eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaZakup wraz z dostawą sprzętu ogrodniczego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wyposażenie hali widowiskowo-sportowej w Bielsku-Białej przy ul. Karbowej 26.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-26

Bielsko-Biała: Zakup wraz z dostawą sprzętu ogrodniczego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wyposażenie hali widowiskowo-sportowej w Bielsku-Białej przy ul. Karbowej 26.
Numer ogłoszenia: 198849 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 0-33 8221875, faks 0-33 8221875.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bbosir.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą sprzętu ogrodniczego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wyposażenie hali widowiskowo-sportowej w Bielsku-Białej przy ul. Karbowej 26..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia 2. Nazwa przedmiotu zamówienia - Zakup wraz z dostawą sprzętu ogrodniczego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wyposażenie hali widowiskowo-sportowej w Bielsku-Białej przy ul. Karbowej 26. 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą następujących urządzeń: a) kosiarka z przednim urządzeniem tnącym opis oraz dane techniczne: - samojezdna, z napędem w tył i przód, - podwozie wykonane ze stalowej blachy malowanej proszkowo o gr. min 3 mm, - spalinowa, rodzaj paliwa benzyna - napęd na cztery koła, - przegubowy układ kierowniczy zapewniający bardzo dużą zwrotność - przy pełnym zwrocie okrąg nieskoszonej trawy ok. 60 cm - wspomaganie kierownicy, - wyposażona w hydrauliczny podnośnik urządzenia tnącego w celu oczyszczenia bądź naprawy, z systemem automatycznego uruchamiania noży gdy urządzenie jest opuszczane, - wyposażona w reflektory halogenowe, prądnicę, - wyposażona w szybkozłącze pozwalające na podłączenie różnorodnych narzędzi typu pług, lemiesz, szczotkę zmiatającą, - możliwość zamontowania do części tylnej i pracy ze zbieraczem do trawy, przyczepką, - silnik smarowany ciśnieniowo, - hydrostatyczna skrzynia biegów działająca bezstopniowo i automatycznie, - regulacja wysokości koszenie dostępna z fotela operatora, - licznik motogodzin, - uchwyt ładunkowy z miejscem na narzędzia, - akumulator 12 V, - wyjście prądu 12 V, - koła z łożyskami kulkowymi, - chłodnica oleju, - chłodzenie silnika powietrzem, - średnia moc użyteczna silnika min 15 KM, - rozstaw kół min 100 cm, - szerokość opon min 19 cm, - zbiornik paliwa min pojemność 15 litrów, - urządzenie tnące wyposażone w 3 noże, - szerokość pasa roboczego koszenia min 120 cm, - wysokość robocza urządzenia tnącego w min przedziale od 2,5 - 7,5 cm, - min 7 stopni wysokości koszenia, - alternatywne metody pracy urządzenia z opcją standardowego tylnego wyrzutu trawy oraz funkcją rozdrabniania trawy i rozrzutu po trawniku jako przyszły nawóz, - ciężar podstawowej maszyny max 350 kg. b) szczotka do zmiatania opis oraz dane techniczne: - szczotka obrotowa przystosowana do zmiatania liści, piasku, cienkich warstw śniegu, - wyposażona w osłonę antyrozbryzgową, - wyposażona w tylne kółko podporowe, - z możliwością regulowania w zakresie min 20% w prawo lub lewo bezpośrednio z fotela operatora, - szerokość robocza min 120 cm. c) lemiesz do odśnieżania opis oraz dane techniczne: - lemiesz stalowy, - wyposażony w ochronną nakładkę z tworzywa sztucznego na dolną krawędź, - z możliwością regulowania w zakresie min 30% w prawo lub lewo, - szerokość robocza min 120 cm. d) przyczepa - wywrotka opis oraz dane techniczne: - wykonana z wytrzymałej emaliowanej stali, - unoszona tylna klapa, - koła szerokości min 8 cm, - wielkość powierzchni do załadunku (dł. x szer. x wys.): 120 x 90 x 30 cm. e) zbieracz - kolektor do trawy opis oraz dane techniczne: - regulowana wysokość ustawienia szczotki zbierającej, - szerokość robocza min 90 cm, - możliwość opróżniania zbieracza bezpośrednio z fotela operatora. f) pług wirnikowy opis oraz dane techniczne: - pług wirnikowy do śniegu, - możliwość obracania wyrzutnika - szerokość robocza min 100 cm, - wytrzymały i prosty w montażu, g) wykaszarka opis oraz dane techniczne: - silnik spalinowy o mocy wyjściowej min 2,5 KM, - system redukcji drgań oddzielający silnik i urządzenie tnące od uchwytów, - regulowane mocowanie uchwytów, - manetka gazu regulowana kciukiem, - osłona urządzenia tnącego, - wyposażona w pompę paliwową, - wyposażona w dwa urządzenia tnące: pół automatyczną głowicę żyłkową oraz nóż do trawy - ciężar bez urządzenia tnącego do 9 kg, - długość rury min 140 cm, - zużycie paliwa max 500 g/kWh h) kosiarka spalinowa opis oraz dane techniczne: - samojezdna, z bezstopniową regulacją prędkości, - napęd na koła tylne, - lita trwała obudowa wykonana ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo, - możliwość pracy w trzech trybach: zbierającym trawę do zbiornika, rozdrabniającym trawę oraz ze standardowym wyrzutem, - wyposażona centralną, stopniową regulację koszenia, - wentylowany twardy pojemnik o pojemności min 50 litrów, - koła min szerokości 20 cm, z łożyskami kulkowymi, - szerokość robocza min 45 cm, - wysokość koszenia w min zakresie od 2,5 - 7,5 cm, - zbiornik paliwa o poj. min 1 litr, - silnik o min poj. 150 cm3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2.1 niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać (potwierdzić), że: 2.1) Posiada wiedzę i doświadczenie polegającą na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie dostaw związanych z przedmiotem zamówienia, przy czym za takie dostawy zamawiający uzna wykonanie co najmniej trzech zamówień na dostawy obejmujące swoim zakresem dostawę urządzeń będących przedmiotem niniejszego zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2.1 niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2.1 niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać (potwierdzić), że: 4.1) Posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000,00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    - warunki serwisowe producenta urządzeń - warunki gwarancyjne - deklaracja zgodności CE

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b. ustawy Pzp). 2. Oświadczenie wykonawcy (złożone na formularzu Oferta załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), o: - związaniu ofertą przez okres 30 dni, - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty, - zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, - zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze Umowy (stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bbosir.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bielsko Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko - Biała Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Bielsko Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko - Biała sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.