eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁabunieDowóz uczniów do szkół podstawowych w gminie Łabunie w 2025r.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół podstawowych w gminie Łabunie w 2025r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łabunie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamojska 50

1.5.2.) Miejscowość: Łabunie

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-437

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uglabunie@labunie.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.labunie.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76737d44-248e-4c1d-aa3d-799b584f11e8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół podstawowych w gminie Łabunie w 2025r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76737d44-248e-4c1d-aa3d-799b584f11e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071208/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół podstawowych w gminie Łabunie w 2025r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650235

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 212533,9 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 196790,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Łabunie bez obowiązku zapewnienia opiekuna na trasach z domu do Szkoły Podstawowej w Łabuńkach Pierwszych lub Szkoły Podstawowej w Łabuniach i z powrotem we wszystkie dni robocze, w których prowadzone są zajęcia szkolne, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 oraz 2025/2026 w okresie od 07.01.2025r. do 31.12.2025r. z wyłączeniem wakacji, ferii, przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć szkolnych, dni, w których zajęcia szkolne nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nieprzewidzianym, nagłym i niezależnym od woli zamawiającego, a także zdarzeń wykraczających poza normalne warunki życia gospodarczego i społecznego. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom zgodnie z rozkładem jazdy obowiązującym w roku szkolnym objętym umową.
2. Przewóz odbywać się będzie na podstawie przechowywanych w siedzibie wykonawcy imiennych biletów miesięcznych.
3. Wykonawca dokona przewozu uczniów na podstawie sporządzonego przez wykonawcę, w porozumieniu z zamawiającym rozkładu jazdy i imiennej listy uczniów uprawnionych do przewozów, sporządzonej przez upoważnionych przedstawicieli Szkół Podstawowych, dostępnej w siedzibie zamawiającego.
4. Liczba uczniów dowożonych na poszczególnych trasach może ulegać zmianie, o czym zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie poinformować wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia na podstawie listy uczniów sporządzonej przez upoważnionego przedstawiciela szkoły i przekazanej wykonawcy przez zamawiającego.
5. Przewidywana liczba dzieci korzystających z dowozu wynosi:
5.1. Część I (Trasa nr 1)
a) 26 uczniów - do Szkoły Podstawowej w Łabuńkach Pierwszych;
b) 41 uczniów - do Szkoły Podstawowej w Łabuniach.
6. Podane liczby dzieci i uczniów na poszczególnych trasach są liczbami szacunkowymi, aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym. Z powodów niezależnych od zamawiającego np. zmiany miejsca zamieszkania, rezygnacja z dowozów dzieci i uczniów, wprowadzenie zdalnego nauczania itd. liczba ta w trakcie roku szkolnego 2024/2025 i 2025/2026 może ulec zmianie, o czym zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie zawiadomić wykonawcę. Całkowity koszt miesięcznego wynagrodzenia wykonawcy z tytułu realizacji usługi może być zmienny i stanowić będzie iloczyn aktualnej w danym miesiącu liczby dzieci i uczniów i ceny 1 sztuki biletu miesięcznego, wskazanego w arkuszu kalkulacyjnym.
7. Dzienna trasa przejazdu nie przekroczy 100 km, a dowóz będzie prowadzony zgodnie
z poniższym harmonogramem na następujących trasach:
7.1. Trasa nr 1
1) godz. 7:10 Szkoła w Łabuniach (odbiór opiekuna) - Barchaczów - Szkoła
w Łabuńkach Pierwszych
2) godz. 7:25 Szkoła w Łabuńkach Pierwszych – Barchaczów– Dąbrowa - Bródek – Łabunie (ul. Długa) – Szkoła w Łabuniach
3) godz. 12:35 Szkoła w Łabuniach – Dąbrowa – Bródek - Barchaczów – Szkoła
w Łabuniach
5) godz. 13:40 Szkoła w Łabuńkach Pierwszych – Barchaczów – Szkoła w Łabuniach
6) godz. 14:30 Szkoła w Łabuniach – Dąbrowa – Bródek – Barchaczów– Szkoła
w Łabuńkach Pierwszych
7) godz. 15:00 Szkoła w Łabuńkach Pierwszych – Barchaczów.
8. Dowóz będzie odbywał się z publicznych przystanków autobusowych.
9. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy na rok szkolny objęty zamówieniem dla poszczególnych kursów, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży. Uczniowie powinni być dowiezieni do szkoły w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcie zgodnie z planem i były zabierane po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu po wcześniejszym uzgodnieniu z wykonawcą.
10. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy wyłącznie pojazdami dopuszczonymi do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowanymi, ubezpieczonymi i sprawnymi technicznie. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów. Zamawiający ma prawo do niezapowiedzianej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).
11. Wykonawca przy organizacji dowozów zobowiązany jest stosować zalecenia i wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego oraz w razie potrzeby wdrożyć lub dostosować procedury wewnętrzne pod kątem zaleceń GIS w stosunku do osób biorących udział w realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 85090,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Łabunie bez obowiązku zapewnienia opiekuna na trasach z domu do Szkoły Podstawowej w Łabuńkach Pierwszych lub Szkoły Podstawowej w Łabuniach i z powrotem we wszystkie dni robocze, w których prowadzone są zajęcia szkolne, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 oraz 2025/2026 w okresie od 07.01.2025r. do 31.12.2025r. z wyłączeniem wakacji, ferii, przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć szkolnych, dni, w których zajęcia szkolne nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nieprzewidzianym, nagłym i niezależnym od woli zamawiającego, a także zdarzeń wykraczających poza normalne warunki życia gospodarczego i społecznego. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom zgodnie z rozkładem jazdy obowiązującym w roku szkolnym objętym umową.
2. Przewóz odbywać się będzie na podstawie przechowywanych w siedzibie wykonawcy imiennych biletów miesięcznych.
3. Wykonawca dokona przewozu uczniów na podstawie sporządzonego przez wykonawcę, w porozumieniu z zamawiającym rozkładu jazdy i imiennej listy uczniów uprawnionych do przewozów, sporządzonej przez upoważnionych przedstawicieli Szkół Podstawowych, dostępnej w siedzibie zamawiającego.
4. Liczba uczniów dowożonych na poszczególnych trasach może ulegać zmianie, o czym zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie poinformować wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia na podstawie listy uczniów sporządzonej przez upoważnionego przedstawiciela szkoły i przekazanej wykonawcy przez zamawiającego.
5. Przewidywana liczba dzieci korzystających z dowozu wynosi:
5.2. Część II (Trasa nr 2)
a) 51 uczniów - do Szkoły Podstawowej w Łabuńkach Pierwszych; (w tym 22 uczniów z miejscowości Wierzbie oraz 29 uczniów z miejscowości Mocówka i Łabuńki Drugie)
6. Podane liczby dzieci i uczniów na poszczególnych trasach są liczbami szacunkowymi, aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym. Z powodów niezależnych od zamawiającego np. zmiany miejsca zamieszkania, rezygnacja z dowozów dzieci i uczniów, wprowadzenie zdalnego nauczania itd. liczba ta w trakcie roku szkolnego 2024/2025 i 2025/2026 może ulec zmianie, o czym zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie zawiadomić wykonawcę. Całkowity koszt miesięcznego wynagrodzenia wykonawcy z tytułu realizacji usługi może być zmienny i stanowić będzie iloczyn aktualnej w danym miesiącu liczby dzieci i uczniów i ceny 1 sztuki biletu miesięcznego, wskazanego w arkuszu kalkulacyjnym.

7. Dzienna trasa przejazdu nie przekroczy 100 km, a dowóz będzie prowadzony zgodnie
z poniższym harmonogramem na następujących trasach:
7.2. Trasa nr 2
1) godz. 7:30 Szkoła Łabuńki Pierwsze (odbiór opiekuna) - Łabuńki Drugie – Mocówka – Łabuńki Pierwsze,
2) godz. 7:25 Szkoła Łabuńki Pierwsze (odbiór opiekuna) - Wierzbie – Szkoła Łabuńki Pierwsze,
3) godz. 13:40 Szkoła Łabuńki Pierwsze – Mocówka – Łabuńki Drugie,
4) godz. 13:40 Szkoła Łabuńki Pierwsze – Wierzbie,
5) godz. 14:40 Szkoła w Łabuńkach Pierwszych – Mocówka – Łabuńki Drugie,
6) godz. 14:40 Szkoła w Łabuńkach Pierwszych – Wierzbie.
8. Dowóz będzie odbywał się z publicznych przystanków autobusowych.
9. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy na rok szkolny objęty zamówieniem dla poszczególnych kursów, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży. Uczniowie powinni być dowiezieni do szkoły w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcie zgodnie z planem i były zabierane po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu po wcześniejszym uzgodnieniu z wykonawcą.
10. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy wyłącznie pojazdami dopuszczonymi do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowanymi, ubezpieczonymi i sprawnymi technicznie. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów. Zamawiający ma prawo do niezapowiedzianej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).
11. Wykonawca przy organizacji dowozów zobowiązany jest stosować zalecenia i wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego oraz w razie potrzeby wdrożyć lub dostosować procedury wewnętrzne pod kątem zaleceń GIS w stosunku do osób biorących udział w realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 127443,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85090,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85090,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85090,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Bodys

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222948106

7.3.4) Miejscowość: Wólka Łabuńska 7a

7.3.5) Kod pocztowy: 22-437

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85090,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-07 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127443,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127443,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Transport Osób Tomasz Wolski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222461870

7.3.4) Miejscowość: Łabunie - Reforma 4

7.3.5) Kod pocztowy: 22-437

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127443,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-07 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.