Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00126656/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
- 2025/BZP 00145820/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MEŁGIEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzancka 2
1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81)4605700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d57a3d6f-4c25-4583-8cdd-c5bda177e7461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d57a3d6f-4c25-4583-8cdd-c5bda177e746
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007208/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Rozbudowa drogi gminnej nr 105533 L i 105534 L w m. Minkowice, gm. Mełgiew wraz z budową oświetlenia drogowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126656
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1287531,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 105533 L i 105534 L w m. Minkowice, gm. Mełgiew”. Zadanie obejmuje ciąg 2 dróg gminnych o łącznej długości 836 m z podziałem na:
1) odcinek drogi gminnej nr 105533 L w kilometrażu roboczym km 0+000,00 wyznaczonym w punkcie przecięcia projektowanej osi z krawędzią istniejącej jezdni
na skrzyżowaniu po stronie północno-wschodniej do km 0+425,00 w miejscu zakończenia wlotu skrzyżowania z DG 105534 L;
2) odcinek drogi gminnej nr 105534 L w kilometrażu roboczym km 0+000,00 wyznaczonym w punkcie przecięcia projektowanej osi drogi nr 105534 L z projektowaną krawędzią jezdni drogi nr 105533 L na skrzyżowaniu tych dróg do km 0+411,00 w miejscu dowiązania do istniejącej jezdni o nawierzchni asfaltowej. Przedmiotowe zamówienie w branży drogowej obejmuje m.in.: budowę nowej konstrukcji drogi, wykonanie poboczy, regulację wysokościową istniejących zjazdów indywidualnych, wykonanie zieleńców, w branży elektrycznej: budowę sieci nN 0,4 kV oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 105534 L oraz 105533 L w m. Minkowice, obejmujący zakresem budowę szafki oświetleniowej Sz. O., budowę linii oświetleniowej napowietrznej podwieszonej do istniejących słupów linii energetycznej napowietrznej nN o długości 1138m wraz ze oprawami oświetleniowymi oraz budowę kablowej linii oświetleniowej o długości trasy 978m wraz ze słupami oświetleniowymi.
Zamawiający wymaga, aby lampy oświetleniowe były podłączone do istniejącego systemu zarządzania oświetleniem funkcjonującym na terenie gminy Mełgiew oraz zapewniały funkcjonalność zgodną z już istniejącym systemem oświetlenia.
2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) W branży drogowej:
a) Roboty przygotowawcze, w tym wyznaczanie trasy i punktów wysokościowych, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórki elementów dróg i ulic
b) Roboty ziemne, w tym: wykonanie wykopów pod konstrukcję nawierzchni, wykonanie nasypów,
c) Odwodnienie korpusu drogowego, w tym: regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych,
d) Wykonanie podbudowy,
e) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
f) Roboty wykończeniowe, w tym: umocnienie powierzchniowe skarp, rowów, wykonanie poboczy,
g) Wykonanie oznakowania poziomego oraz oznakowania pionowego.
2) W branży elektrycznej:
a) Wymiana żerdzi,
b) Montaż linii napowietrznej,
c) Montaż opraw,
d) Montaż szafki oświetleniowej,
e) Montaż zabezpieczenia na żerdzi,
f) Montaż latarni,
g) Montaż uziemień,
h) Pomiary powykonawcze.
3. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 10 do SWZ).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) Projekt budowlany, projekt stałej organizacji ruchu, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar dla branży drogowej.
2) Projekt budowlany, projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar dla branży elektrycznej.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) i 2). Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub/i 2)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz specyfikacji technicznych.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
6. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
7. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
11. 11. Zamawiający informuje, iż zamówienie dofinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1187932,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1726179,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1187932,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBI Infrastruktura S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587901
7.3.3) Ulica: Kolejowa 10e
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Na etapie składania ofert podwykonawcy nie są znani. Zakres zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy: możliwość powierzenia podwykonawcom całości zamówienia poza robotami bitumicznymi.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1187932,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Budowa Miasteczka Ruchu Drogowego przy Szkole Podstawowej w Mycielewie
- "Przebudowa nawierzchni Al. Cisowej w Marianowie".
- Rozbudowa promenady w m. Przybrodzin
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012", przy ul. Sportowej w Kłobucku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.