Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Warszawa: ZP/1/2007 - Dostawa samochodu osobowo-dostawczego dla Domu Pomocy Społecznej w Warszawie, przy ul. Nowoursynowskiej 216
Numer ogłoszenia: 199923 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Nowoursynowska 216, 02-766 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8433030, fax 022 8521440.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/1/2007 - Dostawa samochodu osobowo-dostawczego dla Domu Pomocy Społecznej w Warszawie, przy ul. Nowoursynowskiej 216.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-dostawczego - 9 osób łącznie z kierowcą. Obowiązkowe wyposażenie: immobilizer, centralny zamek, autoalarm, siedzenia wyposażone w zagłówki i trójpunktowe pasy bezpieczeństwa, światła przeciwmgielne, wspomaganie układu kierowniczego, antena radiowa, boczne listwy ochronne, przyciemniane szyby, wycieraczka szyby tylnej, koło zapasowe. Kolor: dowolny metaliczny do uzgodnienia na etapie podpisania umowy. Z uwagi na przewidywane warunki eksploatacji samochodu wymagana jest wysoka niezawodność oraz łatwy dostęp do części zamiennych, potwierdzone prestiżem marki i rozbudowaną siecią serwisową w Polsce. Przegląd nie częściej niż co 20.000 km. Charakteryzuje się on następującymi parametrami: 1. Silnik wysokoprężny (diesel) o pojemności minimalnej 2500 cm3 o mocy co najmniej 120 KM. 2. Poduszka powietrzna dla kierowcy; 3. Wspomaganie układu kierowniczego; 4. Immobiliser wraz z zainstalowanym autoalarmem; 5. Centralny zamek zdalnie sterowany pilotem; 6. Szyby przednie sterowane elektrycznie; 7. Radio CD z RDS oraz głośniki, wraz z montażem; 8. Antena; 9. Wycieraczka tylnej szyby; 10. Wyposażenie uwzględniające bezpieczeństwo (trójpunktowe pasy bezpieczeństwa, zagłówki itp.); 11. ABS. 12. Klimatyzacja; 13. Boczne lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie; 14. Liczba miejsc: 9 osób łącznie z kierowcą; 15. Okres gwarancji: a) na samochód - minimum 2 lata bez limitu kilometrów, b) na perforację korozyjną nadwozia - minimum 12 lat. 16. Hamulce tarczowe, 17. Komputer pokładowy, 18. Składane i wyjmowane fotele w drugim i trzecim rzędzie; 19. Powierzchnia ładunkowa - DMC 3500 kg; 20. Wysokość części ładunkowej - podwyższona min 1900 mm; 21. Zabudowa specjalistyczna - 2 dodatkowe rzędy pojedynczych foteli szybkodemontowalnych, podłoga z materiału antypoślizgowego, kompletna tapicerka przedziału pasażerskiego, przesuwana przegroda za przedziałem pasażerskim, szyny do mocowania 2 wózków inwalidzkich w miejscu ostatniego rzędu siedzeń, podjazd dla wózków, oznakowanie pojazdu; 22. Hak holowniczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.00.00.00 - Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 8.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 8.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto: 8.5. Przyjmą warunki określone w istotnych postanowieniach umowy - zał. nr 4. 8.6. Udzielą następujących gwarancji: 1) na samochód - minimum 2 lata bez limitu kilometrów, 2) na perforację korozyjną nadwozia - minimum 12 lat. 8.7. Spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami SIWZ oraz z zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt 9 SIWZ. Załącznik nr 3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-dostawczego - 9 osób łącznie z kierowcą. Obowiązkowe wyposażenie: immobilizer, centralny zamek, autoalarm, siedzenia wyposażone w zagłówki i trójpunktowe pasy bezpieczeństwa, światła przeciwmgielne, wspomaganie układu kierowniczego, antena radiowa, boczne listwy ochronne, przyciemniane szyby, wycieraczka szyby tylnej, koło zapasowe. Kolor: dowolny metaliczny do uzgodnienia na etapie podpisania umowy. Z uwagi na przewidywane warunki eksploatacji samochodu wymagana jest wysoka niezawodność oraz łatwy dostęp do części zamiennych, potwierdzone prestiżem marki i rozbudowaną siecią serwisową w Polsce. Przegląd nie częściej niż co 20.000 km. Charakteryzuje się on następującymi parametrami: 1. Silnik wysokoprężny (diesel) o pojemności minimalnej 2500 cm3 o mocy co najmniej 120 KM. 2. Poduszka powietrzna dla kierowcy; 3. Wspomaganie układu kierowniczego; 4. Immobiliser wraz z zainstalowanym autoalarmem; 5. Centralny zamek zdalnie sterowany pilotem; 6. Szyby przednie sterowane elektrycznie; 7. Radio CD z RDS oraz głośniki, wraz z montażem; 8. Antena; 9. Wycieraczka tylnej szyby; 10. Wyposażenie uwzględniające bezpieczeństwo (trójpunktowe pasy bezpieczeństwa, zagłówki itp.); 11. ABS. 12. Klimatyzacja; 13. Boczne lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie; 14. Liczba miejsc: 9 osób łącznie z kierowcą; 15. Okres gwarancji: a) na samochód - minimum 2 lata bez limitu kilometrów, b) na perforację korozyjną nadwozia - minimum 12 lat. 16. Hamulce tarczowe, 17. Komputer pokładowy, 18. Składane i wyjmowane fotele w drugim i trzecim rzędzie; 19. Powierzchnia ładunkowa - DMC 3500 kg; 20. Wysokość części ładunkowej - podwyższona min 1900 mm; 21. Zabudowa specjalistyczna - 2 dodatkowe rzędy pojedynczych foteli szybkodemontowalnych, podłoga z materiału antypoślizgowego, kompletna tapicerka przedziału pasażerskiego, przesuwana przegroda za przedziałem pasażerskim, szyny do mocowania 2 wózków inwalidzkich w miejscu ostatniego rzędu siedzeń, podjazd dla wózków, oznakowanie pojazdu; 22. Hak holowniczy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Celem potwierdzenia spełnienia ww. warunków oraz umożliwienia oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) ich kserokopie lub odpisy. Dokumenty złożone w ofercie: 9.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 9.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto: 9.3 Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 9.4 Opis danych technicznych oferowanego samochodu, w tym w szczególności wyposażenia: silnik, osiągi, zużycie paliwa, napęd, wyposażenie elektryczne, nadwozie, zawieszenie przednie i tylne, układ hamulcowy, układ kierowniczy, koła, opony, wyposażenie uwzględniające bezpieczeństwo, funkcjonalność, koszty eksploatacyjne itp. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty należy załączyć umowę regulującą współpracę przedsiębiorców. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: 1) reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 2) zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, 3) złożenie oferty wspólnie, 4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z uczestników musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt 9.1, 9.2. Pozostałe dokumenty lub oświadczenia przedkłada ustanowiony Wykonawca - Pełnomocnik jako wspólne. W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez konsorcjum warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednym podmiocie występującym wspólnie. UWAGA. W przypadku, gdy zastosowanie znajduje art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej , ul. Nowoursynowska 216 02-766 Warszawa - Budynek Administracji..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej , ul. Nowoursynowska 216, 02-766 Warszawa. Budynek Administracji - Dział Kadr..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.