eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222106502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul Jana III Sobieskiego 277

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 18wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/18wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1744a29e-7ed2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00105496/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych pochodzenia zwierzęcego i roślinnego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484455

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18WOG-SZP.2712.55.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, wywóz i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych, określonych symbolem 20 01 08 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji.
2. Odpady pokonsumpcyjne stanowią pozostałość po posiłkach konsumentów w stołówkach wojskowych 18 Wojskowego Oddziału Gospodarczego mieszczących się w:
1) Stołówka GZ Wejherowo w m. Wejherowo - ul. Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo
2) Stołówka GZ Wejherowo w m. Rozewie - ul. Garnizonowa 1, 84-120 Władysławowo
3) Stołówka GZ Gdynia Babie Doły w m. Gdynia - ul. Zielona, 81-197 Gdynia
4) Stołówka GZ Gdynia Grabówek w m. Gdynia - ul. M.C. Skłodowskiej 2, 81-231 Gdynia
5) Stołówka GZ Siemirowice w m. Siemirowice - Siemirowice, 84-312 Cewice
6) Stołówka Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Specjalnych 84 – 223 Strzepcz. (doraźnie).
3. Szacunkowa ilość odpadów pokonsumpcyjnych określona została na podstawie przewidywanych średnich stanów żywionych i wynosi:
1) 7200 kg rocznie dla 18 WOG Wejherowo
2) 2800 kg rocznie dla JW 1832 Rozewie
3) 8300 kg rocznie dla JW 4651 Gdynia Babie Doły
4) 7300 kg rocznie dla JW 4653 Siemirowice
5) 4800 kg rocznie dla JW 3936 Gdynia Grabówek
6) 1200 kg rocznie dla Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Specjalnych Strzepcz.
4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1) odbioru pojemników hermetycznych z odpadami własnym transportem i na własny koszt,
2) zapewnienia (użyczenia) niezbędnej ilości czystych pojemników hermetycznych na zabezpieczenie przechowywania odpadów do następnego ich odbioru,
3) zapewnienia pojemników hermetycznych wyposażonych w szczelne hermetyczne zamknięcia,
4) zapewnienia pojemników wykonanych z materiałów umożliwiających mycie i dezynfekcję.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 6 do projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173484,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 563112,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173484,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POSKÓR Magdalena Pawłowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5791420674

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Sztum

7.3.5) Kod pocztowy: 84-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173484,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.