eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawy sprzętu rehabilitacyjnego dla Regionalnego Zespołu Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy, nr postępowaniaZDS/65/2009



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Bydgoszcz: Dostawy sprzętu rehabilitacyjnego dla Regionalnego Zespołu Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy, nr postępowania: ZDS/65/2009
Numer ogłoszenia: 197913 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zespół Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy , ul. Wilhelma Roentgena 3, 85-796 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3290095, faks 052 3290095 w. 259.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domsueryder.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu rehabilitacyjnego dla Regionalnego Zespołu Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy, nr postępowania: ZDS/65/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są jednorazowe dostawy sprzętu rehabilitacyjnego dla Regionalnego Zespołu Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia 33.19.31.21 - Wózki inwalidzkie z silnikiem 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 33.14.17.20 - Pomoce do chodzenia 33.14.17.10 - Kule .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga, aby złożona oferta została zabezpieczona wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę - Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy o zamówieniach publicznych wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone lub podpisane przez każdego Wykonawcę. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy o zamówieniach publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone lub podpisane przez każdego Wykonawcę. - W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć: a) dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytku na terenie Polski dla każdej oferowanej pozycji - części (Deklaracja zgodności CE lub wpis/zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) b) foldery reklamowe, potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań Zamawiającego opisanych w Formularzu oferty Oferta musi również zawierać: - Załącznik nr 1 do SIWZ (wypełniony Formularz Oferty), - Załącznik nr 2 do SIWZ (zaakceptowane Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy), - Załącznik nr 3 do SIWZ (wypełnione Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone lub podpisane przez każdego Wykonawcę., - Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełniony Wykaz podwykonawców), jeżeli Wykonawca zamierza wykonać zamówienie z udziałem podwykonawców. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w złożonej ofercie tą część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domsueryder.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Regionalnego Zespołu Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy, przy ul. W. Roentgena 3, 85-796 Bydgoszcz, pok. nr 53 (Sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Regionalnego Zespołu Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy, przy ul. W. Roentgena 3, 85-796 Bydgoszcz, pok. nr 53 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Serwis wózka inwalidzkiego odbywać się będzie w miejscu użytkowania w ciągu 12 miesięcy od dostawy. Na wózek inwalidzki Wykonawca musi udzielić gwarancji minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (proszę określić termin gwarancji w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ). Wraz z dostawą wózka inwalidzkiego należy dostarczyć paszport techniczny w celu dokonywania okresowych przeglądów sprawności sprzętu dopuszczających sprzęt do użytku. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej części zgodnie z Art.2 pkt.6, Art.36 ust.2 pkt.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ilość części: 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Realizacja zamówienia: jednorazowe dostawy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy na podstawie zamówienia złożonego pisemnie e-mailem lub faxem, na koszt Wykonawcy. Miejsce realizacji dostaw: siedziba Zamawiającego przy ul. Wilhelma Roentgena 3, 85-796 Bydgoszcz lub magazyn Zamawiającego przy ul. Powstańców 6, 86-050 Solec Kujawski, zgodnie z zamówieniem. Forma finansowania: zamówienie zostanie sfinansowane ze środków PFRON w ramach Programu Ograniczania Skutków Niepełnosprawności. Płatność w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury z uwzględnieniem podatku VAT. Opis przedmiotu na wystawionych fakturach musi być tożsamy z nazwą i opisem podanymi w tabeli przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ. Jest to konieczne ze względu na rozliczenia prowadzone przez Zamawiającego. Nr postępowania: ZDS/65/2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.