eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów"Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów i jej jednostek budżetowych w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.".



Ogłoszenie z dnia 2025-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów i jej jednostek budżetowych w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000523940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miechow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/miechow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów i jej jednostek budżetowych w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed6fce3d-87f2-4f03-875d-3851bae8e8d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00002223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019327/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów i jej jednostek budżetowych"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630067

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 889320,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest usługa, która polegać będzie na prowadzeniu przez okres dwóch lat, kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Miechów.
II. Usługa polegać będzie w szczególności na: otwieraniu, prowadzeniu i likwidacji rachunków bieżących i pomocniczych Gminy Miechów i jej jednostek budżetowych.
W skład jednostek organizacyjnych Gminy Miechów wchodzą:
1) Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
3) Samorządowy Zespół Edukacji
4) Szkoła Podstawowa Nr 1
5) Szkoła Podstawowa Nr 2
6) Szkoła Podstawowa w Bukowskiej Woli
7) Szkoła Podstawowa w Jaksicach
8) Szkoła Podstawowa w Pojałowicach
9) Szkoła Podstawowa w Pstroszycach
10) Przedszkole Samorządowe Nr 1
11) Przedszkole Samorządowe Nr 2
12) Przedszkole Samorządowe Nr 3
13) Żłobek Samorządowy
III. Dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się 15 rachunków podstawowych, 148 rachunków pomocniczych, 2 rachunki pomocnicze – masowe (odpady, podatki), 1 rachunek bieżący walutowy, 1 rachunek VAT.
IV. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy obejmuje m. in.:
- prowadzenie rozliczeń bezgotówkowych w systemie elektronicznym i tradycyjnym,
- przyjęcie i wypłacanie gotówki z otwartych rachunków bieżących i pomocniczych,
- potwierdzanie stanu salda i dokonanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy (wyciąg bankowy), przy czym bank musi zapewnić możliwość odbioru przedmiotowych dokumentów, z punktu kasowego od następnego dnia,
- zamykanie i otwieranie kolejnych rachunków dla Urzędu Gminy Miechów oraz jednostek organizacyjnych w trakcie trwania umowy, w terminie nie dłuższym niż do 3 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku,
- obsługa kasowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miechowie a w szczególności wypłata gotówki na podstawie list wypłat,
- wydawanie na wniosek Zamawiającego opinii bankowych oraz zaświadczeń o posiadaniu konta bankowego,
- obsługa poleceń przelewów w formie papierowej,
- obsługa wpłat gotówkowych realizowanych w formie zamkniętej,
- wydawanie blankietów czekowych,
- lokowanie wolnych środków pieniężnych z rachunków na lokatach krótkoterminowych,
- przechowywanie depozytu w formie klucza,
- zapewnienie Systemu Identyfikacji Płatności Masowych (Informatyczny System Masowych Płatności) współpracujący z programami księgowymi RADIX i VULCAN stosowanych przez Urząd Gminy i Miasta i jednostki podległe umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację i automatyczne elektroniczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających w systemie księgowym wskazanym przez Zamawiającego. Informatyczny System Płatności Masowych dotyczy w szczególności następujący rodzajów wpłat z tytułu:
• podatku od nieruchomości
• podatku rolnego
• podatku od środków transportu
• podatku leśnego
• żywienia i opłaty stałej
- spełnienie wymogów systemu identyfikacji masowych płatności przychodzących tj.:
• identyfikacja wpłat po identyfikatorze konta bankowego oraz identyfikatorze wpłaty,
• przeprowadzenie rozliczeń pieniężnych z tytułu zrealizowanych dyspozycji płatniczych na rachunkach wirtualnych Zamawiającego (wpłat gotówkowych, poleceń przelewu w tym dokonanych przy użyciu systemu bankowości elektronicznej, wpłat otrzymywanych z urzędów pocztowych lub innych banków),
• uznanie rachunku bieżącego kwotami przetworzonymi płatności masowych w tym samym dniu roboczym, w którym przetwarzane (wpłacone) były płatności masowe,
• zapisywaniu na rachunku bieżącym sumarycznej kwoty zrealizowanych dyspozycji płatniczych w tym samym dniu roboczym banku, w którym były przetwarzane płatności masowe.
- dokonywanie wyzerowania rachunków bankowych zgodnie ze złożonymi do banku dyspozycjami poszczególnych jednostek,
- zapewnienie bezpłatnych transakcji zagranicznych, przychodzących i wychodzących.

V. Udostępnienie elektronicznego systemu rozliczeń bankowych:
a) System bankowości elektronicznej powinien umożliwiać w szczególności:
- uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach objętych umową, zawartą w wyniku niniejszego postępowania,
- wykonywanie raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania,
- sporządzanie i udostępnianie dziennych wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu salda na każdy dzień roboczy w ramach systemu bankowości elektronicznej,
- udostępnienie historii rachunku bankowego,
b) Wykonawca na własny koszt wykona instalację systemu na stanowiskach komputerowych (w Urzędzie Gminy oraz jednostkach budżetowych) i przeszkoli pracowników obsługujących system.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość uruchomienia w trakcie trwania umowy dodatkowego stanowiska bez dodatkowych kosztów.
c) system musi być zainstalowany u Zamawiającego w terminie zapewniającym ciągłość pracy,
d) system musi posiadać standard zapewniający pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa w zakresie bankowej obsługi finansowej Zamawiającego.

VI. Utworzenie punktu kasowego (filia lub oddział) swojego banku
Punkt zlokalizowany na terenie miasta Miechów, z możliwością w dni robocze pobrania gotówki, dokonania wpłaty pieniężnej, złożenia przelewów, odebrania wyciągu bankowego bądź innych dokumentów, wypłata świadczeń społecznych na podstawie list wypłat przekazanych bankowi przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie.

VII. Udzielenie kredytu krótkoterminowego odnawialnego w rachunku bieżącym:
a) wysokość kredytu krótkoterminowego będzie wynikać z określonego przez Radę w uchwale budżetowej upoważnienia do zaciągania kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu,
b) kredyt krótkoterminowy będzie miał charakter odnawialny i uruchamiany będzie na każdy rok budżetowy po podpisaniu umowy. Będzie on spłacany nie później niż do 31 grudnia każdego roku budżetowego;
c) wykorzystanie kredytu będzie następowało poprzez obciążenie rachunku bieżącego budżetu Gminy bez potrzeby dodatkowych dyspozycji Zamawiającego,
d) każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował automatycznie zmniejszenie salda kredytu,
e) kosztem kredytu będzie jedynie oprocentowanie liczone jako suma stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego miesiąc zaciągnięcia kredytu i marży banku (M) stałej w całym okresie trwania umowy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat związanych z usługą udzielenia i obsługi kredytu w rachunku bieżącym (w tym w szczególności prowizji, kosztów wcześniejszej spłaty kredytu, opłat za odstąpienie lub zmiany umowy kredytowej).
O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu bank zawiadomi Zamawiającego.
f) naliczanie i pobieranie odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym powinno następować co miesiąc w ostatnim dniu każdego miesiąca. Spłata kredytu oraz spłata odsetek za m-c grudzień nastąpi do 31 grudnia roku budżetowego.
g) do celów przygotowania ofert przyjęto średnie prognozowane zadłużenie w ramach kredytu w rachunku bieżącym na poziomie 5 000 000 zł.
h) do celów zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego informujemy, iż na BIP Urzędu w zakładce Budżet znajdują się informacje Burmistrza dotyczące wykonania budżetu za 2023 r.

VIII. Oprocentowanie środków na rachunkach Gminy:
- oprocentowanie obejmuje środki gromadzone na wszystkich rachunkach bankowych prowadzonych w walucie PLN,
- środki pieniężne gromadzone na rachunkach bankowych będą oprocentowane wg zmiennej stawki procentowej WIBID 1M z każdego ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc bieżący za który naliczane są odsetki i stałej w trakcie trwania umowy marży banku określonej w ofercie,
- oprocentowanie wyrażone będzie stawka WIBID 1M i stała w trakcie trwania umowy marży banku (dodatnia lub ujemna),
- odsetki będą naliczane i dopisywane do rachunku w okresie miesięcznym.

IX. Koszt obsługi:
1. Wykonawca z tytułu prowadzonej obsługi Bankowej Gminy Miechów będzie pobierał w okresie trwania umowy stałą miesięczną opłatę ryczałtową, która pokryje wszelkie koszty świadczeń i wymagań wskazanych w pkt. II – VI,
2. Opłata ryczałtowa nie obejmuje kosztów odsetek od kredytu w rachunku bieżącym naliczanych odrębnie w przypadku uruchamiania kredytu ani oprocentowania środków na rachunkach Gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krakowski Bank Spółdzielczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750006027

7.3.3) Ulica: Rynek Kleparski

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-150

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.