eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zad.AZakup i dostawa urządzeń w ramach Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Świebodzinie Zad.BZakup, dostawa i montaż urządzeń do tajnej kancelarii dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie Zad.CZakup i dostawa urządzeń do zabezpieczenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Zielona Góra: Zad.A: Zakup i dostawa urządzeń w ramach Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Świebodzinie Zad.B: Zakup, dostawa i montaż urządzeń do tajnej kancelarii dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie Zad.C: Zakup i dostawa urządzeń do zabezpieczenia sieci dla SR Żagań, SR Nowa Sól, SR Krosno Odrzańskie
Numer ogłoszenia: 198175 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze , Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3220155, faks 068 3220155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zad.A: Zakup i dostawa urządzeń w ramach Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Świebodzinie Zad.B: Zakup, dostawa i montaż urządzeń do tajnej kancelarii dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie Zad.C: Zakup i dostawa urządzeń do zabezpieczenia sieci dla SR Żagań, SR Nowa Sól, SR Krosno Odrzańskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.A: Zakup i dostawa urządzeń w ramach Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Świebodzinie, w tym: a)wokanda elektroniczna na sale rozpraw w ilościach 7 szt, w tym: - wokanda elektroniczna (2 sale w części modern.) - 2 szt, - wokanda elektroniczna (5 sal w części rozbudowa) - 5 szt, b)wokanda elektroniczna zbiorcza w ilościach 1 szt, w tym: - wokanda elektroniczna zbiorcza w rozbudowie - 1 szt, c)infomat w ilościach 1 szt, w tym: - infomat - 1 szt, d)serwer w ilościach 1 szt, w tym: - serwer - 1 szt, e) przełącznik w ilościach 1 szt, w tym: - przełącznik - 1 szt, W ramach zadania A Wykonawca zamontuje sprzęt wg ustaleń i wskazań Zamawiającego. Zad.B: Zakup, dostawa i montaż urządzeń do tajnej kancelarii dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie, w tym: a)wideo domofon - 1 kpl b)szyfrator - 1 szt, c)rejestrator cyfrowy - 1 szt, d)dysk twardy - 1 szt, e)monitor - 1 kpl. Pomieszczenie nowo oddane do użytkowania. Zamawiający zastrzega sobie, że dostawa i montaż urządzeń muszą być zrealizowane w sposób niepogarszający stan pomieszczenia kancelarii tajnej potwierdzony przez Sąd Rejonowy w Świebodzinie. Zad.C: Zakup i dostawa urządzeń do zabezpieczenia sieci dla SR Żagań, SR Nowa Sól, SR Krosno Odrzańskie, w tym: a)urządzenie do zabezpieczenia sieci w ilościach 3 szt, w tym: - SR Żagań - 1 szt, - SR Nowa Sól - 1 szt, - SR Krosno Odrzańskie - 1 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 31.21.41.00 - Przełączniki 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne 32.32.30.00 - Monitory wideo 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują do poprzez wykazanie realizacji przynajmniej jednej dostawy dla Zadania A odpowiadającym swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Złożą formularz ofertowy, formularz cenowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ oraz opisem przedmiotu zamówienia Rozdz. III SIWZ. 6.Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę nie spełnia i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 4 wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty na załączniku nr 1 i formularz cenowy na załączniku nr 1a. 2.Dane Wykonawcy na załączniku nr 2. 3.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8,9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, d.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji - Załącznik nr 4. 6.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw odpowiadającym swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Załącznik nr 5. Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej: jednej dostawy dla Zadania A - dostawy urządzeń dla Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw, Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych dostaw (np. referencje od Zamawiających). 7.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane w opisie przedmiotu zamówienia Rozdz. III SIWZ, w tym: 1)Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, ze dostarczane produkty odpowiadają normom lub specyfikacjom technicznym, 2)Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. 8.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a)zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem lub liderem, pełnomocnictwo podpisane przez obu Wykonawców winno być dołączone do oferty), b)wypełniając formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika - lidera lub jednego ze współpartnerów; c)każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt IV, ppkt 3 i 4. 9.Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy Zielona Góra Plac Słowiański 1 65-958 Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Sąd Okręgowy Zielona Góra Plac Słowiański 1, pok. nr 20 (Sekretariat Prezesa Sądu Okręgowego).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad.A: Zakup i dostawa urządzeń w ramach Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Świebodzinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.A: Zakup i dostawa urządzeń w ramach Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Świebodzinie, w tym: a)wokanda elektroniczna na sale rozpraw w ilościach 7 szt, w tym: - wokanda elektroniczna (2 sale w części modern.) - 2 szt, - wokanda elektroniczna (5 sal w części rozbudowa) - 5 szt, b)wokanda elektroniczna zbiorcza w ilościach 1 szt, w tym: - wokanda elektroniczna zbiorcza w rozbudowie - 1 szt, c)infomat w ilościach 1 szt, w tym: - infomat - 1 szt, d)serwer w ilościach 1 szt, w tym: - serwer - 1 szt, e) przełącznik w ilościach 1 szt, w tym: - przełącznik - 1 szt, W ramach zadania A Wykonawca zamontuje sprzęt wg ustaleń i wskazań Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.23.30.00-1, 31.21.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad.B: Zakup, dostawa i montaż urządzeń do tajnej kancelarii dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.B: Zakup, dostawa i montaż urządzeń do tajnej kancelarii dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie, w tym: a)wideo domofon - 1 kpl, b)szyfrator - 1 szt, c)rejestrator cyfrowy - 1 szt, d)dysk twardy - 1 szt, e)monitor - 1 kpl. Pomieszczenie nowo oddane do użytkowania. Zamawiający zastrzega sobie, że dostawa i montaż urządzeń muszą być zrealizowane w sposób niepogarszający stan pomieszczenia kancelarii tajnej potwierdzony przez Sąd Rejonowy w Świebodzinie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.24.00.00-7, 32.32.30.00-3, 32.32.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad.C: Zakup i dostawa urządzeń do zabezpieczenia sieci dla SR Żagań, SR Nowa Sól, SR Krosno Odrzańskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.C: Zakup i dostawa urządzeń do zabezpieczenia sieci dla SR Żagań, SR Nowa Sól, SR Krosno Odrzańskie, w tym: a)urządzenie do zabezpieczenia sieci w ilościach 3 szt, w tym: - SR Żagań - 1 szt, - SR Nowa Sól - 1 szt, - SR Krosno Odrzańskie - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1, 72.26.80.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.