eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ceranów › Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ceranów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ceranów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ceranow

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ceranów 140

1.5.2.) Miejscowość: Ceranów

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-322

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 257870779

1.5.8.) Numer faksu: 257870954

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ceranow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceranow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d0dc7e2-6bfd-11ed-abdb-a69c1593877c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ceranów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d0dc7e2-6bfd-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003101

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026221/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ceranów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463267/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1598000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest: „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Ceranów”.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) zamówienia:
31520000-7 lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 roboty w zakresie okablowania elektrycznego
71355200-3 wykonywanie badań
1.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pod nazwą: „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ceranów.” w szczególności: wykonanie projektu wykonawczego modernizacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ceranów wraz z jego uzgodnieniem z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego przed rozpoczęciem instalacji oraz:
1. Demontaż istniejących opraw i źródeł światła 298 kpl
2. Zakup i montaż opraw oświetlenia ulicznego ze źródłami typu LED 458 kpl
3. Demontaż wysięgników 298 kpl
4. Montaż wysięgników wraz z przewodem zasilającym 458 kpl
5. Demontaż słupa ŻN 4 szt.
6. Montaż słupa stalowego stylizowanego do 7m z oprawą LED, fundament 4 kpl
7. Układanie kabla ziemnego 240 mb
8. Montaż słupa ŻN 3 kpl.
9. Montaż linii napowietrznej ASXSN 2x25 1700 mb
10. Montaż latarni solarnej parkowej z konstrukcją nośną 6 kpl
11. Wymiana i montaż przewodów sieci napowietrznej OU z osprzętem 458 kpl
12. Montaż zabezpieczeń na linii 462 kpl
13. Demontaż szaf SON 22 kpl
14. Montaż nowych szaf SON 22 kpl
15. Badania i pomiary 1 kpl
16. Dokumentacja powykonawcza 1 kpl
17. Roboty towarzyszące -przycinka drzew 1 kpl

2.) Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na:
a) powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności:
- instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych;
b) wykonawca, przed rozpoczęciem robót przedłoży atesty i świadectwa na podstawowe materiały przewidziane do wbudowania i uzyska akceptację Zamawiającego (Inspektora nadzoru) na ich wbudowanie.
3.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Program Funkcjonalno-Użytkowy” oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi za wady na cały zakres zamówienia, na co przedstawi na etapie odbioru końcowego stosowne dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń.
5.) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji oraz rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały i zamontowane urządzenia przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego.
6.) W okresie rękojmi i gwarancji koszty związane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosić będzie Wykonawca.
7.) Wykonawca zobowiązany będzie, na wezwanie Zamawiającego w okresie gwarancyjnym, do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1598000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "MADO" Andrzej Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231206898

7.3.3) Ulica: Ul. Leśna 3

7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1598000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.