eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Usługa ochrony fizycznej obiektów, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno-patrolowej dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej obiektów, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno-patrolowej dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296176

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grabowiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412620023

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.dps7@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowiec.naszdps.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie Domu Pomocy Społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony fizycznej obiektów, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno-patrolowej dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-077355b6-6feb-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00002523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038234/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa ochrony fizycznej obiektów, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno - patrolowej dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466035/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.04.2022.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa ochrony fizycznej obiektów, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno- patrolowej dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św.,
ul. Grabowiecka 7 w 2023 r. w ilościach i formie określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ w okresie 12 miesięcy 2023 roku oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ. Przedmiot zamówienia ma charakter ciągły, którego zaspokojenie nie może nastąpić w drodze jednorazowego zachowania Wykonawcy.
2. Realizacja usługi odbywać się będzie w 2023 roku przez 12 miesięcy od stycznia 2023 r. do końca grudnia 2023 r.
3. Zamawiający informujemy, iż korzysta z poniższego sprzętu:
a) Rejestrator IP NMS NVR 7XE-4U
b) Centrala alarmowa DSC HS2016.
4. Obowiązki Wykonawcy:
a) stała ochrona obiektów i mienia oraz terenu Domu Pomocy Społecznej
z siedzibą na ul. Grabowiecka 7 w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim,
b) obsługa systemów ochrony elektronicznej tj. montaż, konserwacja, nadzór, monitorowanie pracy, usuwanie wszelkich usterek, awarii następujących systemów:
- systemu monitoringu wizyjnego CCTV,
- systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN),
c) całodobowy video nadzór obiektów DPS przy ul. Grabowiecka 7 oraz ul. Długa 4,
d) patrolowanie terenu, egzekwowanie przestrzegania zasad poruszania się a w szczególności zakazu parkowania pojazdów samochodowych w miejscach niedozwolonych, a także umożliwienie wjazdu i postoju tylko dla samochodów upoważnionych przez Dyrektora DPS,
e) podejmowanie interwencji w przypadku zakłóceń porządku i zagrożenia
w stosunku do ochranianego obiektu, mienia, pracowników i mieszkańców,
f) usuwanie osób stwarzających zagrożenie dla mienia i osób znajdujących się
w obiekcie lub zakłócających porządek i bezpieczeństwo na terenie obiektu,
g) ochrona obiektu pod kątem przeciwdziałania włamaniom, kradzieżom oraz uszkodzeniom lub zniszczeniom mienia,
h) nadzór bezpośredni nad mieniem znajdującym się w pomieszczeniach ochranianego obiektu oraz na terenie DPS,
i) dokonywanie i pisemne rejestrowanie pomiaru temperatury ciała osób wchodzących na teren obiektu,
j) kontrolowanie ruchu interesantów poprzez prowadzenie rejestru osób odwiedzających oraz uniemożliwienie przebywania na terenie obiektu osobom nieupoważnionym, pod wpływem alkoholu lub w inny sposób zagrażającym bezpieczeństwu pracowników, mieszkańców i obiektu,
k) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych upoważnionym pracownikom DPS,
l) uniemożliwienie wyjścia mieszkańcom, którzy ze względów na stan zdrowia nie mogą opuszczać obiektu (na podstawie pisemnej informacji od pielęgniarki koordynującej lub kierownika działu terapeutyczno-opiekuńczego) DPS,
m) uniemożliwienie wnoszenia przez mieszkańców i osoby ich odwiedzające przedmiotów i urządzeń elektrycznych oraz mebli bez pisemnej zgody Dyrektora DPS,
n) zamykanie drzwi wejściowych, bram, furtek,
o) natychmiastowe reagowanie na próby dokonania kradzieży mienia, innego czynu przestępczego w stosunku do osób i mienia czy też ataku terrorystycznego, w razie usiłowania włamania, napadu, dewastacji i powiadomienie odpowiednich służb
i przedstawiciela Zamawiającego,
p) natychmiastowe reagowanie w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku na terenie obiektu, pożaru czy też stwierdzenia próby podpalenia, awarii sieci gazowej, wodno-kanalizacyjnej, CO lub innej klęski ekologicznej, powiadomienie odpowiednich służb i Administratora budynku,
q) niezwłoczne powiadomienie swego pracodawcy, Administratora budynku
w sprawach wynikających z realizacji umowy o niemożliwości wykonania obowiązków przez pełniącego służbę pracownika Wykonawcy,
r) wzywanie dodatkowej pomocy w przypadku niemożliwości realizacji umowy przez aktualnie pełniących dyżur pracowników ochrony,
s) dokonywanie obchodów ochranianych obiektów celem kontrolowania prawidłowego zamknięcia drzwi zewnętrznych,
t) prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny pełnienia służby, notatkę z przebiegu dyżuru w tym spostrzeżenia
w zakresie ochrony obiektu,
u) w sezonie zimowym utrzymanie w stanie wolnym od śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem chodników wzdłuż dojścia do wejścia głównego budynku od strony ul. Grabowieckiej oraz ul. Długiej, wjazdu przy bramie od zaplecza
w soboty, niedziele i święta oraz w dni powszednie po godzinie 15:00,
v) zapewnienie reakcji grupy interwencyjnej złożonej z co najmniej
2 kwalifikowanych pracowników ochrony,
w) zapewnienie bezpośredniej łączności obiektu Zamawiającego z grupą interwencyjną Wykonawcy, centrum monitoringu Wykonawcy za pomocą co najmniej
6 przekazanych przez wykonawcę pilotów napadowych,
x) składanie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi pisemnych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas służby – niezwłocznie po zdarzeniu,
y) znajomość pełnej topografii obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp.,
z) Znajomość rozmieszczenia i obsługi w podstawowym zakresie wyłącznika głównego energii elektrycznej, zaworu głównego wody,
aa) ścisła współpraca z wyznaczonymi przez Zamawiającego osobami w zakresie ochrony, bezpieczeństwa i obowiązującego porządku oraz informowanie
o wszystkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach,
bb) wykonawca wyposaży posterunek w defibrylator AED, oraz profesjonalną torbę przedmedyczną, alkomat zbliżeniowy activ blow,
cc) wykonawca wyposaży pracowników ochrony w środki łączności radiowej wewnątrz obiektu oraz środki łączności radiowej zewnętrznej do dyspozytora grupy interwencyjnej oraz w co najmniej jeden telefon komórkowy,
dd) pracownicy pełniący służbę powinni posiadać ukończony kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy, oraz wiedzę w zakresie prawidłowej obsługi centrali przeciwpożarowej,
ee) podejmowanie innych czynności niezbędnych do ochrony osób i mienia, które wynikną w trakcie realizacji umowy,
ff) grupa interwencyjno-patrolowa zobowiązana jest przyjechać na miejsce wezwania w terminie maksymalnie 15 minut od wezwania.
5. Dozór obiektu:
a) dozór obiektu realizowany będzie przez pracownika ochrony wpisanego na listę pracowników kwalifikowanych:
- w godzinach 5:30 – 22:30,
Łączna ilość roboczogodzin w 2023 roku: 6205,
b) pracownicy ochrony korzystają z własnych środków łączności,
c) wykonawca w toku realizacji umowy gwarantuje jej wykonanie z pełną starannością i zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie,
d) wykonawca na własny koszt oddeleguje, wyposaży i przeszkoli odpowiednich pracowników do ochrony obiektu i mienia DPS,
e) wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,
f) wykonawca zobowiąże wszystkich swoich pracowników ochrony do przestrzegania tajemnicy służbowej oraz dochowania poufności danych osobowych, z którymi zapoznał się w czasie pełnienia obowiązków służbowych,
6. Do obowiązków Zamawiającego należy:
a) zapoznanie pracowników ochrony z regulaminem organizacyjnym DPS oraz regulaminami i instrukcjami obowiązującymi w ochranianym obiekcie w zakresie bhp i p.poż., oraz zapewnienie przestrzegania przepisów obowiązujących w DPS przez pracowników ochrony,
b) zapoznanie pracowników ochrony z rozmieszczeniem, obsługą wyłącznika głównego energii elektrycznej, zaworu głównego wody, zaworu głównego gazu ziemnego,
c) zapoznanie pracowników ochrony z topografią obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych i rozmieszczeniem sprzętu p.poż.,
d) poinformowanie pracownika ochrony, że jest zobowiązany do współpracy
z pielęgniarką koordynującą lub opiekunką pełniącą dyżur w sprawach mieszkańców, służenia pomocą mieszkańcom, którym taka pomoc jest niezbędna,
e) zapewnienie pracownikom ochrony właściwych warunków bhp i p.poż., udostępnienia dla ich potrzeb pomieszczeń socjalnych i urządzeń sanitarno-higienicznych.
Dodatkowo Zamawiający zobowiązany jest do:
- zapewnienia sprawnego działania oświetlenia i ogrodzenia terenu ochranianego obiektu,
- zabezpieczenia towarów i dokumentów w magazynach niedostępnych dla osób nieuprawnionych,
- zapoznania pracowników Wykonawcy z instrukcją obsługi systemów wymienionych w pkt b) „Obowiązków wykonawcy” oraz ich przeszkolenie.
7. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się do:
a) natychmiastowego powiadamiania Policji i innych służb w razie stwierdzenia zagrożenia dla mieszkańców, pracowników oraz majątku znajdującego się w ochronie,
b) niezwłocznego powiadomienia swego pracodawcy oraz osoby będącej przedstawicielem Zamawiającego, w sprawach wynikających z realizacji przedmiotu umowy o niemożliwości wykonania obowiązków przez pełniącego służbę pracownika Wykonawcy.
7. Odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego:
a) wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania lub zaniechania działania Wykonawcy, jak również za straty powstałe na skutek włamań i kradzieży w wyniku zaniedbania obowiązków przez pracowników Wykonawcy,
b) w przypadku kradzieży, pożaru lub innych zdarzeń losowych Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o powstałym wypadku, oraz udzielenia wszystkich informacji komisji badającej okoliczności wypadku, oraz oceniającej wysokość poniesionych z tego tytułu strat,
c) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez pracowników Wykonawcy powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179737,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179737,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179737,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ochrony "SPARTAN" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612373379

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 45

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179737,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.