eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Opróżnianie ulicznych koszy na odpady

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opróżnianie ulicznych koszy na odpady

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3

1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.pyskowice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opróżnianie ulicznych koszy na odpady

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6a04625-3ca5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000066/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Opróżnianie koszy ulicznych na odpady

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255704/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.045.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opróżnianie koszy ulicznych z odpadów o kodach:
- 20 03 01 (niesegregowane, zmieszane odpady komunalne)
oraz z odpadów segregowanych o kodach:
- 15 01 01 (opakowania z papieru i tektury),
- 15 01 07 (opakowania ze szkła)
- 15 01 02, 15 01 04 (opakowania z tworzyw sztucznych i opakowania z metali)
w szacunkowej ilości ok. 70 Mg, posadowionych zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
2.1 Przy opróżnianiu koszy na odpady oraz koszy na psie odchody należy stosować wymienne worki o odpowiedniej pojemności, o której mowa w załączniku nr 4 do SWZ.
2.2 Kosze będą opróżniane zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ. Harmonogram w zakresie podstawowym obowiązuje w następujących miesiącach: styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień. Harmonogram w zakresie rozszerzonym obowiązuje w następujących miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień.
2.3 Kosze przy lokalizacji z symbolem „*” opróżniane będą w pierwszej kolejności tj. do godz. 800, natomiast pozostałe do godz. 1100.
2.4 Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac zgodnie z ustalonym harmonogramem (załącznik nr 4 do SWZ), w ilości 33 770 opróżnień. Ilość ta może ulec zmniejszeniu nie więcej niż 5% z powodu konieczności likwidacji koszy w danej lokalizacji np. na skutek kradzieży lub dewastacji.
2.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia telefonicznego lub mailowego dodatkowych opróżnień poza tymi wynikającymi z harmonogramu w ilości maksymalnej 3120. Rzeczywista ilość tych opróżnień będzie zależna od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zwraca uwagę, iż w trakcie realizacji zamówienia może okazać się, iż nie będzie potrzeby realizacji dodatkowych wywozów.
2.6 Wykonawca w każdym miesięcznym rozliczeniu wyszczególni ilość opróżnień wykonanych zgodnie z harmonogramem oraz ilość opróżnień wykonanych w ramach dodatkowych wywozów.
2.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do opróżniania koszy także w dni ustawowo wolne od pracy, w tym w niedziele i święta. Wymagany czas reakcji 3 godziny na zgłoszenie dokonane w godz. od 800 – 1600.
2.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo ustawienia w czasie trwania umowy, dodatkowych koszy w nowych lokalizacjach (przewidywana ilość to maksymalnie 30 koszy w trakcie trwania umowy). Postawienie koszy nie będzie należało do obowiązków Wykonawcy, a jedynie ich opróżnianie w częstotliwości wskazanej przez Zamawiającego (szacowana ilość opróżnień została uwzględniona w opróżnieniach dodatkowych).
2.9 Poprzez opróżnianie kosza należy rozumieć: usunięcie odpadów z wnętrza kosza oraz z terenu znajdującego się wokół kosza tj. w promieniu 2 metrów od kosza. W sytuacji gdy kosz zostanie przekrzywiony do obowiązków Wykonawcy należy ustawienie go w prawidłowej pozycji.
2.10 Wykonawca zobowiązany jest do umycia wszystkich koszy wewnątrz i na zewnątrz pojemnika dwa razy w roku w terminie od 05.04.2022r. do 19.04.2022r. oraz od 06.09.2022 - 20.09.2022r. Wykonawca musi powiadomić Zamawiającego o terminie mycia koszy z 2-dniowym wyprzedzeniem oraz o zakończeniu prac, w celu dokonania odbioru.
2.11 Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o kradzieży lub zdewastowaniu kosza. Fakt ten powinien być zgłoszony, w tym samym dniu, w którym zgodnie z harmonogramem realizowano zadanie.
2.12 Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie przy wykorzystaniu minimum następującego sprzętu:

Nazwa i opis wymaganego sprzętu
Wymagana ilość
Samochód ciężarowy samowyładowczy do 3,5 t
1 szt

- wyżej wymieniona ilość sprzętu jest ilością minimalną, jaka winna być w całodobowej, wyłącznej dyspozycji dla potrzeb Gminy Pyskowice na okres realizacji umowy, faktyczna ilość sprzętu jaką Wykonawca będzie musiał zastosować będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb, tak aby kosze były opróżnione w wymaganym czasie,
- pojazd służący do realizacji zadania powinien być sprawny i posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczony do ruchu. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni natychmiast na czas jego naprawy inny sprawny technicznie pojazd,
- pojazd służący do realizacji zadania powinien spełniać wymagania Dyrektywy 98/69/EC (normy dopuszczalnej emisji spalin) – co najmniej norma EURO 4 ( nie dotyczy pojazdów elektrycznych). W przypadku awarii samochodu Wykonawca natychmiast zapewni na czas jego naprawy inny samochód spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin, co najmniej norma EURO 4 (nie dotyczy pojazdów elektrycznych).

Uwaga:
• Zamawiający przeprowadzał będzie wyrywkowe kontrole realizacji usługi. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie tj. występują wady w wykonaniu przedmiotu umowy (w szczególności kosz nie został opróżniony w wymaganym terminie, wokół kosza w promieniu 2 metrów zalegają odpady, kosze nie zostały prawidłowo umyte), Zamawiający poinformuje Wykonawcę o występujących nieprawidłowościach, na potwierdzenie czego zostanie sporządzona notatka służbowa oraz dokumentacja zdjęciowa. Wykonawca zostanie każdorazowo obciążony karą o której mowa w § 6 projektowanych postanowień umowy umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.

• Wytwórcą odpadów jest Zamawiający, natomiast Wykonawca realizacji usługi opróżniania ulicznych koszy jest odbierającym odpady komunalne. W związku z powyższym Wykonawca od momentu odbioru odpadów ponosi za nie wszelką odpowiedzialność oraz ponosi opłaty na rzecz ochrony środowiska zgodnie z ustawą o odpadach i innych obowiązujących przepisów.
• Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zmieszanych odpadów komunalnych do Instalacji Odpadów Komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie umowy poinformować o zmianie Instalacji, w przypadku, gdy nie została ona ujawniona w ofercie.

• Uwagi końcowe:
1) Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie obowiązki nałożone na Wykonawcę wymienione powyżej.
2) Ceny jednostkowe netto oraz cena całkowita brutto umowy podana w załączniku 1 do SWZ – formularz oferty, będzie maksymalnym wynagrodzeniem Wykonawcy jakie może uzyskać przy realizacji zamówienia. Cena ta ustalona jest na cały okres obowiązywania umowy i nie podlega zmianie z zastrzeżeniem sytuacji opisanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na przedmiot zamówienia.
3) Zamawiający oświadcza, że ze względu na charakter zamówienia, wielkości podane w kolumnie nr 4 poz. 2 załącznika nr 1 do SWZ – formularz oferty (tj. ilość opróżnień ulicznych koszy na odpady na dodatkowe wezwanie Zamawiającego), są wielkościami oszacowanymi, które mogą ulec zmniejszeniu podczas realizacji umowy lub zwiększeniu na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4) Kwota wskazana przez Oferenta w poz. 4 w załączniku nr 1 do SWZ - formularz oferty, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181277,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181277,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181277,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PreZero Service Południe Sp. z o.o

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PreZero Recycling Południe Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272644815

7.3.3) Ulica: Kokotek 33

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181277,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.