eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Wymiana opraw oświetlenia ulicznego w ramach zadania: Rozbudowa sieci oświetleniowej na terenie Gminy Andrespol



Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana opraw oświetlenia ulicznego w ramach zadania: Rozbudowa sieci oświetleniowej na terenie Gminy Andrespol

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRESPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokicińska 126

1.5.2.) Miejscowość: Andrespol

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@andrespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.andrespol.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e864682-7faa-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana opraw oświetlenia ulicznego w ramach zadania: Rozbudowa sieci oświetleniowej na terenie Gminy Andrespol

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e864682-7faa-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022784/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Wymiana opraw oświetlenia ulicznego w ramach zadania: Rozbudowa i modernizacja sieci oświetleniowej na terenie Gminy Andrespol

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488450

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.40.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na:
1) Wymianie istniejących lamp sodowych oświetlenia ulicznego na energooszczędne lampy LED:
a. Wiśniowa Góra, ul. Feliksińska (dz. nr: 15/1, 15/2) – wymiana 6 sztuk istniejących lamp,
b. Justynów/Janówka, ul. Główna (dz. nr: 826/2, 417, 344/2,32) - wymiana 78 sztuk istniejących lamp i dowieszenie 5 sztuk lamp,
c. Justynów, ul. Łódzka od ul. Hulanki do ul. Bukowej (dz. nr: 418/4) – wymiana 52 sztuk istniejących lamp,
d. Stróża/Wiśniowa Góra/Andrespol, ul. Tuszyńska (dz. nr: 94, 75/12, 238) – wymiana 71 sztuk istniejących lamp,
e. Stróża, ul. Morelowa (dz. nr: 32/11, 31/13, 31/5, 31/3, 26/13, 27/13, 28/6, 29/9, 29/6, 30/20) – wymiana 18 sztuk istniejących lamp,
f. Stróża, ul. Gruszowa (dz. nr: 31/20, 31/10, 34/26, 217/10) – wymiana 16 sztuk istniejących lamp,
g. Stróża, ul. Kolumny (dz. nr: 25) – wymiana 12 sztuk istniejących lamp,
h. Andrespol, ul. Turystyczna (dz. nr: 530, 86) – wymiana 7 sztuk istniejących lamp,
i. Andrespol/Bedoń Przykościelny, ul. Brzezińska (89, 340/8) – wymiana 14 sztuk istniejących lamp,
j. Bedoń Przykościelny, ul. Ogrodowa (dz. nr: 251/8, 268/12) – wymiana 23 sztuk istniejących lamp i dowieszenie 14 sztuk lamp,
k. Bedoń Przykościelny, ul. Główna (dz. nr: 117/1) – wymiana 24 sztuk istniejących lamp i dowieszenie 16 sztuk lamp,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót, rodzaj lamp LED wraz z optyką i moc oraz technologia robót budowlanych zostały, określone w załącznikach nr 11 do nr 23 włącznie:
1) Załącznik nr 11 – Dokumentacja projektowa - Wiśniowa Góra, ul. Feliksińska
2) Załącznik nr 12 – Dokumentacja projektowa - Justynów/Janówka, ul. Główna
3) Załącznik nr 13 – Dokumentacja projektowa - Justynów, ul. Łódzka od ul. Hulanki do ul. Bukowej
4) Załącznik nr 14 – Dokumentacja projektowa - Stróża/Wiśniowa Góra/Andrespol, ul. Tuszyńska
5) Załącznik nr 15 - Dokumentacja projektowa - Stróża, ul. Morelowa
6) Załącznik nr 16 – Dokumentacja projektowa - Stróża, ul. Gruszowa
7) Załącznik nr 17 – Dokumentacja projektowa - Stróża, ul. Kolumny
8) Załącznik nr 18 – Dokumentacja projektowa - Andrespol, ul. Turystyczna
9) Załącznik nr 19 – Dokumentacja projektowa - Andrespol/Bedoń Przykościelny, ul. Brzezińska
10) Załącznik nr 20 – Dokumentacja projektowa - Bedoń Przykościelny, ul. Ogrodowa
11) Załącznik nr 21 – Dokumentacja projektowa - Bedoń Przykościelny, ul. Główna
12) Załącznik nr 22 – Przedmiary robót
13) Załącznik nr 23 - STWiORB
3. Lampy należy montować na istniejących wysięgnikach, w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego wysięgnika należy go wymienić na taki sam jak na pozostałych słupach. Lampy dowieszane należy zamontować na słupach wraz z nowymi wysięgnikami.
4. Klosz oprawy musi być wykonany z płaskiego, hartowanego szkła. Zamawiający nie dopuszcza lamp z kloszami wykonanymi z tworzyw sztucznych.
5. Okres gwarancji jakości
Zamawiający wymaga aby okres gwarancji jakości na wykonane roboty był równy okresowi udzielonej gwarancji producenta na oprawy.
Oprawy muszą być objęte minimum 5 letnim okresem gwarancji producenta od daty odbioru końcowego robót.
6. Układ zasilający musi mieć możliwość zaprogramowania co najmniej 2-stopniowej autonomicznej redukcji mocy. Zamawiający po zawarciu umowy z Wykonawcą poda ustawienia pierwotne czasów i wielkości redukcji mocy dla opraw w poszczególnych ulicach.
7. Przedmiary robót załączone do SWZ są wtórne do dokumentacji projektowej, zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiar pełni funkcję pomocniczą.
8. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia), obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową.
9. Zdemontowane lampy sodowe oświetlenia ulicznego i wysięgniki (jeśli dotyczy) Wykonawca zobowiązany będzie przekazać do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wiśniowej Górze, co powinno zostać potwierdzone protokołem przekazania.
10. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) Przedstawienie do zaopiniowania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu.
2) Uzyskanie wszelkich stosownych decyzji, ekspertyz, badań oraz opinii wraz z poniesieniem kosztów ich uzyskania oraz wykonania.
3) Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z prowadzeniem robót budowlanych.
4) Prawidłową organizację i zabezpieczenie placu budowy.
5) Uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace niewskazane wprost w SWZ, a konieczne do wykonania zgodnie ze sztuką budowlaną.
6) Oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względów bezpieczeństwa), do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP, ppoż oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo.
7) Wykonanie prac zgodnie z właściwymi normami, aktami prawnymi, przepisami i instrukcjami wykorzystując całą dostępną wiedzę i umiejętności budowlane i techniczne do zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonania robót budowlanych.
11. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane zgodnie z prawem dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane znakiem CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych.
12. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będą one spełniały określone w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
13. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.
14. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
15. Zamawiający żąda aby wykonawca, który zaproponował rozwiązania równoważne, o których mowa w art. 101 ust. 4 Pzp przedstawił dowody równoważności, o których mowa w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp w szczególności określone tam przedmiotowe środki dowodowe. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303219,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303219,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. "EL-ONE" Tomasz Malinowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311207149

7.3.3) Ulica: Jasna

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303219,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.