Og³oszenie z dnia 2022-01-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Ciasna 2022 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CIASNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398416
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 1a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ciasna
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-793
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 35 35 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ciansa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: ciasna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Ciasna 2022 rok
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-50a1abc3-6c87-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00003855
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://josephine.proebiz.com3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.) poprzez Platformê przetargow± pod adresem:
https://josephine.proebiz.com/pl/ (zwanej dalej Platform± przetargow±), w wierszu
oznaczonym tytu³em oraz znakiem niniejszego postêpowania lub
2) poczt± elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: gmina@ciasna.pl oraz adresy e mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych.
Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail bêdzie mo¿liwy tylko poprzez adres(adresy) wskazany/e w formularzu ofertowym.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±) – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej - dostêpnymi pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/ oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej.
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w SWZ.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://josephine.proebiz.com/pl/
4. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. PROEBIZ s.r.o., Masarykovo námìstí 52/33, CZ - 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, C.9176, nr tel. +48 222 139 900, e-mail: houston@proebiz.com od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO,
Administrator informuje, i¿:
1. Administrator Danych Osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ciasna, z siedzib± przy ul. Nowa 1a, 42-793 Ciasna .
2. Inspektor Ochrony Danych
Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania swoich danych osobowych w zakresie dzia³ania Administratora, a tak¿e przys³uguj±cych uprawnieñ, mo¿na skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych – za pomoc± adresu e – mail: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl.
3. Cel oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, polegaj±cego na: „¦wiadczeniu us³ug w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Ciasna”, prowadzonym w trybie
podstawowym bez negocjacji.
4. Prawa osób, których dane s± przetwarzane
Zgodnie z RODO, przys³uguje Pani/Panu prawo ¿±dania dostêpu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo ¿±dania ich sprostowania (poprawienia).
Powy¿sze ¿±dania mo¿na przes³aæ na adres wskazany w pkt 3.1 niniejszego rozdzia³u. Ponadto, zgodnie z RODO przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
5. Okres przechowywania
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza
4 lata okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
7. Dobrowolno¶æ podania danych osobowych
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp.
8. Profilowanie
Informujemy, ¿e nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.SW.271.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Czê¶æ 1 – Trasa nr TC1: Dla trasy nr TC1: Wêdzina – Glinica przez: Sieraków, Przywary, Je¿owa, Dzielna, Ciasna
Zamawiaj±cy przewiduje 10 kursów dziennie (kurs tam i z powrotem) od
poniedzia³ku do pi±tku oraz w dni wolne 4 kursy dziennie z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy, które reguluje art. 1 Ustawy o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 1920). Szacunkowa ilo¶æ dni, w których ¶wiadczone bêd± us³ugi w zakresie publicznego transportu zbiorowego dla trasy to 365 dni (z podzia³em na dni robocze i ¶wi±teczne) Szacunkowa ³±czna wielko¶æ pracy eksploatacyjnej wyra¿onej w wozokilometrach wyniesie 119 209,84. Zamawiaj±cy dopuszcza
zmianê ilo¶ci wozokilometrów +-15%.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 1: od dnia zawarcia umowy,
do dnia 31.12.2022 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60112000-6 - Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owo okre¶lono w rozdziale 11 SWZ, tj. Opis kryteriów oceny
ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zapewnienia komunikacji zastêpczej w przypadkach awaryjnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Czê¶æ 2 – Trasa nr TC2 : Panoszów (Niwki) – Glinica przez: Patoka, Molna, Nowy Dwór, Ciasna
Dla trasy nr TC2, Zamawiaj±cy przewiduje 10 kursów dziennie (kurs tam i z powrotem) od
poniedzia³ku do pi±tku oraz w dni wolne 4 kursy dziennie z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy, które reguluje art. 1 Ustawy o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1920). Szacunkowa ilo¶æ dni w których ¶wiadczone bêd± us³ugi w zakresie publicznego transportu zbiorowego dla trasy to 365 dni (z podzia³em na dni robocze i ¶wi±teczne) Szacunkowa ³±czna wielko¶æ pracy eksploatacyjnej wyra¿onej w wozokilometrach wyniesie 72 667,40. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê ilo¶ci wozokilometrów +-15%.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 2: od dnia zawarcia umowy, do dnia 31.12.2022 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60112000-6 - Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owo okre¶lono w rozdziale 11 SWZ, tj. Opis kryteriów oceny
ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zapewnienia komunikacji zastêpczej w przypadkach awaryjnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Czê¶æ 3 – Trasa nr TC3: Ciasna – Glinica przez: Plaszczok, Zborowskie (Zapiece), Zborowskie (Centrum), Bogdala, Brzezinkowe
Dla trasy nr TC2, Zamawiaj±cy przewiduje 10 kursów dziennie (kurs tam i z powrotem) od
poniedzia³ku do pi±tku oraz w dni wolne 4 kursy dziennie z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy, które reguluje art. 1 Ustawy o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1920). Szacunkowa ilo¶æ dni w których ¶wiadczone bêd± us³ugi w zakresie publicznego transportu zbiorowego dla trasy to 365 dni (z podzia³em na dni robocze i ¶wi±teczne) Szacunkowa ³±czna wielko¶æ pracy eksploatacyjnej wyra¿onej w wozokilometrach wyniesie 70 608,00. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê ilo¶ci wozokilometrów +-15%.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 3: od dnia zawarcia umowy, do dnia 31.12.2022 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60112000-6 - Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owo okre¶lono w rozdziale 11 SWZ, tj. Opis kryteriów oceny
ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zapewnienia komunikacji zastêpczej w przypadkach awaryjnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:a)zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie stawia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej ,o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wyka¿e ¿e posiada aktualn± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego, zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 2140 z pó¼n.zm.).
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Konsorcja), niniejszy warunek Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie stawia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje:
- dla czê¶ci 1 - co najmniej 1 us³ugê (objêta jedn± umow±) polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug publicznego transportu zbiorowego, o warto¶ci (wraz z podatkiem VAT), nie mniejszej ni¿ 25.000,00 z³ brutto,
- dla czê¶ci 2 - co najmniej 1 us³ugê (objêta jedn± umow±) polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug publicznego transportu zbiorowego, o warto¶ci (wraz z podatkiem VAT), nie mniejszej ni¿ 25.000,00 z³ brutto,
- dla czê¶ci 3 - co najmniej 1 us³ugê (objêta jedn± umow±) polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug publicznego transportu zbiorowego, o warto¶ci (wraz z podatkiem VAT), nie mniejszej ni¿ 25.000,00 z³ brutto,
W przypadku, gdy Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia, do wykazania spe³niania w/w warunku mo¿e pos³u¿yæ siê t± sam± us³ug±, pod warunkiem, ¿e jej warto¶æ (wraz z podatkiem VAT) jest nie mniejsza ni¿ wymagana warunkiem dla danej czê¶ci.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powy¿ej sk³ada dokumenty okre¶lone w pkt 4.1.a) rozdzia³u 14 SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego, zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 2140 z pó¼n.zm.); 2) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wykaz nale¿y z³o¿yæ zgodnie z za³±czonym wzorem –
za³±cznik nr 3 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia poza Formularzem oferty, sporz±dzonym na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ ni¿ej wymienione o¶wiadczenia i dokumenty:a) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu, sporz±dzone na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ,
b) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia na podstawie art. 118 ust.
3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (je¿eli dotyczy), sporz±dzone na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ,
c) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pe³nomocnika (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. wspólników spó³ki cywilnej, konsorcjum), o¶wiadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.4. Rozdzia³ 10 SWZ, tj. Sposób oraz termin sk³adania ofert stosuje siê odpowiednio do sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy, w tym zmiany o charakterze nieistotnym, wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej w postaci aneksu.2. Do zmian umowy maj± zastosowanie zapisy art. 15 r Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ w umowie bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia,
zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w szczególno¶ci, w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany w zakresie wynagrodzenia WYKONAWCY/OPERATORA w przypadku
zmiany:
a) powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, maj±ce wp³yw na wysoko¶æ ceny brutto za ¶wiadczon± us³ugê. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, nale¿ne WYKONAWCY/OPERATOROWI z tytu³u wykonania przedmiotu
umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzglêdnieniem stawki
podatku wynikaj±cej z obowi±zuj±cych przepisów, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto. Zmiana dotyczy wy³±cznie us³ug ¶wiadczonych po dniu wej¶cia w ¿ycie nowej stawki podatku od towarów i us³ug VAT;
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci
minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne o ile zmiany powy¿sze bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez WYKONAWCÊ/OPERATORA;
2) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których ZAMAWIAJ¡CY, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy;
3) których ³±czna warto¶æ zmian umowy jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, w przypadku zamówieñ na us³ugi lub dostawy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.4. Zmiany umowy nastêpuj± na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczno¶ci wprowadzenia tych zmian.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://josephine.proebiz.com
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-12 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-08
INNE PRZETARGI CIASNA
wiêcej: przetargi CIASNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy dzieci do gminnych szkó³ na terenie Gminy Ksi±¿ Wlkp. w roku szkolnych 2025/2026
- Dowóz uczniów do szkó³ na terenie Gminy Dydnia oraz z Ulucza do Szko³y Podstawowej w Dobrej (Gmina Sanok) w roku szkolnym 2025/2026 - na podstawie zakupu biletów miesiêcznych
- "¦wiadczenie us³ug dowozu i odwozu uczniów niepe³nosprawnych z terenu Chojnowa do placówek o¶wiatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2025/2026"
- "¦wiadczenie us³ug przewozowych dla uczniów z niepe³nosprawno¶ciami z terenu gminy Pieñsk do Specjalnego O¶rodka Szkolno - Wychowawczego w Zgorzelcu w okresie od 01.09.2025 r. do 31.12.2026 r."
- Przewozy uczniów do szkó³ podstawowych na terenie miasta i gminy Wolsztyn na podstawie biletów miesiêcznych na rok szkolny 2025/2026
- Wykonywanie us³ug przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.