Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00604960/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
- 2024/BZP 00617352/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SZYDŁOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Marii Konopnickiej 7
1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 617 70 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@szydlowiecpowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93a1eae9-e8a8-459b-b3af-a97ac8bce80e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93a1eae9-e8a8-459b-b3af-a97ac8bce80e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00001904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026047/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604960
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.272.67.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu,
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na który składa się:
a. Ramię hydrauliczne robocze (wysięgnik wielofunkcyjny)
b. Głowica kosząca do krzaków i traw
c. Głowica do odchwaszczania.
Uwaga:
Oferowane urządzenia muszą być ze sobą w pełni kompatybilne, tj.: umożliwiające montaż (podłączenie), bez dodatkowych części i dokonywania dodatkowych przeróbek.
3. Ciągnik rolniczy wraz z osprzętem będącym przedmiotem zamówienia musi odpowiadać wszelkim normom bezpieczeństwa oraz wymaganiom technicznym, przewidzianym w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, dopuszczających je do użytkowania.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdy w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". 3. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu, 26-500 Szydłowiec, ul Kolejowa 78, wszelkie koszty związane z dostawą ciągnika wraz z osprzętem do siedziby ZDP ponosi Wykonawca;
6. Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić z Zamawiającym termin dostawy przedmiotu zamówienia, z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem;
7. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przekazać w dniu dostawy w języku polskim:
a) instrukcje obsługi,
b) atesty,
c) karty gwarancyjne,
d) wszelką dokumentację niezbędną dla potrzeb rejestracji ciągnika rolniczego – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
e) pozostałą niezbędną dokumentację zapewniającą prawidłową eksploatację pojazdu.
8. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać montażu i podłączenia dostarczonych urządzeń w siedzibie Zamawiającego oraz sprawdzenia ich działania.
9. Wykonanie przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez przedstawicieli każdej ze Stron umowy.
10. Koszty dostawy i szkolenia ponosi Wykonawca.
11. Odbiór pojazdu odbędzie się po jego montażu oraz przeszkoleniu pracowników, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, stwierdzającego sprawność przedmiotu umowy, jego kompletność oraz zgodność z umową.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399233,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447966,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399233,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "ZIMEX" Halina Zimoch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610192071
7.3.3) Ulica: 29
7.3.4) Miejscowość: Leszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "ZIMEX" Halina Zimoch
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "ZIMEX" Halina Zimoch
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399233,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-30INNE PRZETARGI Z SZYDŁOWCA
- "Dostawa mebli dla Przedszkola Samorządowego nr 1 im. Tęczowego Misia w Szydłowcu".
- "Przebudowa drogi gminnej nr 400565W Plac Wolności w Szydłowcu".
- "Przebudowa węzła cieplnego w budynku Zamku przy ul. gen. Józefa Sowińskiego 2 w Szydłowcu".
więcej: przetargi w Szydłowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Sprzedaż i dostawa ciągnika rolniczego
- Zakup traktora komunalnego wraz z osprzętem
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego w wersji drogowej
- Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Wiżajny.
- "Zakup i dostawa dwóch ciągników rolniczych wraz z osprzętem przeznaczonych do prac komunalnych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Sochaczewie"
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.