eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoBudowa dróg dojazdowych na terenie dzielnicy Centrum w Giżycku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Giżycko: Budowa dróg dojazdowych na terenie dzielnicy Centrum w Giżycku.
Numer ogłoszenia: 199528 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko , al. 1 Maja 14/120, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282997, 4285231 w. 43, faks 087 4285241.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg dojazdowych na terenie dzielnicy Centrum w Giżycku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa drogi dojazdowej na terenie dzielnicy Centrum w Giżycku od km 0+000,0 km 0+152 (sięgacz od ul. Kolejowej): roboty drogowe: - nawierzchnia wiążąca i ścieralna z betonu asfaltowego 1078 m2 na podbudowie w krawężniku betonowym - nawierzchnie z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie w krawężniku betonowym 1067 m2 - chodniki z betonowej kostki brukowej gr.6 cm na podbudowie z obrzeżem 104 m2 - wykonanie trawników 268 m2 kanalizacja deszczowa: - kolektor deszczowy PCV d=315 mm 158 m - przykanaliki z rur PCV d= 200 mm 46m - studzienki ściekowe z wpustami ulicznymi 9 szt - studnie rewizyjne d=1,2 m 5 szt - montaż rury osłonowej na gazociągu 12 m roboty elektryczne: - kablowa linia oświetleniowa 305 m - słupy oświetleniowe z latarniami 7 kpl. oznakowanie: - oznakowanie pionowe 6 szt - oznakowanie poziome 25 m2 2.Budowa drogi dojazdowej na terenie dzielnicy Centrum w Giżycku od km 0+000,0 do km 0+402,22 (połączenie ul. Wyzwolenia z ul. Kolejową) roboty drogowe: - nawierzchnia wiążąca i ścieralna z betonu asfaltowego 2783 m2 na podbudowie w krawężniku betonowym - nawierzchnie z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm 1684 m2 na podbudowie w krawężniku benowym -chodniki z betonowej kostki brukowej gr.6 cm 1977 m2 na podbudowie z obrzeżem - wykonanie trawników 1432m2 kanalizacja deszczowa: - kolektor deszczowy PCV d=315 mm 178 m - przykanaliki z rur PCV d= 200 mm 121 m -studzienki ściekowe z wpustami ulicznymi 22 szt - studnie rewizyjne d=1,2 m 8 szt - przebudowa gazociągu 45 m roboty elektryczne: - kablowa linia oświetleniowa 644 m - słupy oświetleniowe z latarniami 17 kpl oznakowanie: - oznakowanie pionowe 21szt - oznakowanie poziome 109 m2 Zakres obejmuje również budowę przykanalika z rury PCV d = 300 z wylotem do studni D7 długości 10 m. 3. Budowa ciągu pieszego w zakresie (od km 0+068,5 do 0+ 165,1) roboty drogowe: - nawierzchnie z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm 370 m2 - wykonanie trawników 520 m2 roboty elektryczne: - kablowa linia oświetleniowa 205 m - słupy oświetleniowe z latarniami 4 szt. 4.Odcinkowe uzupełnienie powierzchni od strony do pasażu głównego roboty drogowe: - nawierzchnie z betonowej kostki brukowej z posypką granitową gr. 8 cm 101 m2 o wymiarach 14,8x14,8 cm; 2,1x14,8 cm w kolorze jasnoszarym - nawierzchnie z betonowej kostki brukowej typu rustykalnego gr. 6 cm 277 m2 o wymiarach 9x12 cm; 12x12 cm; 18x20 cm - nawierzchnie z betonowej kostki brukowej typu rustykalnego gr. 8cm 33 m2 o wymiarach 9x12 cm; 12x12 cm; 18x20 cm - nawierzchnie z granitowej kostki brukowej drobnoziarnistej 4x6 cm, gr.6 cm 55 m2 w kolorze jasnoszarym - zieleńce w obrzeżach betonowych gr. 6 cm 72 m2 Dla nawierzchni o gr.6 cm podbudowę stanowi podsypka cementowo-piaskowa gr.3 cm oraz podsypka piaskowa gr. 10 cm. Dla nawierzchni o gr.8 cm podbudowę stanowi podsypka cementowo-piaskowa gr.3 cm oraz kruszywo łamane stabilizowane mechaniczne gr.15 cm. Termin realizacji zamówienia został podzielony na dwa zestawy robót: Zestaw I - termin do 20 grudnia 2009r. - wykonanie zakresu z punktu 1 bez warstwy ścieralnej - wykonanie pełnego zakresu z punktu 2 odcinka drogi od km 0+000 do km 0+239,35 bez warstwy ścieralnej oraz wykonanie na pozostałym odcinku od km 0+239,35 do km0+402,22 grobli drogowych. - wykonanie pełnego zakresu z punktu 3 Zestaw II - termin do 30 maja 2010 r. - wykonanie pozostałego zakresu robót objętego umową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15000

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Art. 22 ust. 1 pkt. 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej; Art. 22 ust. 1 pkt. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 500 000,00 PLN w charakterze głównego Wykonawcy; - zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności: drogowej; sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; sieci, instalacji i urządzeń gazowych Art. 22 ust. 1 pkt. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości min. 200 000,00 PLN.; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000,00 PLN; Art. 22 ust. 1 pkt. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: art. 22 ust. 1 pkt. 1 Wymagane dokumenty: - Kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; art. 22 ust. 1 pkt. 2 Wymagane dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (np: protokoły odbioru robót, referencje itp.) - załącznik nr 4 do SIWZ; - wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5 do SIWZ; art. 22 ust. 1 pkt. 3 Wymagane dokumenty: - oświadczenie, że Wykonawca posiada na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 200 000,00 PLN; - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 200 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu. art.22 ust. 1 pkt. 4 Wymagane dokumenty: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Techniczno - Inwestycyjny (pok. 114) Urzędu Miejskiego, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat (pok. 104) Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.