Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-27
Warszawa: Organizacja krajowej re-premiery zrekonstruowanego niemego filmu Zew morza w kinie Iluzjon w Warszawie
Numer ogłoszenia: 198207 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filmoteka Narodowa , ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8455074, faks 022 540 83 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.fn.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja krajowej re-premiery zrekonstruowanego niemego filmu Zew morza w kinie Iluzjon w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie organizacji krajowej re-premiery w kinie Iluzjon przy ul. Narbutta 50a, 00-999 Warszawa zrekonstruowanego niemego filmu pt. Zew Morza (w reż. Henryka Szaro z 1927 roku) z udziałem orkiestry na żywo w ramach projektu Konserwacja i digitalizacja przedwojennych filmów fabularnych w Filmotece Narodowej w Warszawie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach XI Priorytetu Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Re-premiera jest wydarzeniem trzydniowym i składa się z trzech elementów: - części obejmującej międzynarodową konferencję naukową, - pokazu zrekonstruowanego filmu pt. Zew morza z muzyką na żywo na zaproszenia, - pokazu zrekonstruowanego filmu pt. Zew morza z muzyką na żywo otwartego, z bezpłatnymi wejściówkami. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)Stylizację świetlną kina Iluzjon na pokaz filmu pt. Zew morza w dwóch odsłonach oraz całościową produkcję wydarzenia, z uwzględnieniem pomysłów Zamawiającego; b)Opracowanie muzyczne wraz z dwukrotnym wykonaniem przez orkiestrę symfoniczną w składzie maksymalnie ośmioosobowym, muzyki przekazanej przez Zamawiającego; c)Produkcję materiałów promocyjnych re-premiery filmu pt. Zew morza, w uzgodnieniu z Zamawiającym; d)Pokrycie kosztów obsługi technicznej sal oraz sprzętu technicznego wraz z obsługą, niezbędnych do realizacji pokazów filmu z nagłośnieniem oraz konferencji, wraz z tłumaczeniem symultanicznym; e)Dokumentację fotograficzną i video, w tym: relację fotograficzną i video z konferencji oraz re-premiery, a także rejestrację konferencji; f)Przygotowanie prezentacji multimedialnej z użyciem materiałów okołofilmowych, dostarczonych przez Zamawiającego; g)Wykonanie zwiastuna filmowego i filmu podsumowującego projekt na podstawie scenariusza Zamawiającego; zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 (dostępnymi na stronie www.pois.gov.pl) h)Produkcję pendrivea (w formie karty z możliwością zadruku grafiką, 3 rodzaje zadruku) w ilości 150 sztuk z wgranym filmem podsumowującym projekt, zwiastunem, materiałami promocyjnymi, etc.; i)Przygotowanie i realizację ogłoszeń/ reklam na ekranach w metrze; zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 (dostępnymi na stronie www.pois.gov.pl) j)Dystrybucję zaproszeń, zaprojektowanych przez Zamawiającego zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 (dostępnymi na stronie www.pois.gov.pl) k)Organizację poczęstunku dla około 250 osób po pierwszym, zamkniętym pokazie.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 20%. Zamówienie uzupełniające mogą zostać udzielone w przypadku konieczności dodatkowego wypromowania i upublicznienia pokazu, zwiększenie skuteczności promocji zmian w składzie wykonawców muzyki
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą: a) realizację minimum dwóch zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania polegających na realizacji wydarzeń muzycznych z udziałem składów klasycznych i jazzowych występujących na żywo typu: - gala, - jubileusz, - konferencja, - premiera filmu/spektaklu/produktu/miejsca, w których udział wzięło minimum 200 osób (w każdym z wydarzeń), a wśród zadań agencji było w szczególności przygotowanie cateringu, strony technicznej, zaproszenie gości. b) realizację minimum dwóch zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania polegających na realizacji kampanii promocyjnych i PR organizowanych przez siebie wydarzeń, c) posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00 zł. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu i w tym celu powinien przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w sekcji III.4.1 Ogłoszenia. Ponadto Wykonawca powinien wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - lista dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania zawarta została w sekcji III.4.2 - III.4.3 Ogłoszenia. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą: a) realizację minimum dwóch zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania polegających na realizacji wydarzeń muzycznych z udziałem składów klasycznych i jazzowych występujących na żywo typu: - gala, - jubileusz, - konferencja, - premiera filmu/spektaklu/produktu/miejsca, w których udział wzięło minimum 200 osób (w każdym z wydarzeń), a wśród zadań agencji było w szczególności przygotowanie cateringu, strony technicznej, zaproszenie gości. b) realizację minimum dwóch zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania polegających na realizacji kampanii promocyjnych i PR organizowanych przez siebie wydarzeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą: a) realizację minimum dwóch zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania polegających na realizacji wydarzeń muzycznych z udziałem składów klasycznych i jazzowych występujących na żywo typu: - gala, - jubileusz, - konferencja, - premiera filmu/spektaklu/produktu/miejsca, w których udział wzięło minimum 200 osób (w każdym z wydarzeń), a wśród zadań agencji było w szczególności przygotowanie cateringu, strony technicznej, zaproszenie gości. b) realizację minimum dwóch zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania polegających na realizacji kampanii promocyjnych i PR organizowanych przez siebie wydarzeń.; - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: - zmiany stawki VAT i zmiany ceny jednostkowej brutto, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego , które wymagałyby takich zmian. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. - zmiany osób podanych do kontaktu w przypadku zmian personalnych u Zamawiającego bądź Wykonawcy, - zmiany numerów telefonów, faksów oraz adresów e-mail podanych w umowie w przypadku jeśli strony umowy zmienią dane teleadresowe, - zmiana terminu i godziny imprezy spowodowane koniecznością przesunięcia daty lub godziny imprezy z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn, których nie można było przewidzieć przy zawieraniu umowy, - zmiana miejsca organizacji pokazu filmu spowodowana niedostępnością wymienionej lokalizacji w danym terminie potwierdzona przez właściciela lub dysponenta budynku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.fn.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filmoteka Narodowa, ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, Sekretariat, pokój 101 - I piętro. Sekretariat Zamawiającego pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Filmoteka Narodowa, ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, Sekretariat, pokój 101 - I piętro. Sekretariat Zamawiającego pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Konserwacja i digitalizacja przedwojennych filmów fabularnych w Filmotece Narodowej w Warszawie jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach XI Priorytetu Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie kwater internatowych w artykuły łazienkowe oraz w wyposażenie gospodarstwa domowego
- Dostawa macierzy dyskowej
- Dostawa przełączników SAN
- Świadczenie usług zapewnienia kopii, wydruków, skanowania i faksowania, wraz z dzierżawą drukarek przez okres maksymalnie 24 miesięcy
- ZAKUP 12 REFLEKTORÓW SCENICZNYCH WRAZ Z SYSTEMEM ŁĄCZNOŚCI BEZPRZEWODOWEJ DMX ORAZ WYKONANIE PRAC NIEZBĘDNYCH DO ICH ZAINSTALOWANIA I URUCHOMIENIA
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa widza i widowni podczas wydarzeń organizowanych przez sieć kin DCF z podziałem na 4 części: Część 1 - kino DCF we Wrocławiu, Część 2-3 - kino Piast w Legnicy, Część 4 - kino Wawel w Lubaniu.
- Usługa kompleksowej obsługi organizacyjno - technicznej wydarzeń i aktywności WW podczas wystawy światowej EXPO 2025 w Osace
- Kompleksowa obsługa techniczna Festiwalu Rock the Square
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.