Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-04
Kościan: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem do Oddziału psychiatrycznego w Wonieściu, stanowiących tzw. pierwsze wyposażenie, podzielona na 2 zadania:
Zadanie 1 - dostawa i montaż mebli użytkowych
Zadanie 2 - dostawa i montaż mebli specjalistycznych - szpitalnych
Szczegółowy asortyment i opis mebli zawierają Załączniki nr od 1.1 dla Zadania 1 i nr od 1.2 dla Zadania 2 oraz 1.3
Numer ogłoszenia: 198194 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. Oskara Bielawskiego , pl. Paderewskiego 1a, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 5115100, faks 065 5122296.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem do Oddziału psychiatrycznego w Wonieściu, stanowiących tzw. pierwsze wyposażenie, podzielona na 2 zadania: Zadanie 1 - dostawa i montaż mebli użytkowych Zadanie 2 - dostawa i montaż mebli specjalistycznych - szpitalnych Szczegółowy asortyment i opis mebli zawierają Załączniki nr od 1.1 dla Zadania 1 i nr od 1.2 dla Zadania 2 oraz 1.3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem do Oddziału psychiatrycznego w Wonieściu, stanowiących tzw. pierwsze wyposażenie, podzielona na 2 zadania: Zadanie 1 - dostawa i montaż mebli użytkowych Zadanie 2 - dostawa i montaż mebli specjalistycznych - szpitalnych Szczegółowy asortyment i opis mebli zawierają Załączniki nr od 1.1 dla Zadania 1 i nr od 1.2 dla Zadania 2 oraz 1.3.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców dla Zadania 1 - 3000 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). dla Zadania 2 - 2000 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). Wadium należy wnieść do terminu składania ofert do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: Ţ w pieniądzu - przelewem - na rachunek zamawiającego w banku BZWBK, nr konta 07 1090 1274 0000 0000 2702 3116. Ţ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; Ţ w gwarancjach bankowych; Ţ w gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku BZWBK, nr konta 07 1090 1274 0000 0000 2702 3116. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione w terminie, gdy środki będą znajdować się na koncie Zamawiającego w dniu 12-08-2015r. o godz. 10:00. W przypadku składania wadium w innej formie niż pieniężna, Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione w terminie jeżeli dokumenty zostaną złożone w Dziale Eksploatacyjno - technicznym szpitala biuro st. inspektora ds. zam. publ. w terminie do dnia 12-08-2015r. do godz. 10:00. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z przepisami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji udostępnionych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia z innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji udostępnionych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na kwotę nie niższą niż 400.000 zł. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji udostępnionych środków na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w wysokości zabezpieczającej wartość oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
a) Atest potwierdzający pokrycie uchwytów meblowych powłoką zabezpieczającą przed rozwojem bakterii chorobotwórczych. b) Protokół oceny ergonomicznej krzesła obrotowego tapicerowanego wystawiony przez Zakład Fizjologii Pracy i Ergonomii. c) Atest wytrzymałościowy dla oferowanego krzesła obrotowego tapicerowanego wydany przez właściwy organ. d) Protokół oceny ergonomicznej biurka na stelażu płytowym i biurka na stelażu metalowym wydany przez Zakład Fizjologii Pracy i Ergonomii. e) Atest wytrzymałościowy dla oferowanego biurka na stelażu płytowym oraz biurka na stelażu metalowym wydany przez właściwy organ. f) Kartę katalogową tkaniny dla krzesła stacjonarnego pacjenta w tkaninie medycznej wraz z badaniami: certyfikatem zachowania ogniowego, badaniem potwierdzającym pokrycie tkaniny powłoką odporną na ślinę, pot, krew, mocz, rozwój bakterii chorobotwórczych i pleśni oraz badaniem potwierdzającym odporność tkaniny na ścieranie powyżej 300 000 cykli Martindale. g) Próbki mebli zastosowane przy realizacji zamówienia wg opisu stanowiącego załącznik nr 7 w celu okazania, które należy dostarczyć do tutejszego Szpitala do Sali Konferencyjnej do dnia 12-08-2015r. do godz. 10:00.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Atest potwierdzający pokrycie uchwytów meblowych powłoką zabezpieczającą przed rozwojem bakterii chorobotwórczych. b) Protokół oceny ergonomicznej krzesła obrotowego tapicerowanego wystawiony przez Zakład Fizjologii Pracy i Ergonomii. c) Atest wytrzymałościowy dla oferowanego krzesła obrotowego tapicerowanego wydany przez właściwy organ. d) Protokół oceny ergonomicznej biurka na stelażu płytowym i biurka na stelażu metalowym wydany przez Zakład Fizjologii Pracy i Ergonomii. e) Atest wytrzymałościowy dla oferowanego biurka na stelażu płytowym oraz biurka na stelażu metalowym wydany przez właściwy organ. f) Kartę katalogową tkaniny dla krzesła stacjonarnego pacjenta w tkaninie medycznej wraz z badaniami: certyfikatem zachowania ogniowego, badaniem potwierdzającym pokrycie tkaniny powłoką odporną na ślinę, pot, krew, mocz, rozwój bakterii chorobotwórczych i pleśni oraz badaniem potwierdzającym odporność tkaniny na ścieranie powyżej 300 000 cykli Martindale. g) Próbki mebli zastosowane przy realizacji zamówienia wg opisu stanowiącego załącznik nr 7 w celu okazania, które należy dostarczyć do tutejszego Szpitala do Sali Konferencyjnej do dnia 12-08-2015r. do godz. 10:00.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - jakość wykonania okazanych mebli - 10
- 3 - Walory estetyczno-użytkowe i ergonomia okazanych mebli - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsn.koscian.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strona internetowa - www.wsn.koscian.pl
w siedzibie zamawiającego Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny w Kościanie, pl. Paderewskiego 1A,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. Oskara Bielawskiego Plac Paderewskiego 1A 64-000 Kościan Dział Eksploatacyjno-Techniczny - biuro st. inspekt.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - dostawa i montaż mebli użytkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - dostawa i montaż mebli użytkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość wykonania okazanych mebli - 10
- 3. Walory estetyczno-użytkowe i ergonomia okazanych mebli - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - dostawa i montaż mebli specjalistycznych - szpitalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - dostawa i montaż mebli specjalistycznych - szpitalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość wykonania okazanych mebli - 10
- 3. Walory estetyczno-użytkowe i ergonomia okazanych mebli - 10
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- Utrzymanie czystości pomieszczeń o powierzchni 4.464,17 m2 w budynkach Urzędu Miejskiego Kościana:
- Zakup ambulansu typu C z mobilnym wyposażeniem
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA KRZESEŁ BIUROWYCH I SOF
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Okonku na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej - w zakresie wyposażenia.
- Adaptacja lokalu użytkowego przy ul. Paderewskiego 9 w Lublińcu na pomieszczenia biurowe
- Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą
- Utworzenie nowych 24 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Gminnym Żłobku im. Polskiej Niezapominajki przy ul. Wojska Polskiego 6 w Trzebnicy -dostawa wyposażenia
- Sprzedaż i dostarczenie mebli dla Uniwersytetu Rzeszowskiego
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





