eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup wraz z dostawą olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych dla taboru samochodowego M.P.O. Sp. z o.o. Stacji Paliw M.P.O. Sp. z o.o. oraz Stacji Obsługi Klientów Zewnętrznych



Ogłoszenie z dnia 2022-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych dla taboru samochodowego M.P.O. Sp. z o.o. Stacji Paliw M.P.O. Sp. z o.o. oraz Stacji Obsługi Klientów Zewnętrznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350641392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowohucka 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-580

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 64 62 202

1.5.8.) Numer faksu: +48 12 64 62 350

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wolnik@mpo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpo.krakow.pl/pl/main

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpo krakow.logintrade.net.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych dla taboru samochodowego M.P.O. Sp. z o.o. Stacji Paliw M.P.O. Sp. z o.o. oraz Stacji Obsługi Klientów Zewnętrznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ccee857-50da-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00287621/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ/TT/47/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 892959,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych dla taboru samochodowego M.P.O. Sp. z o. o., Stacji Paliw M.P.O. Sp. z o. o. oraz Stacji Obsługi Klientów Zewnętrznych z podziałem na dwie części (zadania).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera :
1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Warunki realizacji dostaw) -zał. nr 1 a)
2. Wykaz produktów (asortymentu) – Zadanie nr 1 - zał. nr 1 b)

2. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
- Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o., ul. Nowohucka 1, 31-580 Kraków
- Centrum Ekologiczne Barycz, ul. Krzemieniecka 40, 30-694 Kraków

3. Podział przedmiotu zamówienia na części:
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć ofertę przetargową na zadanie 1 lub zadanie 2 lub na dwa zadania jednocześnie.

4. Równoważność:
Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie zadania nr 1 oraz zadania nr 2. Przez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie dostarczenia produktów o parametrach tożsamych z parametrami jakościowymi produktów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (równoważny skład chemiczny oraz właściwości fizyczne takie same jak produkty wskazane przez Zamawiającego w zał. nr 1b) i lub 1c) do SWZ).
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne wówczas stosowanie do treści art. 101 ust. 6 ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wszystkie parametry jakościowe przez Zamawiającego w zał. nr 1a oraz 1b i/lub 1c) do SWZ.
Jeżeli Wykonawca oferuje produkty równoważne na potwierdzenie, iż oferowane przez niego produkty równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ, zobowiązany jest załączyć do oferty (dla każdego produktu równoważnego) dokumenty przedmiotowe, o których mowa w pkt 11 SWZ (dla każdego oferowanego produktu równoważnego).

Uwaga !!!
Zamawiający, informuje, iż przedłożone przez Wykonawcę ww. zaświadczenia wykorzystywane będą w dochodzeniu roszczeń gwarancyjnych z tytułu wykonanych przez Zamawiającego usług na rzecz podmiotów zewnętrznych, u których produkt równoważny oferowany przez Wykonawcę został zastosowany, tzw. jako „dolewki”.

5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: sukcesywnie w okresie 12 miesięcy o daty podpisania umowy - z zastrzeżeniem jak w § 7 ust. 4 pkt 1) zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09200000-1 - Ropa naftowa, węgiel i produkty naftowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe

09211100-2 - Oleje silnikowe

4.5.5.) Wartość części: 954665,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych dla taboru samochodowego M.P.O. Sp. z o. o., Stacji Paliw M.P.O. Sp. z o. o. oraz Stacji Obsługi Klientów Zewnętrznych z podziałem na dwie części (zadania).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera :
1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Warunki realizacji dostaw) - zał. nr 1 a)
2. Wykaz produktów (asortymentu) – Zadanie nr 2 - zał. nr 1 c)

2. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
- Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o., ul. Nowohucka 1, 31-580 Kraków
- Centrum Ekologiczne Barycz, ul. Krzemieniecka 40, 30-694 Kraków

3. Podział przedmiotu zamówienia na części:
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć ofertę przetargową na zadanie 1 lub zadanie 2 lub na dwa zadania jednocześnie.

4. Równoważność:
Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie zadania nr 1 oraz zadania nr 2. Przez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie dostarczenia produktów o parametrach tożsamych z parametrami jakościowymi produktów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (równoważny skład chemiczny oraz właściwości fizyczne takie same jak produkty wskazane przez Zamawiającego w zał. nr 1b) i lub 1c) do SWZ).
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne wówczas stosowanie do treści art. 101 ust. 6 ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wszystkie parametry jakościowe przez Zamawiającego w zał. nr 1a oraz 1b i/lub 1c) do SWZ.
Jeżeli Wykonawca oferuje produkty równoważne na potwierdzenie, iż oferowane przez niego produkty równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ, zobowiązany jest załączyć do oferty (dla każdego produktu równoważnego) dokumenty przedmiotowe, o których mowa w pkt 11 SWZ (dla każdego oferowanego produktu równoważnego).

Uwaga !!!
Zamawiający, informuje, iż przedłożone przez Wykonawcę ww. zaświadczenia wykorzystywane będą w dochodzeniu roszczeń gwarancyjnych z tytułu wykonanych przez Zamawiającego usług na rzecz podmiotów zewnętrznych, u których produkt równoważny oferowany przez Wykonawcę został zastosowany, tzw. jako „dolewki”.

5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: sukcesywnie w okresie 12 miesięcy o daty podpisania umowy - z zastrzeżeniem jak w § 7 ust. 4 pkt 1) zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09200000-1 - Ropa naftowa, węgiel i produkty naftowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe

09211100-2 - Oleje silnikowe

09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów

4.5.5.) Wartość części: 143674,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799987,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 930987,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799987,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGH Małopolska Grupa Handlowa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 35754320

7.3.3) Ulica: ul. Szlak 77/222

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-153

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799987,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132220,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155287,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132220,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGH Małopolska Grupa Handlowa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 35754320

7.3.3) Ulica: ul. Szlak 77/222

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-153

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132220,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.