eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych w Biurze Terenowym ZUS w Górze przy ul. Wrocławskiej 54



Ogłoszenie z dnia 2022-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych w Biurze Terenowym ZUS w Górze przy ul. Wrocławskiej 54

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W LEGNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława Grabskiego 26

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 876 4244

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_legnica@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych w Biurze Terenowym ZUS w Górze przy ul. Wrocławskiej 54

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27e4093c-2a7c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000357/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych w BT Góra.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233703/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 190000/271/9/2021-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135245,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych polegających na dostosowaniu budynku dla osób niepełnosprawnych w Biurze Terenowym ZUS w Górze przy ul. Wrocławskiej 54
Ogólny zakres prac:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
- demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami,
- rozebranie schodów zewnętrznych i wykonanie nowych z balustradami, w tym: roboty ziemne, betonowe i żelbetowe,
- wymiana fragmentu nawierzchni z kostki betonowej,
- dostawa i montaż podnośnika pionowego zewnętrznego dla niepełnosprawnych,
- dostawa i montaż wejściowych drzwi przesuwnych,
- dostawa i montaż ścianki przeszklonej z drzwiami przesuwnymi,
- dostawa i montaż kurtyny powietrznej,
- demontaż i montaż opraw oświetleniowych,
- wykonanie instalacji zasilającej do urządzeń,
- roboty wykończeniowe i pomiary instalacji elektrycznych.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji zamówienia uwzględnił wytyczne związane z dostępnością infrastruktury i usług ZUS dla osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie:
- poręczy przy schodach zewnętrznych, które przed ich początkiem i na końcu muszą być przedłużone o 30 cm,
- schody zewnętrzne, których stopnie na krawędzi pierwszego i ostatniego muszą być oznaczone barwnie kontrastowo,
- drzwi wejściowe muszą być w świetle ościeżnicy o szerokości minimum 90 cm i wysokości 200 cm, bez progów, to samo dotyczy drzwi wewnętrznych,
- szklane drzwi wejściowe muszą być oznaczone kontrastowo, tzn. muszą zawierać elementy kolorystyczne naklejone na szyby, to samo dotyczy drzwi wewnętrznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262210-6 - Fundamentowanie

45262300-4 - Betonowanie

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210145,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210145,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210145,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MMK Trade Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961545182

7.3.3) Ulica: Makowa 3

7.3.4) Miejscowość: Nadolice Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-003

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210145,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.