Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-05
Ujsoły: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO
NA BUDOWĘ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO
W UJSOŁACH
Numer ogłoszenia: 1992 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujsoły , ul. Gminna 1, 34-371 Ujsoły, woj. śląskie, tel. 0-33 8647350, faks 0-33 8647354.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA BUDOWĘ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W UJSOŁACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 650 000 zł (słownie: sześćsetpięćdziesiąttysięcyzłotych), który zgodnie z Uchwałą nr XXXIII/219/2009 Rady Gminy w Ujsołach z dnia 29 grudnia 2009 r.zostanie przeznaczony na finansowanie budowy przedszkola publicznego w Ujsołach. Rodzaj waluty kredytu - kredyt złotówkowy 2. Wspólny Słownik Zamówień: 66113000-5 3. Oprocentowanie bazowe - oparte na stopie wskazanej przez wykonawcę. 4. SPOSÓB ZACIĄGNIĘCIA KREDYTU: a) wykonawca pozostawi do dyspozycji Zamawiającego kwotę kredytu w pełnej wysokości w terminie do dwóch dni od daty podpisania umowy. b) Zamawiający oczekuje, iż uruchomienie kredytu nie będzie wymagało składania odrębnych wniosków kredytowych. c) Wykonawca nie będzie wymagał zabezpieczenia zaciągniętego zobowiązania, a jedyną dopuszczalną przez Zamawiającego formą takiego zabezpieczenia jest weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 5. WARUNKI SPŁATY KREDYTU a) spłata kredytu będzie następować według następującego harmonogramu: - w 2011 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2011 roku. - w 2012 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2012 roku - w 2013 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2013 roku - w 2014 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2014 roku - w 2015 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2015 roku - w 2016 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2016 roku - w 2017 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2017 roku - w 2018 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2018 roku - w 2019 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2019 roku - w 2020 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2020 roku - spłata odsetek następować będzie do 28 dnia każdego miesiąca od daty uruchomienia kredytu - do grudnia 2020r. 6. INNE UZGODNIENIA - Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie każdej wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze dokonania wcześniejszej spłaty. - Zamawiający wymaga, by udzielenie kredytu w wysokości 650 000 zł nie zostało powierzone podwykonawcom. - jedyną dopuszczalną przez Zamawiającego walutą rozliczeń jest złoty polski (PLN).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale 8 SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1* oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych* - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 3) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert* - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. b) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych i Urzędzie Skarbowym.* - załącznik nr 3 do SIWZ c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów w ofercie winny być wskazany pełnomocnik do ich reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. e) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 (warunki formalne lub warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienia publiczne) muszą być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie, natomiast oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być złożone łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków przetargu zawartych w Specyfikacji i jej załącznikach - załącznik nr 4 do SIWZ 5) Oświadczenie, że wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert - załącznik nr 5 do SIWZ 6) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych przy podejmowaniu zobowiązań w imieniu wykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ 7) Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia. 8) Projekt umowy kredytowej wraz z wykazem dokumentów niezbędnych do podpisania umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ujsoly.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ujsoły
ul. Gminna 1
34-371 Ujsoły
pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ujsoły ul. Gminna 1 34-371 Ujsoły pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.