eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoDOSTOSOWANIE BUDYNKU INTERNATU/SZKOLNEGO SCHRONISKA MŁODZIEŻOWEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ ELEKTRONICZNYCH I INFORMATYCZNYCH DO WSPÓŁCZESNYCH WYMAGAŃ PRZECIWPOŻAROWYCH - WYMIANA DRZWI PARTERU I PIWNICY.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
DOSTOSOWANIE BUDYNKU INTERNATU/SZKOLNEGO SCHRONISKA MŁODZIEŻOWEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ ELEKTRONICZNYCH
I INFORMATYCZNYCH DO WSPÓŁCZESNYCH WYMAGAŃ PRZECIWPOŻAROWYCH – WYMIANA DRZWI PARTERU I PIWNICY.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Elektronicznych i Informatycznych im. KEN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000193938

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 27

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zseii.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zseii.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTOSOWANIE BUDYNKU INTERNATU/SZKOLNEGO SCHRONISKA MŁODZIEŻOWEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ ELEKTRONICZNYCH
I INFORMATYCZNYCH DO WSPÓŁCZESNYCH WYMAGAŃ PRZECIWPOŻAROWYCH – WYMIANA DRZWI PARTERU I PIWNICY.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ff08c05-d5ef-4815-8aa1-304e5c0b0ded

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00235256/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie budynku internatu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku do współczesnych wymagań przeciwpożarowych- wymiana drzwi parteru i piwnicy.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ff08c05-d5ef-4815-8aa1-304e5c0b0ded

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSEiI 1/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi wewnętrznych w Internacie Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku, przy ul. Traugutta 2, 11-500 Giżycko na parterze na drzwi wewnętrzne p. poż. EI 30 oraz EI 60 ze wszystkimi koniecznymi elementami i robotami oraz utylizacją starych drzwi - jako kompletna robota.
2.2. Wyrównanie połączenia posadzki korytarza z pokojem.
2.3. Przeniesienie włącznika światła przy zmianie kierunku otwierania skrzydła (jeśli zajdzie taka konieczność).
2.4. Dostawę i montaż samozamykacza do istniejącej stolarki drzwiowej oraz samozamykacza p.poż.
2.5. Ścianki działowe pełne z cegieł pełnych grubości ½ ceg. zbrojona co warstwa.
2.6. Poszerzenie otworów drzwiowych.
2.7. Zamurowanie otworów okiennych w pomieszczeniu 1.5
2.8. Ułożenie nadproży prefabrykowanych wraz z demontażem istniejącego nadproża.
2.9. Przymurowanie ścianek z cegieł o grubości ½ ceg. na zaprawie cementowej do ościeży lub powierzchni ścian.
2.10. Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł z wykuciem bruzd dla belek wraz z demontażem istniejącego nadproża.
2.11. Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł- dostarczenie i obsadzenie belek stalowych do I NP 180 mm.
2.12. Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo wapiennej - po wymianie drzwi.
2.13. Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności.
2.14. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian.
2.15. Wyrównanie połączenie powłok malarskich z powłokami korytarzy i pokojów.
2.16. Podstemplowanie zagrożonych stropów bez deskowania.
2.17. Wywóz gruzu pochodzącego z rozbiórki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem co najmniej roboty budowlanej lub remontu budynku o wartości min. 50 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, oraz załączy dowody potwierdzające, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-10 16:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-10 16:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.