – Załącznik nr 1.1 do SWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 47060,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 310 pkt 1) ww. ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego.

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający czynił starania o przyznanie mu środków publicznych, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednakże środki takie nie zostały mu przyznane. Zamawiający powziął informację o braku przyznania tych środków w dniu 11.12.2023 r.
Zamawiający zastrzegł możliwość unieważnienia postępowania zarówno w treści ogłoszenia o zamówieniu (Sekcja VI – Warunki zamówienia, punkt 6.7): „Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak)” oraz w treści w Specyfikacji Warunków Zamówienia – Część XVII punkt 10): „Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego może zostać unieważnione także w przypadku określonym w art. 310 pkt 1 ustawy Pzp, tj. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane”.

Z uwagi na spełnienie przesłanek określonych w art. 310 pkt 1) ww. ustawy, Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107829,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114210,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 310 pkt 1) ww. ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego.

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający czynił starania o przyznanie mu środków publicznych, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednakże środki takie nie zostały mu przyznane. Zamawiający powziął informację o braku przyznania tych środków w dniu 11.12.2023 r.
Zamawiający zastrzegł możliwość unieważnienia postępowania zarówno w treści ogłoszenia o zamówieniu (Sekcja VI – Warunki zamówienia, punkt 6.7): „Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak)” oraz w treści w Specyfikacji Warunków Zamówienia – Część XVII punkt 10): „Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego może zostać unieważnione także w przypadku określonym w art. 310 pkt 1 ustawy Pzp, tj. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane”.

Z uwagi na spełnienie przesłanek określonych w art. 310 pkt 1) ww. ustawy, Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58860,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 310 pkt 1) ww. ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego.

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający czynił starania o przyznanie mu środków publicznych, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednakże środki takie nie zostały mu przyznane. Zamawiający powziął informację o braku przyznania tych środków w dniu 11.12.2023 r.
Zamawiający zastrzegł możliwość unieważnienia postępowania zarówno w treści ogłoszenia o zamówieniu (Sekcja VI – Warunki zamówienia, punkt 6.7): „Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak)” oraz w treści w Specyfikacji Warunków Zamówienia – Część XVII punkt 10): „Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego może zostać unieważnione także w przypadku określonym w art. 310 pkt 1 ustawy Pzp, tj. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane”.

Z uwagi na spełnienie przesłanek określonych w art. 310 pkt 1) ww. ustawy, Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47854,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47854,80 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.