Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-21
Rzeszów: Udrożnienie i bieżąca konserwacja : odkrytego odcinka rowu odwadniającego o długości 71 mb znajdującego się na działce nr 164/6 obr. 209 w rejonie al. Armii Krajowej (za salonem Forda) w Rzeszowie, oraz rowu odwadniającego o długości 209 mb znajdującego się na działce nr 561 obr. 210 w rejonie ul. Jazowej i Uroczej w Rzeszowie, a także bieżąca konserwacja rowu odwadniającego o długości 450 mb znajdującego się na działce nr 1626 obr. 210 w rejonie ul. Kardynała Karola Wojtyły w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 198539 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszowa , Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udrożnienie i bieżąca konserwacja : odkrytego odcinka rowu odwadniającego o długości 71 mb znajdującego się na działce nr 164/6 obr. 209 w rejonie al. Armii Krajowej (za salonem Forda) w Rzeszowie, oraz rowu odwadniającego o długości 209 mb znajdującego się na działce nr 561 obr. 210 w rejonie ul. Jazowej i Uroczej w Rzeszowie, a także bieżąca konserwacja rowu odwadniającego o długości 450 mb znajdującego się na działce nr 1626 obr. 210 w rejonie ul. Kardynała Karola Wojtyły w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie następujących prac: 1) udrożnienie oraz bieżąca konserwacja odkrytego odcinka rowu odwadniającego długości 71 mb znajdującego się na działce nr 164/6 obr. 209 w rejonie al. Armii Krajowej (za salonem Forda) w Rzeszowie, 2) udrożnienie oraz bieżąca konserwacja rowu odwadniającego o długości 209 mb znajdującego się na działce nr 561 obr. 210 w rejonie ul. Jazowej i Uroczej w Rzeszowie, 3) bieżąca konserwacja rowu odwadniającego o długości 450 mb znajdującego się nadziałce nr 1626 obr. 210 w rejonie ul. Kardynała Karola Wojtyły w Rzeszowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających. Zakres zamówień uzupełniających dotyczy udrożnienia odkrytego odcinka rowu zlokalizowanego na działce nr 1220 obr. 210 o długości 296 mb. w rejonie ul. Strażackiej w Rzeszowie (wykoszenie skarp i dna rowu, wycinka samosiejek, odmulenie dna, usunięcie zanieczyszczeń, przewóz taczkami do 200 m skoszonej trawy, wyciętych samosiejek, namułu i zanieczyszczeń - z uwagi na brak dojazdu innymi środkami transportu, wywóz skoszonej trawy, wyciętych samosiejek, namułu i zanieczyszczeń).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jednej usługi polegającej na realizacji robót wodno - melioracyjnych o wartości minimum 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Zamówienie winno zostać potwierdzone dokumentami, że te usługi zostały należycie wykonane.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji , aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli Wykonawca posiada taki wpis.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na zasadach niżej określonych: 1) Termin realizacji zamówienia może być zmieniony w przypadku, gdy opóźnienie w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie koniecznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy np.: wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac. 2) Termin płatności faktury może być skrócony w przypadku zmiany terminu wykonania umowy. 3) Zakres rzeczowy i wynagrodzenie może być zmniejszone w przypadku utraty przez Zamawiającego władztwa nad danym rowem bądź potokiem oraz w przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowe będzie wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z załącznikiem do niniejszej umowy ( tj. powódź, obfite opady śniegu). 4) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 5) zaistnienia, po zawarciu umowy, w przypadku siły wyższej, przez która na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony umowy więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Joselewicza 4 35-064 Rzeszów pok. nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów pok. nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- ZAKUP I DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH DO WYKONYWANIA BADAŃ WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DLA POTRZEB KLINICZNEGO ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ.
- Przeprowadzenie badania ilościowego
- Budowa obiektu mostowego na potoku Rafałowski w c. drogi powiatowej Nr 1396R Wilkowyja - Malawa - Wola Rafałowska - Chmielnik w km 9+560 wraz z dojazdami oraz rozbiórką istniejącego obiektu.
- DOSTAWY PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH DO APTEKI ZAKŁADU KARNEGO W RZESZOWIE.
- Przeprowadzenie kontroli obiektu budowlanego ( rocznego) zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego dla budynków administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w 2025r.
- Wznowienie licencji na oprogramowanie ESET PROTECT lub równoważne.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.