Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00233703/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych w Biurze Terenowym ZUS w Górze przy ul. Wrocławskiej 54
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W LEGNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600450
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Grabskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 876 4244
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_legnica@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych w Biurze Terenowym ZUS w Górze przy ul. Wrocławskiej 542.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27e4093c-2a7c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000357/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych w BT Góra.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233703/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 190000/271/9/2021-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135245,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych polegających na dostosowaniu budynku dla osób niepełnosprawnych w Biurze Terenowym ZUS w Górze przy ul. Wrocławskiej 54
Ogólny zakres prac:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
- demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami,
- rozebranie schodów zewnętrznych i wykonanie nowych z balustradami, w tym: roboty ziemne, betonowe i żelbetowe,
- wymiana fragmentu nawierzchni z kostki betonowej,
- dostawa i montaż podnośnika pionowego zewnętrznego dla niepełnosprawnych,
- dostawa i montaż wejściowych drzwi przesuwnych,
- dostawa i montaż ścianki przeszklonej z drzwiami przesuwnymi,
- dostawa i montaż kurtyny powietrznej,
- demontaż i montaż opraw oświetleniowych,
- wykonanie instalacji zasilającej do urządzeń,
- roboty wykończeniowe i pomiary instalacji elektrycznych.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji zamówienia uwzględnił wytyczne związane z dostępnością infrastruktury i usług ZUS dla osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie:
- poręczy przy schodach zewnętrznych, które przed ich początkiem i na końcu muszą być przedłużone o 30 cm,
- schody zewnętrzne, których stopnie na krawędzi pierwszego i ostatniego muszą być oznaczone barwnie kontrastowo,
- drzwi wejściowe muszą być w świetle ościeżnicy o szerokości minimum 90 cm i wysokości 200 cm, bez progów, to samo dotyczy drzwi wewnętrznych,
- szklane drzwi wejściowe muszą być oznaczone kontrastowo, tzn. muszą zawierać elementy kolorystyczne naklejone na szyby, to samo dotyczy drzwi wewnętrznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210145,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210145,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210145,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MMK Trade Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961545182
7.3.3) Ulica: Makowa 3
7.3.4) Miejscowość: Nadolice Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-003
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210145,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- OKMIANY droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Przebudowa wejścia do SOK - O/ZUS, bud. 2C.
- Bieżące utrzymanie obiektów inżynieryjnych i urządzeń zabezpieczających ruch - wymiana asfaltowych przykryć przerw dylatacyjnych.
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
- "Zakup z dostawą przełączników sieciowych rdzeniowych pracujących w klastrze "HA" oraz przełącznika sieciowego agregującego ruch sieciowy"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2211D na odcinku Zamienice-Rokitki"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- REMONT KONSTRUKCJI STROPU ORAZ MALOWANIE WNĘTRZA PAŁACU W TRZEBIECHOWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.