eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 25 80

1.5.8.) Numer faksu: 89 623 25 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-978ea1e6-76ec-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020310/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485031

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.38.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 226980 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2023 roku." polegająca na odśnieżaniu i likwidacji śliskości na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy Szczytno w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zapewnienie przejezdności dróg poprzez odśnieżenie i likwidację śliskości i gołoledzi na drogach. Wykonanie usługi miało będzie na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym.
Usługa obejmuje wykonanie:
1) Prac polegających na odśnieżeniu dróg stanowiących własność gminy Szczytno; Odśnieżanie obejmuje całą szerokość drogi, w taki sposób, aby umożliwić mijanie się pojazdów korzystających z odśnieżonego pasa drogi o ile umożliwiają tą parametry odśnieżanej drogi,
2) Prac polegających na likwidacji śliskości i gołoledzi na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność gminy Szczytno o nawierzchni bitumicznej.

Zakres przedmiotu zamówienia
Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych.
Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynikało z faktycznie przepracowanych godzin pracy sprzętu oraz ceny jednostkowej określonej w ofercie. Usługa realizowana będzie sukcesywnie według zleceń przekazywanych przez osobę wyznaczoną/upoważnioną przez Zamawiającego.
Zamawiający ze względu na duży obszar objęty zamówieniem oraz ukształtowanie terenu i specyfikę obszaru dokonał podziału zamówienia na 5 Rejonów w następujący sposób:

CZĘŚĆ I - Rejon nr 1
sołectwa: Dębówko (miejscowości: Dębówko, Kobyłocha, Ulążki), Jęcznik (miejscowości: Jęcznik, Piece, Sasek), Sędańsk (miejscowości: Sędańsk, Sawica, Janowo), Trelkowo (miejscowości: Trelkowo, Trelkówko) – szacunkowa całkowita długość dróg do odśnieżania – 35 km.
• przewidywana ilość godzin odśnieżania – do 170 godz.
• przewidywana ilość godzin do likwidacji śliskości – do 20 godz.
W rejonie nr 1 - Likwidacja śliskości na drogach gminnych o nawierzchni bitumicznej o n/w oznaczeniach:
 m. Trelkowo – droga wewnętrzna długość około 1000 m.
 m. Piece – droga wewnętrzna długość około 800 m.
 droga gminna 196012N Dębówko – Romany długość 3000 m.
W ramach usługi likwidacja śliskości i gołoledzi wykonawca zapewni w szczególności posypywanie dróg na łukach, podjazdach, wzniesieniach zakrętach, skrzyżowaniach, chyba, że stan drogi wymagał będzie posypywania na innych odcinkach. Wykonawca w ramach usługi zapewni mieszankę piaskowo-solną zapewniającą skuteczne likwidowanie śliskości lub gołoledzi - Mieszanka piaskowo-solna 10 % dostarcza Wykonawca i ponosi koszty jej zakupu.
Wykonawca zorganizuje zaplecze socjalno-techniczne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym miejsce do składowania mieszanki piaskowo-solnej oraz miejsce postojowe sprzętu.
W przypadku awarii pojazdu lub sprzętu przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia zastępczego pojazdu lub sprzętu w ciągu 4 godzin od wystąpienia awarii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 42810,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2023 roku." polegająca na odśnieżaniu i likwidacji śliskości na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy Szczytno w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zapewnienie przejezdności dróg poprzez odśnieżenie i likwidację śliskości i gołoledzi na drogach. Wykonanie usługi miało będzie na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym.
Usługa obejmuje wykonanie:
1) Prac polegających na odśnieżeniu dróg stanowiących własność gminy Szczytno; Odśnieżanie obejmuje całą szerokość drogi, w taki sposób, aby umożliwić mijanie się pojazdów korzystających z odśnieżonego pasa drogi o ile umożliwiają tą parametry odśnieżanej drogi,
2) Prac polegających na likwidacji śliskości i gołoledzi na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność gminy Szczytno o nawierzchni bitumicznej.

Zakres przedmiotu zamówienia
Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych.
Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynikało z faktycznie przepracowanych godzin pracy sprzętu oraz ceny jednostkowej określonej w ofercie. Usługa realizowana będzie sukcesywnie według zleceń przekazywanych przez osobę wyznaczoną/upoważnioną przez Zamawiającego.
Zamawiający ze względu na duży obszar objęty zamówieniem oraz ukształtowanie terenu i specyfikę obszaru dokonał podziału zamówienia na 5 Rejonów w następujący sposób:
CZĘŚĆ II - Rejon nr 2
sołectwa: Romany (miejscowości: Romany, Kaspry, Ochódno), Zielonka (miejscowości: Zielonka, Wałpusz), Stare Kiejkuty (miejscowości: Stare Kiejkuty), Marksewo (miejscowości: Marksewo) – szacunkowa całkowita długość dróg do odśnieżania około 35 km.
• przewidywana ilość godzin odśnieżania – do 190 godz.
• przewidywana ilość godzin do likwidacji śliskości – do 20 godz.
W rejonie nr 2 - Likwidacja śliskości na drogach gminnych o nawierzchni bitumicznej o n/w oznaczeniach:
 196018N Romany – Lemany (do msc. Lemany) droga publiczna długość 1850 m.
 - 196019N Wałpusz – DK 58 droga publiczna długość 1750 m.
 - 196017N Zielonka – Romany (wieś droga asfaltowa) długość około 1900 m.
 - 196012N Dębówko – Romany długość 2.200 m.
 - m. Romany droga wewnętrzna długość około 800 m.
 - m. Lemany 4 odcinki o długości 149 m, 370 m, 144 m, 400 m
 - m. Stare Kiejkuty – Jednostka Wojskowa droga wewnętrzna długość około 500 m.
W ramach usługi likwidacja śliskości i gołoledzi wykonawca zapewni w szczególności posypywanie dróg na łukach, podjazdach, wzniesieniach zakrętach, skrzyżowaniach, chyba, że stan drogi wymagał będzie posypywania na innych odcinkach. Wykonawca w ramach usługi zapewni mieszankę piaskowo-solną zapewniającą skuteczne likwidowanie śliskości lub gołoledzi - Mieszanka piaskowo-solna 10 % dostarcza Wykonawca i ponosi koszty jej zakupu.
Wykonawca zorganizuje zaplecze socjalno-techniczne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym miejsce do składowania mieszanki piaskowo-solnej oraz miejsce postojowe sprzętu.
W przypadku awarii pojazdu lub sprzętu przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia zastępczego pojazdu lub sprzętu w ciągu 4 godzin od wystąpienia awarii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 47120 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2023 roku." polegająca na odśnieżaniu i likwidacji śliskości na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy Szczytno w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zapewnienie przejezdności dróg poprzez odśnieżenie i likwidację śliskości i gołoledzi na drogach. Wykonanie usługi miało będzie na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym.
Usługa obejmuje wykonanie:
1) Prac polegających na odśnieżeniu dróg stanowiących własność gminy Szczytno; Odśnieżanie obejmuje całą szerokość drogi, w taki sposób, aby umożliwić mijanie się pojazdów korzystających z odśnieżonego pasa drogi o ile umożliwiają tą parametry odśnieżanej drogi,
2) Prac polegających na likwidacji śliskości i gołoledzi na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność gminy Szczytno o nawierzchni bitumicznej.

Zakres przedmiotu zamówienia
Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych.
Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynikało z faktycznie przepracowanych godzin pracy sprzętu oraz ceny jednostkowej określonej w ofercie. Usługa realizowana będzie sukcesywnie według zleceń przekazywanych przez osobę wyznaczoną/upoważnioną przez Zamawiającego.
Zamawiający ze względu na duży obszar objęty zamówieniem oraz ukształtowanie terenu i specyfikę obszaru dokonał podziału zamówienia na 5 Rejonów w następujący sposób:
CZĘŚĆ III - Rejon nr 3
sołectwa: Siódmak (miejscowości: Siódmak, Wólka Szczycieńska), Sasek Wielki (miejscowości: Sasek Wielki), Sasek Mały (miejscowości: Sasek Mały), Szymany (miejscowości: Szymany, Nowe Dłutówko), Nowiny (miejscowości: Nowiny), Czarkowy Grąd (miejscowości: Czarkowy Grąd), Małdaniec (miejscowości: Małdaniec, Lipnik), Korpele (miejscowość Korpele) - szacunkowa całkowita długość dróg do odśnieżania około 35,0 km.
• przewidywana ilość godzin odśnieżania – do 190 godz.
• przewidywana ilość godzin do likwidacji śliskości – do 20 godz.
W rejonie nr 3 - Likwidacja śliskości na drogach gminnych o nawierzchni bitumicznej o n/w oznaczeniu:
 - 196010N Dr. Pow. Nr 1484N – Nowiny długość około 1750 m.
 - 196025N Szymany – Ciemna Dabrowa długość około 500 m.
 - 196005N Szczytno - Sędańsk, droga gminna długość około 1700 m.
 - droga wewnętrzna w msc. Korpele 3 odcinki – 300 m, 350 m, 450 m.
W ramach usługi likwidacja śliskości i gołoledzi wykonawca zapewni w szczególności posypywanie dróg na łukach, podjazdach, wzniesieniach zakrętach, skrzyżowaniach, chyba, że stan drogi wymagał będzie posypywania na innych odcinkach. Wykonawca w ramach usługi zapewni mieszankę piaskowo-solną zapewniającą skuteczne likwidowanie śliskości lub gołoledzi - Mieszanka piaskowo-solna 10 % dostarcza Wykonawca i ponosi koszty jej zakupu.
Wykonawca zorganizuje zaplecze socjalno-techniczne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym miejsce do składowania mieszanki piaskowo-solnej oraz miejsce postojowe sprzętu.
W przypadku awarii pojazdu lub sprzętu przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia zastępczego pojazdu lub sprzętu w ciągu 4 godzin od wystąpienia awarii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 47120 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2023 roku." polegająca na odśnieżaniu i likwidacji śliskości na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy Szczytno w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zapewnienie przejezdności dróg poprzez odśnieżenie i likwidację śliskości i gołoledzi na drogach. Wykonanie usługi miało będzie na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym.
Usługa obejmuje wykonanie:
1) Prac polegających na odśnieżeniu dróg stanowiących własność gminy Szczytno; Odśnieżanie obejmuje całą szerokość drogi, w taki sposób, aby umożliwić mijanie się pojazdów korzystających z odśnieżonego pasa drogi o ile umożliwiają tą parametry odśnieżanej drogi,
2) Prac polegających na likwidacji śliskości i gołoledzi na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność gminy Szczytno o nawierzchni bitumicznej.

Zakres przedmiotu zamówienia
Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych.
Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynikało z faktycznie przepracowanych godzin pracy sprzętu oraz ceny jednostkowej określonej w ofercie. Usługa realizowana będzie sukcesywnie według zleceń przekazywanych przez osobę wyznaczoną/upoważnioną przez Zamawiającego.
Zamawiający ze względu na duży obszar objęty zamówieniem oraz ukształtowanie terenu i specyfikę obszaru dokonał podziału zamówienia na 5 Rejonów w następujący sposób:
CZĘŚĆ IV - Rejon nr 4
sołectwa: Olszyny (miejscowości: Olszyny, Wikno), Płozy (miejscowości: Płozy, Młyńsko), Rudka (miejscowości: Rudka), Prusowy Borek (miejscowości: Prusowy Borek), Wawrochy (miejscowości: Wawrochy), Niedźwiedzie (miejscowości: Niedźwiedzie) – szacunkowa całkowita długość dróg do odśnieżania około 30 km.
• przewidywana ilość godzin odśnieżania – do 180 godz.
• przewidywana ilość godzin do likwidacji śliskości – do 20 godz.
W rejonie nr 4 - Likwidacja śliskości na drogach gminnych o nawierzchni bitumicznej o n/w oznaczeniu:
 - 196030N Olszyny-Wawrochy droga publiczna długość 3717 m.
 - m. Rudka drogi wewnętrzne długość około 6200 m.
 - 196026N Płozy-Rudka droga publiczna długość 1973 m.
 - 196031N Wawrochy – Niedźwiedzie droga publiczna długość 3070 m.
 - m. Olszyny drogi wewnętrzne długość około 800 m.
W ramach usługi likwidacja śliskości i gołoledzi wykonawca zapewni w szczególności posypywanie dróg na łukach, podjazdach, wzniesieniach zakrętach, skrzyżowaniach, chyba, że stan drogi wymagał będzie posypywania na innych odcinkach. Wykonawca w ramach usługi zapewni mieszankę piaskowo-solną zapewniającą skuteczne likwidowanie śliskości lub gołoledzi - Mieszanka piaskowo-solna 10 % dostarcza Wykonawca i ponosi koszty jej zakupu.
Wykonawca zorganizuje zaplecze socjalno-techniczne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym miejsce do składowania mieszanki piaskowo-solnej oraz miejsce postojowe sprzętu.
W przypadku awarii pojazdu lub sprzętu przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia zastępczego pojazdu lub sprzętu w ciągu 4 godzin od wystąpienia awarii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 44965,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2023 roku." polegająca na odśnieżaniu i likwidacji śliskości na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy Szczytno w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zapewnienie przejezdności dróg poprzez odśnieżenie i likwidację śliskości i gołoledzi na drogach. Wykonanie usługi miało będzie na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym.
Usługa obejmuje wykonanie:
1) Prac polegających na odśnieżeniu dróg stanowiących własność gminy Szczytno; Odśnieżanie obejmuje całą szerokość drogi, w taki sposób, aby umożliwić mijanie się pojazdów korzystających z odśnieżonego pasa drogi o ile umożliwiają tą parametry odśnieżanej drogi,
2) Prac polegających na likwidacji śliskości i gołoledzi na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność gminy Szczytno o nawierzchni bitumicznej.

Zakres przedmiotu zamówienia
Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych.
Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynikało z faktycznie przepracowanych godzin pracy sprzętu oraz ceny jednostkowej określonej w ofercie. Usługa realizowana będzie sukcesywnie według zleceń przekazywanych przez osobę wyznaczoną/upoważnioną przez Zamawiającego.
Zamawiający ze względu na duży obszar objęty zamówieniem oraz ukształtowanie terenu i specyfikę obszaru dokonał podziału zamówienia na 5 Rejonów w następujący sposób:
CZĘŚĆ V - Rejon nr 5
sołectwa: Piecuchy (miejscowości: Piecuchy), Wały (miejscowości: Wały, Żytkowizna), Lipowiec (miejscowości: Lipowiec, Lipowiec Mały), Gawrzyjałki (miejscowości: Gawrzyjałki, Pużary) – szacunkowa całkowita długość dróg do odśnieżania około 40 km.
• przewidywana ilość godzin odśnieżania – do 180 godz.
• przewidywana ilość godzin do likwidacji śliskości – do 20 godz.
Likwidacja śliskości na drogach gminnych o nawierzchni bitumicznej o n/w oznaczeniu:
 196029N Wały - Piecuchy droga publiczna długość około 6.858 m
 196037N Lipowiec - Lipowiec Mały droga publiczna długość 2450 m
 196036N Lipowiec - Radostowo droga publiczna długość około 2.550 m
 Lipowiec – Gawrzyjałki droga publiczna długość około 4250 m
 m. Lipowiec droga gminna długość około 1.250 + 150 = 1.400 m
 m. Lipowiec droga wewnętrzna długość około 1700 m.
W ramach usługi likwidacja śliskości i gołoledzi wykonawca zapewni w szczególności posypywanie dróg na łukach, podjazdach, wzniesieniach zakrętach, skrzyżowaniach, chyba, że stan drogi wymagał będzie posypywania na innych odcinkach. Wykonawca w ramach usługi zapewni mieszankę piaskowo-solną zapewniającą skuteczne likwidowanie śliskości lub gołoledzi - Mieszanka piaskowo-solna 10 % dostarcza Wykonawca i ponosi koszty jej zakupu.
Wykonawca zorganizuje zaplecze socjalno-techniczne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym miejsce do składowania mieszanki piaskowo-solnej oraz miejsce postojowe sprzętu.
W przypadku awarii pojazdu lub sprzętu przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia zastępczego pojazdu lub sprzętu w ciągu 4 godzin od wystąpienia awarii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 44965,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego część I nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego część II nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W niniejszym postępowania na część III wpłynęła 1 oferta. W toku badania ofert Zamawiający odrzucił ofertę.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego część IV nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Stanisław Jerzy Lech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 745-131-82-22

7.3.4) Miejscowość: Małdaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.