eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaZarządzanie mieszkaniowym zasobem gminy Środa Wielkopolska - w budynkach stanowiących 100% własności gminy (wraz z terenami przynależnymi) - mieszkaniami komunalnymi w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Zarządzanie lokalami użytkowymi stanowiącymi własność

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-26

Środa Wielkopolska: Zarządzanie mieszkaniowym zasobem gminy Środa Wielkopolska - w budynkach stanowiących 100% własności gminy (wraz z terenami przynależnymi) - mieszkaniami komunalnymi w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Zarządzanie lokalami użytkowymi stanowiącymi własność gminy Środa Wielkopolska - w budynkach stanowiących 100 % własności gminy (wraz z terenami przynależnymi) -w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych gdzie gmina jest współwłaścicielem
Numer ogłoszenia: 199997 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Środzie Wlkp., ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 2867700, fax 061 2867702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie mieszkaniowym zasobem gminy Środa Wielkopolska - w budynkach stanowiących 100% własności gminy (wraz z terenami przynależnymi) - mieszkaniami komunalnymi w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Zarządzanie lokalami użytkowymi stanowiącymi własność gminy Środa Wielkopolska - w budynkach stanowiących 100 % własności gminy (wraz z terenami przynależnymi) -w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych gdzie gmina jest współwłaścicielem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie: a) lokalami mieszkaniowymi będącymi własnością gminy Środa Wielkopolska o powierzchni 23.004,37 m2 w tym: - 13.664,72 m2 powierzchni lokali w 69 budynkach wspólnot mieszkaniowych, w których gmina jest współwłaścicielem, - 9.339,65 m2 powierzchni lokali w 32 budynkach stanowiących 100 % własności gminy b) lokalami użytkowymi będącymi własnością gminy Środa Wielkopolska o powierzchni 1.409,76 m2 w tym: - 506,67 m2 powierzchni lokali użytkowych w budynkach wspólnot mieszkaniowych, w których gmina jest współwłaścicielem, - 903,09 m2 powierzchni lokali użytkowych w budynkach stanowiących 100 % własności gminy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców uczestniczących w przetargu: - spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , tj. a)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń i innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków oraz inne dokumenty wymagane w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1), d) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru do SIWZ ( zał. nr 2), e) komplet oświadczeń - wg wzoru do SIWZ ( zał. nr 3), f) Wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia (uprawnienia zawodowe kluczowego personelu). - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4) Uwaga: należy wykazać zatrudnienie co najmniej 1 licencjonowanego zarządcy oraz co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienie budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Ponadto należy dołączyć kserokopię licencji zarządcy na zarządzanie nieruchomościami oraz kserokopię uprawnień budowlanych na w/w specjalności do wykonywania samodzielnej funkcji i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Budowlanej. g) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5), Uwaga: należy wykazać wykonanie co najmniej 1 usługi polegającej na zarządzaniu w sposób ciągły przez okres minimum 24 miesięcy nieruchomościami o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 18.000 m2. h) zaakceptowany projekt umowy - wg wzoru do SIWZ ( zał. nr 6), i) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej stanowiącej przedmiot zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniej niż 200.000 zł. j) Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu najpóźniej w momencie zawarcia umowy własną bazą do realizacji zamówienia tj. biurem do obsługi i rozliczania najemców na terenie miasta Środa Wielkopolska w celu przyjmowania wpłat i opłat związanych z najmem lokali. Biuro czynne od poniedziałku do piątku co najmniej 8 godzin dziennie w godzinach od 7 do 15 a w poniedziałki od 8 do 16 w okresie objętym realizacją zamówienia o powierzchni nie mniejszej niż 40 m2. k) Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu w najpóźniej w momencie zawarcia umowy wyposażeniem biura oraz sprzętem komputerowym z odpowiednim oprogramowaniem zapewniającym obsługę i rozliczenie najemców z płaconych czynszów, rozliczanie zaliczek, za dostarczone media komunalne oraz pozostałych kosztów utrzymania nieruchomości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.srodawlkp.biuletyn.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Środzie Wlkp. 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego 5, pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, pok. 214 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.