eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szyd³owiec"Dostawa mebli dla Przedszkola Samorz±dowego nr 1 im. Têczowego Misia w Szyd³owcu".



Og³oszenie z dnia 2025-05-19

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Dostawa mebli dla Przedszkola Samorz±dowego nr 1 im. Têczowego Misia w Szyd³owcu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SZYD£OWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223391

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: RYNEK WIELKI 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³owiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szydlowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.szydlowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa mebli dla Przedszkola Samorz±dowego nr 1 im. Têczowego Misia w Szyd³owcu”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-64512944-67c6-4074-938f-874dd50c5291

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00236434

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00048052/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup wyposa¿enia do Przedszkola im. Têczowego Misia w Szyd³owcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64512944-67c6-4074-938f-874dd50c5291

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Burmistrz Szyd³owca, 26-500 Szyd³owiec, ul. Rynek Wielki 1,
b) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@szydlowiec.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
j) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa mebli dla Przedszkola Samorz±dowego nr 1 im. Têczowego Misia w Szyd³owcu”. Zadanie realizowane jest w ramach zadania bud¿etowego pn.: „Budowa Przedszkola Samorz±dowego nr 1 przy ul. Wschodniej 7 – Gmina Szyd³owiec oraz doposa¿enie i remont placówek przedszkolnych w Gminie Szyd³owiec”
Meble wykonane z p³yty melaminowanej o min. grubo¶ci 18mm
POKÓJ NAUCZYCIELSKI 0.10
Szafa z 10 pó³kami zamykanymi na klucz – 2 szt.
(korpus w kolorze bia³ym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 71 (szer.) x 46 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
Szafa z pó³kami zamykana – 1 szt.
(korpus w kolorze bia³ym, fronty w kolorze szarym):
• wym. 71 (szer.) x 46 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
Stó³ prostok±t na metalowej konstrukcji – 2 szt.
(blat w kolorze szarym)
• wym. 140 (d³.) x 75 (szer.) cm
Krzes³a konferencyjne na metalowym stela¿u – 16 szt.
POKÓJ INTENDENTA 0.31
Rega³ z pó³kami – 1 szt.
(korpus w kolorze bia³ym)
• wym. 40 (szer.) x 47 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
Rega³ z pó³kami zamykany – 1 szt.
(korpus w kolorze bia³ym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (g³êb.) x 81 (wys.) cm
Szafa z witryn± zamykana na klucz, z pó³kami i szufladami na prowadnicach – 2 szt. (korpus w kolorze bia³ym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 105 (szer.) x 47 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
Fotel biurowy na kó³kach z regulacj± pod³okietników i wysoko¶ci b±d¼ g³êboko¶ci odcinka lêd¼wiowego, z mechanizmem synchro – 1 szt.
Krzes³o konferencyjne na metalowym stela¿u – 1 szt.
GABINET DYREKTORA 0.43
Szafa z pó³kami i drzwiami zamykanymi na klucz – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna, fronty w kolorze bia³ym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
Szafa na ubrania z dr±¿kiem zamykana – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna, fronty w kolorze bia³ym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
Rega³ z pó³kami – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna)
• wym. 40 (szer.) x 47 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
Rega³ z witryn±, pó³kami i szufladami na prowadnicach – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna, fronty w kolorze bia³ym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
Rega³ z pó³kami – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna)
• wym. 71 (szer.) x 47 (g³êb.) x 117 (wys.) cm
Biurko naro¿ne na metalowej konstrukcji (prawe) – 1 szt.
(blat w kolorze drewna)
• wym. 160 (d³.) x 150 (szer.) x 76 (wys.) cm
Kontenerek na nó¿kach z szufladami zamykanymi na klucz – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna, fronty w kolorze bia³ym)
• wym. 44 (szer.) x 58 (g³êb.) x 65 (wys.) cm
Fotel biurowy na kó³kach z regulacj± pod³okietników i wysoko¶ci b±d¼ g³êboko¶ci odcinka lêd¼wiowego, z mechanizmem synchro – 1 szt.
Stó³ z mo¿liwo¶ci± roz³o¿enia na metalowej konstrukcji – 1 szt.
(blat w kolorze bia³ym)
• wym. 140 x 75 cm
Krzes³o konferencyjne na metalowym stela¿u – 4 szt.
SEKRETARIAT 0.44
Szafa z pó³kami oraz przesuwnymi drzwiami zamykana na klucz – 2 szt.
(korpus w kolorze drewna, fronty w kolorze bia³ym)
• wym. 105 (szer.) x 42 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
Szafa z pó³kami zamykana na klucz – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna, fronty w kolorze bia³ym)
• wym. 71 (szer.) x 42 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
Rega³ wysoki z pó³kami – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna)
• wym. 71 (szer.) x 42 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
Biurko naro¿ne na metalowej konstrukcji (prawe) – 1 szt.
(blat w kolorze drewna)
• wym. 160 (d³.) x 140 (szer.) x 76 (wys.) cm
Kontenerek na nó¿kach z szufladami zamykanymi na klucz – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna, fronty w kolorze bia³ym)
• wym. 44 (szer.) x 58 (g³êb.) x 65 (wys.) cm
Fotel biurowy na kó³kach z regulacj± pod³okietników i wysoko¶ci b±d¼ g³êboko¶ci odcinka lêd¼wiowego, z mechanizmem synchro – 1 szt.
Krzes³o konferencyjne na metalowym stela¿u – 2 szt.
ARCHIWUM 0.39:
Ognioodporna szafa pancerna na akta osobowe, dokumenty – 1 szt.
(kolor szary)
• wym. 93 (szer.) x 52 (g³êb.) x 195 (wys.) cm
Rega³ z pó³kami – 4 szt.
(korpus w kolorze szarym)
• wym. 71 (szer.) x 42 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
POMIESZCZENIA PORZ¡DKOWE 0.06, 0.29:
Szafka gospodarcza metalowa, zamykana z pó³kami – 2 szt.
(kolor szary)
• wym. 80 (szer.) x 50 (g³êb.) x 180 (wys.) cm
Szafka gospodarcza metalowa, zamykana z pó³kami – 2 szt.
(kolor szary)
• wym. 60 (szer.) x 50 (g³êb.) x 180 (wys.) cm
POMIESZCZENIE SOCJALNE (kuchnia) 0.30:
Stó³ kwadratowy – 1 szt.
(blat w kolorze szarym)
• 75 x 75 cm
Krzes³a na metalowym stela¿u – 4 szt.
SZATNIA (kuchnia) 0.27:
Szafka ubraniowa z 1-punktowym ryglowaniem – 2 szt.
(kolor szary)
• wym. 89 (szer.) x 49 (g³êb.) x 180 (wys.) cm
POMIESZCZENIE SOCJALNE (dla pracowników) 0.38:
Stó³ kwadratowy – 1 szt.
(blat w kolorze szarym)
• 75 x 75 cm
Krzes³a na metalowym stela¿u – 4 szt.
Aneks kuchenny – 1 szt.
• wym. 218 (szer.)
SZATNIA (dla pracowników) 0.37:
Szafka ubraniowa z 1-punktowym ryglowaniem – 10 szt.
(kolor szary)
• wym. 89 (szer.) x 49 (g³êb.) x 180 (wys.) cm
POMIESZCZENIE (konserwator) 0.40:
Szafka ubraniowa z 1-punktowym ryglowaniem – 1 szt.
(kolor szary)
• wym. 32 (szer.) x 49 (g³êb.) x 180 (wys.) cm
Biurko z szafk± i szuflad± – 1 szt.
(korpus w kolorze szarym, fronty w kolorze bia³ym)
• 120 (d³.) x 60 (szer.) x 76 (wys.) cm
Krzes³o obrotowe tapicerowane – 1 szt.
Metalowa szafa gospodarcza na narzêdzia z pó³kami, zamykana na klucz – 1 szt.
(kolor szary)
• wym. 60 (szer.) x 49 (g³êb.) x 180 (wys.) cm
Szafa z pó³kami zamykana na klucz – 1 szt.
(korpus w kolorze szarym, fronty w kolorze bia³ym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
POMIESZCZENIE 0.54
(w sali Czerwonych Misiów):
Szafa na po¶ciel zamykana (30 skrytek) – 2 szt.
(korpus w kolorze szarym, fronty w kolorze bia³ym)
• wym. 107 (szer.) x 40 (g³êb.) x 180 (wys.) cm
Szafa na ³ó¿eczka (30 szt.) – 2 szt.
(korpus w kolorze szarym, fronty w kolorze bia³ym)
• wym. 144 (szer.) x 60 (g³êb.) x 120 (wys.) cm
GABINETY SPECJALISTÓW 0.42, 0.41, 0.51
Biurko z szafk± i szuflad± – 3 szt.
(korpus w kolorze bia³ym, fronty w kolorze szarym)
• 120 (d³.) x 60 (szer.) x 76 (wys.) cm
Fotel biurowy – 3 szt.
Krzes³o konferencyjne na metalowym stela¿u – 3 szt.
Stolik przedszkolny kwadratowy z regulowan± wysoko¶ci± i 4 krzese³kami – 3 szt. (blat w kolorze szarym)
• wym. blatu stolika 70 x 70 cm
Rega³ z pó³kami – 2 szt.
(korpus w kolorze bia³ym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
Rega³ z pó³kami i drzwiami zamykanymi na klucz – 4 szt.
(korpus w kolorze bia³ym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 105 (szer.) x 47 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
PRALNIA 0.18:
Szafka na ¶rodki pior±ce z pó³kami i drzwiczkami – 1 szt.
(korpus w kolorze bia³ym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (g³êb.) x 81 (wys.) cm
Szafa na czyst± po¶ciel z przesuwnymi drzwiami i otworami – 1 szt.
(korpus w kolorze bia³ym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 140 (szer.) x 40 (g³êb.) x 200 (wys.) cm
£AZIENKI 0.53, 0.12, 0.16, 0.47, 0.08, 0.36, 0.35, 0.05, 0.50, 0.28:
Szafka na ¶rodki czysto¶ci z pó³kami, zamykana – 10 szt.
(korpus w kolorze bia³ym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (g³êb.) x 81 (wys.) cm
MAGAZYN CHEMICZNY 0.14:
Rega³ z pó³kami – 4 szt.
(korpus w kolorze szarym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
MAGAZYN 0.55:
Szafa ubraniowa z dwoma dr±¿kami zamykana na klucz – 1 szt.
(korpus w kolorze bia³ym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
Szafa ubraniowa z pó³kami zamykana na klucz – 1 szt.
(korpus w kolorze bia³ym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
Szafa z pó³kami zamykana na klucz – 1 szt.
(korpus w kolorze bia³ym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 105 (szer.) x 47 (g³êb.) x 187 (wys.) cm
SZATNIA DLA DZIECI 0.02:
Szafki na ubrania i obuwie z przegródkami i drzwiczkami - dla 125 dzieci
(korpusy w kolorze bia³ym, fronty w kolorach: pomarañczowym 25szt., ¿ó³tym 25szt., czerwonym 25szt., zielonym 25szt., niebieskim 25szt.
• wym. 51 (g³êb.) x 132 (wys.) cm
• wys. ³aweczki 26 cm
Pufa prostok±tna z miêkkim tapicerowanym siedziskiem – 15 szt.
(kolor szary)
• wym. 120 (d³.) x 54 (szer.) x 46 (wys.) cm
WIATRO£AP 0.01:
Szafka / wieszak na parasolki z dr±¿kiem i ociekaczem, na kó³kach – 1 szt.
• wym. 120 (szer.) x 50 (g³êb.) x 120 (wys.) cm

Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ swym zakresem: - dostawê z transportem (na ryzyko i odpowiedzialno¶æ wykonawcy) mebli, wyposa¿enia do budynku nowego przedszkola w Szyd³owcu przy ul. Wschodniej (transport, roz³adunek, wniesienie), - zamontowanie mebli, wyposa¿enia w budynku przedszkola. Wykonawca uzgodni termin dostawy z przynajmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem z osob± upowa¿nion± przez Zamawiaj±cego do odbioru przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce.
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, je¿eli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza ni¿ 100 tys. z³.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli:
a) posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tj:
- wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zamówienie, polegaj±ce na dostawie mebli o warto¶ci co najmniej 100 tys. z³. brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.
b) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty
niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 3 do SWZ).
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ
gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
b) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty (za³±cznik nr 4 do SWZ)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557
ze zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiaj±cy preferuje w szczególno¶ci nastêpuj±ce formaty przes³anych danych: .pdf, .docx, zip.
2. Ka¿dy dokument sk³adaj±cy siê na ofertê lub z³o¿ony wraz z ofert± sporz±dzony w jêzyku innym ni¿ polski musi byæ z³o¿ony wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
3. Tre¶æ oferty musi byæ zgodna z tre¶ci± SWZ.
4. Wykaz dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê.
a) formularz ofertowy – wed³ug wzoru „Formularza cenowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e- Zamówienia - za³±cznik nr 1 do SWZ.
b) o¶wiadczenie Wykonawcy, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych – wed³ug wzoru za³±cznik nr 2 do SWZ.
5. Dodatkowo do oferty nale¿y do³±czyæ – je¿eli dotyczy:
a) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – wed³ug wzoru za³±cznik nr 6 do SWZ.
b) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia o którym mowa w pkt. 10.3 rozdzia³ II SWZ.
c) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
d) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
- wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu
albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- wykonawcy/ ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z dokumentami nale¿y z³o¿yæ elektronicznie za po¶rednictwem platformy zakupowej https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-29 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.