eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUdrożnienie i bieżąca konserwacja odkrytego odcinka rowu odwadniającego o długości 71 mb znajdującego się na działce nr 164/6 obr. 209 w rejonie al. Armii Krajowej (za salonem Forda) w Rzeszowie, oraz rowu odwadniającego o długości 209 mb znajdującego się na działce nr 561 obr. 210 w rejonie ul. Jazowej i Uroczej w Rzeszowie, a także bieżąca konserwacja rowu odwadniającego o długości 450 mb znajdującego się na działce nr 1626 obr. 210 w rejonie ul. Kardynała Karola Wojtyły w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Rzeszów: Udrożnienie i bieżąca konserwacja : odkrytego odcinka rowu odwadniającego o długości 71 mb znajdującego się na działce nr 164/6 obr. 209 w rejonie al. Armii Krajowej (za salonem Forda) w Rzeszowie, oraz rowu odwadniającego o długości 209 mb znajdującego się na działce nr 561 obr. 210 w rejonie ul. Jazowej i Uroczej w Rzeszowie, a także bieżąca konserwacja rowu odwadniającego o długości 450 mb znajdującego się na działce nr 1626 obr. 210 w rejonie ul. Kardynała Karola Wojtyły w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 198539 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszowa , Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udrożnienie i bieżąca konserwacja : odkrytego odcinka rowu odwadniającego o długości 71 mb znajdującego się na działce nr 164/6 obr. 209 w rejonie al. Armii Krajowej (za salonem Forda) w Rzeszowie, oraz rowu odwadniającego o długości 209 mb znajdującego się na działce nr 561 obr. 210 w rejonie ul. Jazowej i Uroczej w Rzeszowie, a także bieżąca konserwacja rowu odwadniającego o długości 450 mb znajdującego się na działce nr 1626 obr. 210 w rejonie ul. Kardynała Karola Wojtyły w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie następujących prac: 1) udrożnienie oraz bieżąca konserwacja odkrytego odcinka rowu odwadniającego długości 71 mb znajdującego się na działce nr 164/6 obr. 209 w rejonie al. Armii Krajowej (za salonem Forda) w Rzeszowie, 2) udrożnienie oraz bieżąca konserwacja rowu odwadniającego o długości 209 mb znajdującego się na działce nr 561 obr. 210 w rejonie ul. Jazowej i Uroczej w Rzeszowie, 3) bieżąca konserwacja rowu odwadniającego o długości 450 mb znajdującego się nadziałce nr 1626 obr. 210 w rejonie ul. Kardynała Karola Wojtyły w Rzeszowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających. Zakres zamówień uzupełniających dotyczy udrożnienia odkrytego odcinka rowu zlokalizowanego na działce nr 1220 obr. 210 o długości 296 mb. w rejonie ul. Strażackiej w Rzeszowie (wykoszenie skarp i dna rowu, wycinka samosiejek, odmulenie dna, usunięcie zanieczyszczeń, przewóz taczkami do 200 m skoszonej trawy, wyciętych samosiejek, namułu i zanieczyszczeń - z uwagi na brak dojazdu innymi środkami transportu, wywóz skoszonej trawy, wyciętych samosiejek, namułu i zanieczyszczeń).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jednej usługi polegającej na realizacji robót wodno - melioracyjnych o wartości minimum 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Zamówienie winno zostać potwierdzone dokumentami, że te usługi zostały należycie wykonane.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji , aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli Wykonawca posiada taki wpis.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na zasadach niżej określonych: 1) Termin realizacji zamówienia może być zmieniony w przypadku, gdy opóźnienie w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie koniecznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy np.: wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac. 2) Termin płatności faktury może być skrócony w przypadku zmiany terminu wykonania umowy. 3) Zakres rzeczowy i wynagrodzenie może być zmniejszone w przypadku utraty przez Zamawiającego władztwa nad danym rowem bądź potokiem oraz w przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowe będzie wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z załącznikiem do niniejszej umowy ( tj. powódź, obfite opady śniegu). 4) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 5) zaistnienia, po zawarciu umowy, w przypadku siły wyższej, przez która na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony umowy więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Joselewicza 4 35-064 Rzeszów pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów pok. nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.