Ogłoszenie z dnia 2008-08-26
Szczytna: Usługi z zakresu stróżowania, obsługi kotłowni i sprzątania w obiektach Nadleśnictwa Zdroje na okres 3 lat
Numer ogłoszenia: 199281 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zdroje, ul. Krótka 5, 57-330 Szczytna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8683270, fax 074 8684172.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.qov.pl/zdroje
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu stróżowania, obsługi kotłowni i sprzątania w obiektach Nadleśnictwa Zdroje na okres 3 lat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I.Dozór i stróżowanie obiektów Nadleśnictwa Zdroje w Szczytnej przy ul. Krótkiej 5 i Bobrownickiej 1 - kod CPV - 93 41 13 00 - 5 Zadanie obejmuje: 1.Obiekty w Szczytnej przy ul. Bobrownickiej 1 a w nich: - dwa place składowe o pow. 0,60 ha nie ogrodzone, - kontener biurowy o pow. 18,00m2, - wiata stalowa o pow. 450,00m2, - czynności dozorowania i stróżowania mają być prowadzone poza godzinami urzędowania Nadleśnictwa ( godziny urzędowania biura : w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.: 7.00 - 15.00 ), - szacunkowa wartość materiałów składowanych i środków ruchomych znajdujących się na terenach nie ogrodzonych to 150 tys. zł. 2. Trzy obiekty siedziby Nadleśnictwa w Szczytnej przy ul. Krótka 5: - budynek piętrowy o kubaturze 3672,00m3, - budynek warsztatowo-garażowy o kubaturze 2299,00 m3, - budynek gospodarczy o kubaturze 82,34m3, Wymaga się, że w ramach zamówienia Wykonawca własnym kosztem i staraniem zorganizuje system ochronny obiektów z wykorzystaniem jednego pomieszczenia gospodarczego, które zobowiązuje się udostępnić Zamawiający. Termin organizacji systemu określa się na max. 3 miesiące od daty podpisania umowy. Należy dołaczyć plan ochrony obiektów jako załacznik do oferty Zadanie II : Obsługa kotłowni w Szczytnej przy ul. Krótka 5 - kod CPV - 50 72 10 00 - 5 - kotłownia opalana drewnem, wyposażona w dwa kotły typu WE ca IV, o mocy 0,532 MW razem (Kotły typu WE ca IV są kotłami wodnymi). - okres grzewczy od 01 października do 30 kwietnia, - przygotowanie i transport opału do hali kotłów należy do obowiązków Wykonawcy; - dostarczenie opału do składu opałowego przy kotłowni należy do Zamawiającego. - wyładunek materiału opałowego oraz wywóz odpadów popaleniskowych leży po stronie Zamawiającego, - Wykonawcy udostępnione zostanie nieodpłatnie pomieszczenie dla osób zajmujących się obsługą kotłowni, - dzienne zużycie paliwa stałego ( drewno ) wynosi średnio ca 2.5 m3 - paliwo ( drewno ) podawane jest do kotłów ręcznie. - ilość osób do obsługi kotłowni ustala Wykonawca Zadanie III : Sprzątanie pomieszczeń biurowych siedziby Nadleśnictwa w Szczytnej - kod CPV - 74 75 00 00 - 1 przy ul. Krótka 5. - ogólna powierzchnia do sprzątania - 654,00m2 ( załącznik 1 - protokół z pomiaru powierzchni z dnia 21-11-2007r.) - częstotliwość sprzątania : codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 14:30, - comiesięczne dwustronne mycie okien o pow. 117,36m2, - środki czystości i higieny własnością Wykonawcy.( trzy pomieszczenia sanitarno-higieniczne z trzema umywalkami i trzema muszlami ustępowymi plus jeden pisuar, pomieszczenia wyposażone są w dozowniki na mydło w płynie ( 3 szt. ) o poj. 0,5l każdy, pojemniki na ręczniki papierowe-jednorazowe ( 3szt.) i pojemniki na papier toaletowy w bębnie ( 3 szt. ). Ilość osób przebywających jednorazowo w Nadleśnictwie około 30. - Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, aby środki czystości posiadały atest. - atesty nie należy dołączać do oferty. - za zużytą energię elektryczną koszty będzie ponosił Zamawiający. - okna wykazane w SIWZ podlegające myciu są otwierane do środka. - Wykonawca musi zaopatrywać toalety w kostki zapachowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.41.13.00 - Usługi stróżowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.30 - Usługi stróżowania Oryginalny kod CPV: 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 8 700.00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykaz personelu, osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia wymagane przepisami prawa lub osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Koncesja, zezwolenie lub licencja, Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Potwierdzenie posiadanych uprawnień, Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - co najmniej 2 usługi., Wykaz personelu, Sporządzić wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia w tym posiadających uprawnienia wymagane przepisami prawa na stanowiskach. z uprawnieniami lubWykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot, Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu, , Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia, , Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Wysokość planowanych kosztów w PLN na zorganizowanie systemu ochrony obiektów - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/zdroje
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój nr Sekretariat Nadleśnictwa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SZCZYTNA
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Ludowej w Szczytnej
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Ludowej w Szczytnej
więcej: przetargi SZCZYTNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych WFOŚiGW w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2026 r.
- "Sprzątanie pomieszczeń RDW Nidzica w latach 2025 - 2027 z podziałem na części (3)."
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku wraz z niezbędnymi usługami konserwatorskimi dla nieruchomości MWOMP SPZOZ w Płocku Oddział w Warszawie przy Al. Wojska Polskiego 25.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.