eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Usługa fizycznej ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Radomsku.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-18

Radomsko: Usługa fizycznej ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Radomsku.
Numer ogłoszenia: 198186 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Radomsku, ul. Tysiąclecia 3, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 0-44 6858100, 6858124, fax 0-44 6858177.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.radomsko.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa fizycznej ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Radomsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zapytaniu o cenę jest usługa fizycznej ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Radomsku, świadczona poprzez pełnienie stałego posterunku przez trzech, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego pracowników ochrony - w tym:_____jednego pracownika w dni powszednie w godzinach od 7_30 do 15_30 w pomieszczeniach zajmowanych przez Prokuraturę Rejonową w Radomsku _____drugiego pracownika w dni powszednie w godzinach od 7_30 do 15_30 w pomieszczeniach zajmowanych przez Sąd Rejonowy w Radomsku _____trzeciego pracownika w dni powszednie w godzinach od 8_30 do 14_30 w pomieszczeniach zajmowanych przez Sąd Rejonowy w Radomsku _____oraz przez jednego, wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego, pracownika ochrony - każdego dnia przez wszystkie miesiące w roku w godzinach od 15_30 do 7_30. _____Realizacja fizycznej ochrony osób i mienia musi odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. O ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.). _____Usługa powinna być wykonywana wyłącznie przez zatrudnione przez Wykonawcę osoby, posiadające licencje pracownika ochrony fizycznej co najmniej I-go stopnia, pełnosprawnego, w wieku do 35 lat. Wymaga się, aby pracownicy ochrony zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę. _____Pracownicy ochrony winni być jednolicie i estetycznie umundurowani oraz zaopatrzeni w identyfikatory z własnym zdjęciem i nazwą Wykonawcy. _____Środki przymusu będące na wyposażeniu każdego pracownika ochrony powinna stanowić co najmniej pałka wielofunkcyjna typu tonfa oraz kajdanki. _____Zamawiający nie zabezpiecza magazynu do przechowywania broni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy składając ofertę spełnią opisane w tej części wymagania: ____1)Posiadać aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. ____2)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. ____3)Posiadać uprawnienia do wykonywania usług w zakresie ochrony osób i mienia, niezbędne doświadczenie w wykonywaniu takich samych usług. ____4)Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. ____5)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. ____6)Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i niniejszej SIWZ. ____7)Wykazać wykonanie z ostatnich 3 lat usług porządkowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, popartych referencjami o należytym i starannym ich wykonaniu oraz dat ich wykonania. __________________ Kryteria i ich znaczenie: ____Cena - 100 % ______Zamawiający stwierdzi na podstawie złożonych, przez ubiegających się o udzielenie zamówienia, oraz wymaganych dokumentów czy spełniają warunki określone w art. 22. ustawy Prawo zamówień publicznych i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz czy nie zachodzą przesłanki uzasadniające wykluczenie z postępowania określone art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na potwierdzenie spełnienia w/w warunków musi załączyć do oferty następujące dokumenty: ___1.Wypełnioną i podpisaną ofertę - załącznik nr 1 ___2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy załącznik nr 2 ___3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 - załącznik nr 3 ___4.Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędne doświadczenie w wykonywaniu usług fizycznej ochrony osób i mienia ___5.Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ___6.Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. ___7.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o niezaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ___8.Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu wykonawcy z opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ___9.Wykaz wykonanych w ciągu 3 lat usług porządkowych w pomieszczeniach biurowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zakres usług powinien być porównywalny z zakresem co niniejsze zamówienie, usługi muszą być potwierdzone referencjami / datowanymi / o należytym i starannym świadczeniu usługi jak również dat ich wykonania - załącznik nr 4 ___10.Pełnomocnictwo - upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych do niej - załącznik nr 5 ____________ Wyżej wymienione dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.radomsko.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Radomsku ul. Tysiąclecia 3 97-500 Radomsko Sekretariat Prezesa Sądu pok. 1.18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Radomsku ul. Tysiąclecia 3 97-500 Radomsko Sekretariat Prezesa Sądu pok. 1.18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opis sposobu przygotowania ofert. ___1.Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, na papierze, zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. ___2.Oferta musi być przygotowana zgodnie z wymaganiami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i ustawy Prawo zamówień publicznych. ___3.Oferta musi być złożona na kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron powinna rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty. ___4.Każda ponumerowana strona oferty (formularza ofertowego) wraz z załącznikami musi być parafowana przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy. ___5.Wszelkie oświadczenia, dokumenty oraz kserokopie dokumentów powinny być uwierzytelnione w formie pisemnej własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania firmy. ___6.Oferta wraz z dołączonymi dokumentami musi być złożona w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z napisem: (Sąd Rejonowy w Radomsku. Przetarg nieograniczony na usługę ochrony osób i mienia.) oraz z podaniem nazwy i adresu oferenta (pieczątka). ___7.Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. __________Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: ____1)Kierownik Oddziału Administracyjnego Anna Błoch ____2)Administrator Systemu Informatycznego Robert Cieciura w sekretariacie Prezesa Sądu pokój nr 1.18, tel. (0-44) 685 81 37, w godz. od 800 do 1500. ____________Informacje dodatkowe ___1.Zamawiający dokona korekty oczywistych omyłek w treści złożonej oferty, zawiadamiając niezwłocznie o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. ___2.Zamawiający dokona poprawienia omyłek rachunkowych w obliczaniu ceny na zasadach określonych w art.88 ustawy Prawo zamówień publicznych. ___3.Brak zgody wykonawcy złożonej w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia o poprawieniu omyłki rachunkowej spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. _______________UWAGA : _____NIEOBECNOŚĆ PRACOWNIKA MUSI POWODOWAĆ NATYCHMIASTOWE USTANOWIENIE ZASTĘPSTWA. ______Wykonawca zapewni - sprzęt niezbędny do wykonywania usług ochrony w tym do porozumiewania się pracowników ochrony niezależnie od telefonów i dostaw prądu. ______Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przez swoich pracowników przepisów BHP i P.Poż. oraz za wypadki przy pracy w miejscu wykonywania usługi. _____Wykonawca obowiązkowo przedstawi zamawiającemu od każdego pracownika zatrudnionego przy pracach ochroniarskich w budynku Sądu Kartę Karną - w której będzie zawarta informacja o niekaralności i oświadczenia pracowników, iż nie toczy się przeciwko nim żadne postępowanie karne pod rygorem niedopuszczenia do wykonywania obowiązków przez pracownika, który tego wymogu nie spełni (karta karna) i nie dopełni (oświadczenie o braku toczącego się postępowania karnego).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.