eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Przeprowadzenie kursów/szkoleń dla kadry pedagogicznej Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku oraz Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica w ramach projektu "Zawodowcy-niżański.."



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kursów/szkoleń dla kadry pedagogicznej Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku oraz Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica w ramach projektu "Zawodowcy-niżański.."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158412057

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85c3a0ea-4ba9-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie kursów/szkoleń dla kadry pedagogicznej Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku oraz Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica w ramach projektu "Zawodowcy-niżański.."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85c3a0ea-4ba9-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00006467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023436/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Przeprowadzenie kursów dla kadry pedagogicznej w ramach projektu "Zawodowcy - niżański program wspierania szkół zawodowych"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Zawodowcy - niżański program wspierania szkół zawodowych"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393622/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM.272.82.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68867,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
Szkolenie „Bezpieczeństwo aplikacji www”
Miejsce prowadzenia szkolenia: szkolenie on-line
Termin realizacji szkolenia: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania szkolenia: min 2 dni / min. 14 h
Liczba uczestników: 5 osób (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis szkolenia/wymagania:
Dwudniowe szkolenie warsztatowe dla nauczycieli przedmiotów zawodowych umożliwiające praktyczne poznanie tematyki bezpieczeństwa aplikacji webowych. Ramowy program szkolenia:
− Wprowadzenie do tematyki testowania bezpieczeństwa aplikacji webowych
− Rekonesans,
− Case Studies,
− Podatność SQL injection,
− Wykrywanie, wykorzystywanie oraz ochrona przed podatnościami,
− Kilka wybranych ataków typu DoS,
− Testowanie bezpieczeństwa API REST / Webservices (SOAP),
− Ataki na system uwierzytelnienia i autoryzacji,
− Całościowy test bezpieczeństwa na aplikację w LAB, podsumowujący wiedzę.
Wykonawca zapewnia: − przeprowadzenie szkolenia tj. udział w szkoleniu i dostęp do platformy szkoleniowej, − zaświadczenie/certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, − przekazanie w formie PDF rozwiązań ćwiczeń,
− dodatkowe zadanie on-line do ćwiczeń po szkoleniu,
− materiały szkoleniowe.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 12375,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
Szkolenie „Bezpieczeństwo webaplikacji”
Miejsce prowadzenia szkolenia: szkolenie on-line
Termin realizacji szkolenia: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania szkolenia: min. 2 dni / min. 14 h
Liczba uczestników: 1 osoba (nauczyciel przedmiotów zawodowych)
Opis szkolenia/wymagania:
Dwudniowe szkolenie on-line dla nauczycieli przedmiotów zawodowych w technikum.
Ramowy program szkolenia:
− Współczesne problemy bezpieczeństwa aplikacji webowych.
− Ataki na aplikacje webowe.
− Problemy przeglądarek.
− Przegląd narzędzi automatyzujących wykrywanie podatności.
Wykonawca zapewnia:
− materiały szkoleniowe (drukowany podręcznik z prezentacją),
− zaświadczenie/certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia,
− dostęp do serwera na którym znajdują się stale aktualizowane, przydatne informacje i narzędzia dotyczące bezpieczeństwa webaplikacji,
− materiały szkoleniowe.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2366,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3:
Szkolenie: Mikrotik MTCNA oraz Mikrotik MTCRE
Miejsce prowadzenia szkolenia: do 350 km od miejscowości Nisko
Termin realizacji szkolenia: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie Mikrotik MTCNA: min. 3 dni / min. 8 godzin zegarowych dziennie
Liczba uczestników: 3 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Szkolenie Mikrotik MTCRE: min. 3 dni / min. 8 godzin zegarowych dziennie
Liczba uczestników: 3 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis kursu/wymagania:
1. Szkolenie Mikrotik MTCNA (3 osoby) Szkolenie ma za zadanie zaznajomić uczestników z podstawami administracji sieci opartych na routerach i punktach dostępowych działających pod kontrolą systemu MikroTik RouterOS. Kurs kończy się oficjalnym egzaminem przygotowanym przez firmę Mikrotik pozwalającym zdobyć certyfikat MTCNA - MikroTik Certified Network Associate.
Ramowy program szkolenia Mikrotik MTCNA:
9 modułów: − Wprowadzenie do system RouterOS − DHCP − Briding − Routing − Sieci bezprzewodowe − MikroTik Firewall − MikroTik QoS − Tunele − Zaawansowane narzędzia MikroTik RouterOS
Wykonawca zapewnia:
− przeprowadzenie szkolenia,
− materiały szkoleniowe,
− wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenia szkolenia,
− ostatniego dnia egzamin certyfikacyjny – 1 godzina,
− wydanie certyfikatu po pozytywnym zdaniu egzaminu certyfikacyjnego.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.
2. Szkolenie Mikrotik MTCRE (3 osoby – uczestnicy szkolenia Mikrotik MTCNA): Specjalistyczne szkolenie pozwalające zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne w implementacji routingu w sieciach LAN. Szkolenie koncentruje się na zaawansowanych scenariuszach routingu statycznego oraz na routingu dynamicznym opartym o protokół OSPF. Kurs kończy się oficjalnym egzaminem przygotowanym przez firmę MikroTik pozwalającym zdobyć certyfikat MikroTik Certified Routing Engineer.
Ramowy program szkolenia Mikrotik MTCRE: − Routing statyczny − Adresacja Punkt-Punkt − Sieci VPN − Protokół OSPF
Wykonawca zapewnia:
− przeprowadzenie szkolenia,
− materiały szkoleniowe,
− wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenia szkolenia,
− ostatniego dnia egzamin certyfikacyjny – 1 godzina,
− wydanie certyfikatu po pozytywnym zdaniu egzaminu certyfikacyjnego.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7455,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4:
Kurs programowania w Python, Ruby i JavaScript
Miejsce prowadzenia kursu: kurs on-line
Termin realizacji kursu: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania kursu: minimum 30 godzin
Liczba uczestników: 5 osób (nauczyciele przedmiotów zawodowych)

Opis kursu/wymagania:
1. 1. Powtórzenie kluczowych zagadnień z JavaScript do pracy z React
2. Praktyczne wprowadzenie w React - JSX, component, state i props
3. Wprowadzenie teoretyczne w React
4. Powrót do kodu - proste projekty w React
5. Zaawansowane zagadnienia
6. Create React App i aplikacje
7. Formularz z walidacją
8. Projekt ToDo App
9. Wprowadzenie do React Router
10. CSS w React
11. Deployment
12. Hooki - pierwsze starcie
13. Hooki i React Context
14. React Router - Update sekcji (Hooks)
15. Redux
16. MobX
17. Mini kurs "TypeScript"
18. Projekt zaawansowany (poznane technologie + backend)
2. 1. Obszar zastosowań Ruby
2. Struktura jezyka Ruby
3. Środowisko programistyczne
4. Proste typy danych.
5.Tablice, zakresy, symbole
6.Wyrażenia i operatory
7. Instrukcje warunkowe i pętle
8. Iteratory i obiekty przeliczalne
9. Bloki
10.Kontrola przepływu sterowania
11.Wątki włókna i kontynuacje
12.Definiowanie prostych metod
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie kursu,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 1450,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5:
Szkolenie w zakresie programowania w Python
Miejsce prowadzenia szkolenia: szkolenie on-line
Termin realizacji szkolenia: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania szkolenia: minimum 20 godzin
Liczba uczestników: 10 osób (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis szkolenia/wymagania:
1.Wybrane cechy języka Python
2.Python i data science
3.Przykładowe środowiska programistyczne
4.Organizacja kodu (np.pep8)
5.Podstawowe typy danych
6.Operatory
7.Instrukcje warunkowe, pętle
8.Python comprehensions
9.Defini0wanie funkcji
10.Pakiety i moduły i ich import
11.Zarządzanie pakietami i Vistualenv
12.Obiektowość w Python
13.Obsługa plików
14.Jupyter(Iphyton)
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 804,90 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6:
Szkolenie on-line i warsztaty „Podstawy okablowania strukturalnego”

Miejsce prowadzenia szkolenia: szkolenie on-line
Miejsce prowadzenia warsztatów: Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku
Termin realizacji szkolenia: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania szkolenia: nieograniczony dostęp online na czas trwania kursu
Liczba uczestników: 3 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis szkolenia/wymagania:

Ramowy program szkolenia:
1. Wprowadzenie.
2. Model OSI/ISO.
3. Topologie sieci – wady i zalety.
4. Cechy okablowania strukturalnego.
5. Cechy sieci i kwestie, które rozstrzygane są podczas projektowania sieci.
6. Części składowe okablowania strukturalnego.
7. Normy i zalecenia stosowane przy budowie okablowania strukturalnego.
8. Kategorie medium i klasy aplikacji.
9. Zależności odległościowe między kablami logicznymi i energetycznymi.
10. Wytyczne instalacyjne wynikające z norm.
11. Wymagania w stosunku do nowoczesnego systemu uniwersalnego okablowania strukturalnego budynków.
12. Podsystemy okablowania strukturalnego.
1) Okablowanie budynkowe.
2) Okablowanie pionowe.
3) Okablowanie poziome.
13. Typy miedzianych kabli skrętkowych.
14. Elementy Systemu Okablowania.
1) Kable miedziane i światłowodowe.
2) Panele i gniazda.
3) Szafy.
4) Puszki natynkowe i podłogowe.
5) System kanałów kablowych.
6) Narzędzia.
15. Polaryzacja i sekwencja.
16. Protokoły sieciowe.
17. Pomiary dynamiczne oraz tryby pomiarowe.
18. Ekranowanie i uziemienie.
19. Zasilanie sieci komputerowych.
20. Etapy projektowanie okablowania.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia,
 video szkoleniowe online,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 900,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7:
Szkolenie on-line i warsztaty „Podstawy technik światłowodowych”

Miejsce prowadzenia szkolenia: szkolenie on-line
Miejsce prowadzenia warsztatów: Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku
Termin realizacji szkolenia: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania szkolenia: nieograniczony dostęp online na czas trwania kursu
Liczba uczestników: 3 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis kursu/wymagania:

Ramowy program szkolenia:
1. Wprowadzenie.
2. Model OSI/ISO.
3. Topologie sieci – wady i zalety.
4. Typy włókien optycznych (jednomodowe, wielomodowe, inne).
5. Parametry włókien optycznych (tłumienność, dyspersja itp.) wartości graniczne dla poszczególnych typów.
6. Kable światłowodowe: typy i zastosowanie poszczególnych rodzajów kabli.
7. Złącza światłowodowe: typy, charakterystyka, właściwości.
8. Osprzęt stosowany w tworzeniu połączeń światłowodowych: (przełącznice, adaptery, tacki, przełącznice naścienne, mufy hermetyczne).
9. Osprzęt FTTH – pigtaile, patchcordy, kable easy access, gniazda FTTH itp.
10. Podstawy projektowania torów optycznych; topologie sieci, założenia projektowe.
11. Techniki usuwania awarii sieci optycznych.
12. Przygotowanie kabli światłowodowych do spawania w przełącznicach i mufach hermetycznych (obieranie, dobieranie długości, wprowadzanie do przełącznic panelowych, naściennych).
13. Spawanie włókien światłowodowych.
14. Wstęp do pomiarów reflektrometrycznych (przykładowe pomiary, dobieranie parametrów, interpretacja wyników).
15. Pomiary transmisyjne torów optycznych.
16.Etapy projektowanie okablowania.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia,
 video szkoleniowe online,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8:
Kurs Altium Designer PCB
Miejsce prowadzenia kursu: do 350 km od miejscowości Nisko
Termin realizacji kursu: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania kursu (składa się z trzech części – kurs podstawowy, kurs kompleksowy i kurs zaawansowany):
 kurs podstawowy: 2 dni/po 8 godzin, łącznie 16 godzin,
 kurs kompleksowy: 3 dni/8 po godzin, łącznie 24 godziny,
 kurs zaawansowany: 2 dni/po 8 godzin, łącznie 16 godzin.

Liczba uczestników: 2 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis kursu/wymagania:
Kurs podstawowy, program kursu podstawowego:
• Środowisko Altium Live,
• Podstawy środowiska programu, podstawowe ustawienia globalne i dokumentu,
• Podstawy edytora schematu - obiekty graficzne i elektryczne,
• Łączenie obiektów na schemacie,
• Tworzenie elementów bibliotecznych,
• Omówienie występujących typów schematu (płaski, hierarchiczny),
• Kompilowanie i weryfikacja projektu,
• Wstawianie dyrektyw oraz parametryzacja schematu,
• Wykazy elementów,
• Synchronizacja SCH-PCB.
• Podstawy edytora PCB, podstawowe ustawienia globalne i dokumentu,
• Tworzenie nowej płyty pcb,
• Konfiguracja warstw,
• Rozmieszczanie elementów,
• Prowadzenie ścieżek,
• Tworzenie reguł projektowych, weryfikacja projektu,
• Nawigacja po projekcie, edycja globalna,
• Tworzenie elementów bibliotecznych,
• Praca w edytorze PCB 3D,
• Generowanie podstawowych danych wyjściowych.
Kurs kompleksowy, program kursu kompleksowego:
• Ekosystem Altium Designer - przydatne strony internetowe ze szczególnym naciskiem na portal AltiumLive,
• Środowisko Altium Designer - obsługa oraz jego konfiguracja (dostosowanie widoków, paneli, pasków narzędziowych,
menu oraz powiązanych skrótów klawiszowych),
• Dokumenty i projekty Altium Designer - filozofia przechowywania danych w programie,
• Podstawy edytora schematu,
• Podstawy edytora PCB,
• Nawigacja po projekcie, edycja globalna,
• Praca w edytorze PCB 3D - wizualizacja, nawigacja i edycja, tworzenie modeli komponentów, obsługa modeli STEP, wykrywanie kolizji modeli.
• Tworzenie własnego szablonu schematu,
• Wyszukiwanie elementów bibliotecznych oraz parametryzacja wstawianego elementu,
• Łączenie elementów na schemacie,
• Omówienie występujących typów schematu (flat, hierarchical, global),
• Kompilowanie i weryfikacja projektu,
• Wstawianie dyrektyw oraz parametryzacja schematu,
• Tworzenie elementów bibliotecznych oraz typy bibliotek na przykładach,
• Budowa projektu wielokanałowego,
• Warianty projektowe,
• Budowa schematu z wycinków,
• Synchronizacja schematu,
• Wykazy elementów oraz możliwości dopasowania do potrzeb firmowych.
• Tworzenie nowej płyty pcb,
• Synchronizacja SCH-PCB
• Konfiguracja warstw oraz przelotek,
• Rozmieszczanie elementów,
• Prowadzenie ścieżek, pary różnicowej oraz magistrali, dopasowanie długości, budowa klas połączeń,
• Tworzenie reguł projektowych, weryfikacja projektu online oraz wsadowa,
• Edycja projektu wielokanałowego, numerowanie elementów na PCB,
• Budowa elementów bibliotecznych,
• Panelizacja projektu,
• Generowanie dokumentacji technologicznej - Gerber, NCDrill, Pick&Place, budowa szablonu pasty lutowniczej,
• Reguły projektowe a uwarunkowania technologiczne.

Kurs zaawansowany, program kursu zaawansowanego:
• Przelotki (zwykłe, zaślepione i zagrzebane) oraz ich wpływ na funkcjonowanie obwodu,
• Rozmieszczanie elementów (układy cyfrowe, kondensatory odsprzęgające, obwody zasilania),
• Prowadzenie ścieżek o zadanej długości/impedancji, unikanie przesłuchów „crosstalks”, „return currents” i „loop antenas”,
• Uwzględnianie parametrów obwodu drukowanego i ograniczeń podawanych przez producenta,
• Wskazówki dotyczące rozpraszania ciepła w obwodach drukowanych (zawierających układy cyfrowe i zasilania),
• Porady technologiczne (odległości minimalne od krawędzi płytki/linii frezowania, typy przelotek, dobór otworów, obwody sztywno giętkie),
• Porady dotyczące przygotowania dokumentacji montażowej (pick&place, szablony pastemask, panelizacja projektu, fiduciale, warianty montażowe),
• Praktyczne przykłady projektu z wykorzystaniem "design rules",
• Praktyczne przykłady budowy projektu multi channel,
• Przykład biblioteki bazodanowej,
• Konfiguracja SVN na praktycznych przykładach,
• Przykłady tworzenia zaawansowanych reguł projektowych,
• Dopasowanie długości ścieżek,
• Parametryzacja schematu.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11544,72 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9:
Kurs instalacje alarmowe
Miejsce prowadzenia kursu: terytorium RP
Termin realizacji kursu: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania kursu: 5 dni / 8 godzin dziennie
Liczba uczestników: 2 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis kursu/wymagania:
Ramowy program szkolenia:
 Montaż i programowanie systemów alarmowych.
 Współpraca systemów alarmowych z urządzeniami komunikacyjnymi.
 Omówienie cech i zasad działania systemów alarmowych.
 Zasady projektowania systemów alarmowych.
 Zapoznanie teoretyczne z centralami z serii INTEGRA.
 Zajęcia praktyczne związane z centralami INTEGRA.
 Zapoznanie teoretyczne z urządzeniami współpracującymi z INTEGRA.
 Zajęcia praktyczne związane z modułami współpracującymi z INTEGRA:
• moduły przewodowe rozszerzające wejścia i wyjścia,
• moduły bezprzewodowe,
• wizualizacja stanów systemu alarmowego.
 Ćwiczenia praktyczne z programowania central alarmowych z serii INTEGRA.
 Zapoznanie się z możliwościami komunikacyjnymi central INTEGRA (linia telefoniczna, GSM, sieć TCP/IP).
 Zajęcia praktyczne związane z możliwościami komunikacyjnymi central z serii INTEGRA.
 Teoretyczne i praktyczne zajęcia z zakresu powiadamiania i monitorowania.
 Projektowanie systemu alarmowego.
 Praktyczne wykonanie zaprojektowanego systemu.
 Zagadnienia marketingowo-handlowe w zakresie obsługi klienta.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie kursu,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 1666,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10:
Kurs Implementing and Administering Cisco Solutions
Miejsce prowadzenia kursu: do 350 km od miejscowości Nisko
Termin realizacji kursu: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania kursu: min. 5 dni
Liczba uczestników: 2 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis kursu/wymagania:
Kurs CCNA zapoznaje uczestników z podstawowymi zasadami działania sieci włączając konfigurację takich urządzeń sieciowych jak router, przełącznik i kontroler WLAN. Szkolenie uczy jak zarządzać urządzeniami Cisco i jak identyfikować podstawowe zagrożenia.
Ramowy program:
 Definicja sieci komputerowej; komunikacja w sieci; system operacyjny IOS; wprowadzenie do sieci lokalnych; warstwa łącza w modelu TCP/IP,
 Praca z przełącznikami; wprowadzenie do warstwy Internetu modelu TCP/IP, adresacja IPv4 i podsieci; warstwa transportu i aplikacji modelu TCP/IP; routing w sieciach; konfiguracja routera Cisco,
 Proces dostarczania pakietów; znajdowanie błędów w prostych sieciach; wprowadzenie do protokołu IPv6; konfiguracja routingu statycznego; wdrażanie sieci VLAN i połączeń TRUNK,
 Routing pomiędzy sieciami VLAN; wprowadzenie do protokołu OSPF; agregacja łączy za pomocą EtherChannel; listy kontroli dostępu; łączność z siecią Internet,
 Ewolucja inteligentnych sieci; monitoring systemu; zarządzanie urządzeniami Cisco; zabezpieczanie dostępu administracyjnego; utwardzanie urządzeń sieciowych,
 Tematyka uzupełniająca: budowa nadmiarowych sieci przełączanych; nadmiarowość w warstwie trzeciej; wprowadzenie do sieci WAN; wprowadzenie do QoS; podstawy działania sieci bezprzewodowych; wprowadzenie do architektury sieci i wirtualizacji.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie kursu,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13200,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11:
Kurs zarządzanie siecią w systemie Windows Server
Miejsce prowadzenia kursu: do 350 km od miejscowości Nisko
Termin realizacji kursu: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania kursu: 4 dni /minimum 30 godzin
Liczba uczestników: 2 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis kursu/wymagania:
Ramowy program szkolenia:
1.Instalacja i konfiguracja Windows Server.
2.Implementacja adresacji IPv6.
3.Proces migracji z protokołu IPv4 do IPv6.
4.Instalowanie ról i funkcji.
5.Implementacja DNS.
6.Kontroler domeny.
7.Implementacja DHCP.
8.Implementcja i zarządzanie IMAP.
9.Implementacja DirectAccess.
10.Implementacja VPN.
11.Hyper-V.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie kursu,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6700,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12:
Kurs Windows Server konfiguracja Active Directory
Miejsce prowadzenia kursu: do 350 km od miejscowości Nisko
Termin realizacji kursu: do 31 maja 2023 r.
Czas trwania kursu: 4 dni / 8 godzin dziennie
Liczba uczestników: 2 osoby (nauczyciele przedmiotów zawodowych)
Opis kursu/wymagania:
Ramowy program szkolenia:
- Wprowadzenie do Active Directory,
- Instalacja Active Directory,
- Role FSMO(Flexible Single Master of Operation /Operations Masters),
- Lokacje (sites),
- Replikacja Active Directory,
- Relacje zaufania,
- Katalog globalny,
- Tworzenie i zarzadzanie obiektami Active Directory,
- DNS - Domain Name System,
- Integracja z usługami Office 365,
- Polityki bezpieczeństwa,
- Monitorowanie Active Directory,
- Kopia bezpieczeństwa – wykonywanie i odtwarzanie.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie kursu,
 materiały szkoleniowe,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu.
Obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7206,66 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13:
Szkolenie budowlane w zakresie prac glazurniczych i termoizolerskich
Miejsce prowadzenia kursu: do 350 km od miejscowości Jeżowe.
Termin realizacji szkolenia: do 28 lutego 2023 r.
Czas trwania szkolenia: min. 8 godzin
Liczba uczestników: 1 osoba

Opis kursu/wymagania:
Przeprowadzenie szkolenia w zakresie:
 wykonanie podłoży cementowych i anhydrytowych,
 wykonanie uszczelnień hydroizolacją jedno- i dwuskładnikową,
 przyklejanie okładzin ceramicznych,
 spoinowanie fugą epoksydową,
 działanie wybranych preparatów zabezpieczających powierzchnie okładzin,
 wykonanie warstwy zbrojonej siatką,
 aplikacja tynku dekoracyjnego,
 aplikacja elewacyjnego tynku dyspersyjnego.
Szkolenie kończy się egzaminem i uzyskaniem stosownego cerytyfikatu/dyplomu
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia,
 salę szkoleniową, materiały szkoleniowe (obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020) i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia na czas trwania szkolenia,
 przeprowadzenie egzaminu końcowego,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 231,30 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14:
Kurs rysunku technicznego z elementami rysunku budowlanego
Miejsce prowadzenia kursu: do 350 km od miejscowości Jeżowe.
Termin realizacji szkolenia: do 28 lutego 2023 r.
Czas trwania szkolenia: min. 8 godzin
Liczba uczestników: 1 osoba
Opis kursu/wymagania:
Program kursu obejmuje:
 normalizacja w rysunku technicznym,
 znormalizowane elementy występujące w rysunku technicznym,
 odmiany rysunku technicznego (w tym rysunek wykonawczy, rysunek złożeniowy, rysunek zestawieniowy),
 formy prezentacji graficznej obiektów trójwymiarowych,
 metody i wytyczne rzutowania prostokątnego,
 przekroje (zasady wykonania, wytyczne norm, sposoby oznaczania),
 ogólne zasady wymiarowania,
 oznaczenia niedokładności postaci i wymiarów, w tym uproszczone przedstawienie typowych elementów maszyn,
 zasady zarządzania dokumentacją rysunkową (numeracja i ewidencja rysunków, składanie oraz przechowywanie rysunków),
 ćwiczenia praktyczne.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie kursu w aspekcie teoretycznym i praktycznym,
 salę szkoleniową, materiały szkoleniowe (obowiązek wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź materiałów stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020) i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia kursu na czas trwania kursu,
 przeprowadzenie egzaminu końcowego,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 1466,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3164,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3164,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122802386

7.3.3) Ulica: ul. Henryka Siemiradzkiego 11A lokal 2

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3164 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122802386

7.3.3) Ulica: ul. Henryka Siemiradzkiego 11A lokal 2

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 25.10.2022 r. do godz. 11:00 nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 1 783,50 zł. Oferta z najniższą ceną tj. 6 970,00 zł złożona przez: BPR Consulting Paulina Rydz, ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia wynosi 990,03 zł. Oferta z najniższą ceną tj. 4 960,00 zł złożona przez: Inventum Spółka z o.o., ul. Henryka Siemiradzkiego 11A lok. 2, 33-300 Nowy Sącz przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17500,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 1 107,00 zł. Oferta z najniższą ceną tj. 32 000,00 zł złożona przez: Vavatech Sp. z o.o., ul. Olesińska 21, 02-548 Warszawa przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32000,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 25.10.2022 r. do godz. 11:00 nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Computer Controls Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243345104

7.3.3) Ulica: ul. Budowlanych 1

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 2 049,18 zł. Oferta z najniższą ceną tj. 11 000,00 zł złożona przez: Centrum Kształcenia Radiis M. Piegrzalska, M. Kądziołka S.C., ul. Zwycięstwa 14/69, 44-100 Gliwice przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11000 PLN

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBLEPROG POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385011152

7.3.3) Ulica: LUDWIKA RYDYGIERA 2A/22

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-249

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Kształcenia Radiis M. Pierzgalska, M. Kądziołka S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361498820

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa, 14/69

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Kształcenia Radiis M. Pierzgalska, M. Kądziołka S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361498820

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa, 14/69

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 284,50 zł. Oferta z najniższą ceną tj. 5 000,00 zł złożona przez: Centrum Kształcenia Radiis M. Piegrzalska, M. Kądziołka S.C., ul. Zwycięstwa 14/69, 44-100 Gliwice przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1465 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1465 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMT-Systems Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241529768

7.3.3) Ulica: ul. Bojkowska 35A

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1465 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.