eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin C › Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2021-2024



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2021-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kampinoski Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145916637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tetmajera 38

1.5.2.) Miejscowość: Izabelin C

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-080

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (022) 722 60 01, 722 60 21

1.5.8.) Numer faksu: (022) 722 65 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@kampinoski-pn.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kampinoski-pn.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.kampinoski-pn.gov.pl/index.php/przetargi-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2021-2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1fa195e-4600-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014956/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2021-2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program operacyjny Infrastruktura i środowisko oraz program LIFE

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270033/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 478800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia (dalej „przedmiot zamówienia”) jest obsługa notarialna KPN od listopada 2021 do października 2024 r., zgodnie z czynnościami opisanymi w art. 79 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1192 z późn. zm.) – dalej „ustawy Prawo o notariacie”.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje głównie:
a) sporządzanie aktów notarialnych – nabycia nieruchomości na własność KPN, lub w użytkowanie wieczyste KPN na cel publiczny – nieodwołalną ochronę przyrody oraz składanie wniosków o wpis w księdze wieczystej wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu w księdze wieczystej. Sprzedającymi (dalej „Sprzedający) są osoby fizyczne i/lub prawne. Ww. nieruchomości położone są na terenie województwa mazowieckiego i na terenie gmin: Brochów (powiat sochaczewski), Czosnów, Leoncin (powiat nowodworski), Izabelin, Kampinos, Leszno, Łomianki, Stare Babice (powiat warszawski zachodni) i położone są w granicach Kampinoskiego Parku Narodowego (zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 25 września 1997 r. ws. Kampinoskiego Parku Narodowego (Dz.U. nr 132, poz. 876);
b) sporządzanie na żądanie stron, projektów aktów, oświadczeń i innych dokumentów;
c) sporządzanie poświadczenia, wypisów, odpisów i wyciągów dokumentów;
d) sporządzanie innych czynności wynikających z odrębnych przepisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79130000-4 - Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355290,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355290,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355290,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Notarialna Michał Łukaszewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262212668

7.3.3) Ulica: ul. Żurawia, nr 24, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-515

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355290,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Oferta złożona przez: Joanna Kończyk Notariusz Kancelaria Notarialna, Al. J. Ch. Szucha nr 2/4 lokal 25, 00-582 Warszawa, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 ustawy PZP z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy PZP.

W związku z powyższym najkorzystniejszą ofertą w postępowaniu, która uzyskała najwyższą liczbę punktów jest oferta: Kancelaria Notarialna Michał Łukaszewicz, ul. Żurawia 24 lok. 1, 00-515 Warszawa. W toku oceny stwierdzono, że oferta ta nie podlegała odrzuceniu i wykluczeniu, oferent dostarczył wszelką wymaganą w postępowaniu dokumentację i spełniał wszystkie warunki w postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.