eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Wymiana instalacji elektrycznej oraz wykonanie systemów zabezpieczeńprzeciw pożarowych, antywłamaniowych i telewizji przemysłowej w budynkach Muzeum zgodnie z projektem w Międzyrzeczu przy ul. Podzamcze 2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Międzyrzecz: Wymiana instalacji elektrycznej oraz wykonanie systemów zabezpieczeń: przeciw pożarowych, antywłamaniowych i telewizji przemysłowej w budynkach Muzeum zgodnie z projektem w Międzyrzeczu przy ul. Podzamcze 2.
Numer ogłoszenia: 197410 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum, ul. Podzamcze 2, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7412567, 742 1850, fax 095 7412567.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.m.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej oraz wykonanie systemów zabezpieczeń: przeciw pożarowych, antywłamaniowych i telewizji przemysłowej w budynkach Muzeum zgodnie z projektem w Międzyrzeczu przy ul. Podzamcze 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót budowlanych związany jest z: 1. wymianą instalacji elektrycznej w budynkach Muzeum i budynku gospodarczym, 2. montaż instalacji systemu alarmowego włamania i napadu (SSWiN), sygnalizacji pożaru (SSP), oraz telewizji przemysłowej (CCTV).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 14 900,00zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 3 Wadium wpłacone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Muzeum w Międzyrzeczu ul. Podzamcze 2 BZ WBK S.A. nr rachunku : 66 1090 1593 0000 0000 5909 2010.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1: -posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 3) spełniają wymogi w zakresie określonym ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późniejszymi zmianami), 4) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymogami ustawowymi, 5) zrealizowali w ostatnich 3 latach co najmniej 3 zamówienia związane z budową systemu ochrony w obiektach użyteczności publicznej, 6) posiadają ważna koncesję wydaną przez MSW i A na prowadzenie działalności w ochronie osób i mienia, 7) posiadają ważną polisę ubezpieczeniową w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, 8) posiadają system jakości i certyfikowany system zarządzania jakością, 9) Zatrudniają pracowników, którzy posiadają wymagany prawem ukończony kurs dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne i sakralne, 10) zamówienie zrealizują pracownicy wykonawcy posiadający stosowne uprawnienia: Kierownik robót - wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami z branży teletechnicznej i licencja pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, - Kierownik robót elektrycznych - wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi, - Nadzór nad wykonaniem systemów zabezpieczeń - licencja pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, - Pracownicy serwisu - licencja pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia, 11) przedstawią wykaz pracowników, którzy będą realizować zadanie z rozbiciem na: zarząd nadzór; pracowników serwisu, 12) udzielą. terminu płatności nie krótszego niż 21 dni od daty odbioru i wystawienia faktury, 13) wykonają zadanie samodzielnie, 14) zapewnią. czas reakcji serwisu na zgłoszoną usterkę do 4 godz., 15) dokonają wizji lokalnej przez pracownika zatrudnionego na podstawie stosunku pracy wynikającego z Kodeksu Pracy posiadającego licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia oraz stosowne upoważnienie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków na podstawie treści złożonych przez oferenta oświadczeń i dokumentów. Metoda : spełnia ,nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Ważną koncesję wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności w ochronie osób i mienia, 4. Aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych. / załącznik nr 2/ 7. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki. Jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy od terminu realizacji umowy należy przedstawić oświadczenie, iż umowa ubezpieczeniowa będzie przedłużona do czasu zakończenia prac. 8. Szczegółowy kosztorys ofertowy na bazie przedmiaru robót. 9. Wykaz dostaw lub usług zrealizowanych przez oferenta w okresie ostatnich 3 lat 10. Referencje dotyczące realizacji zamówień, 11. Certyfikat zarządzania jakością, 12. Certyfikat jakości, 13. Wykaz pracowników, którzy będą realizować zamówienie 14. Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I i II stopnia, 15. Uprawnienia budowlane z dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 16. Zaświadczenie o ukończeniu kursu dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne i sakralne, 17. Oświadczenie o reakcji serwisu na zgłoszoną usterkę do 4 godz. z podaniem numeru telefonu służb serwisowych czynnego przez 24 godziny przez 7 dni w tygodniu, 18. Karty katalogowe i certyfikaty urządzeń w przypadku zastosowania innych urządzeń niż przewidziane w projekcie, 19. Dokument potwierdzający wykonanie wizji lokalnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.m.bip.net.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum w Międzyrzeczu ul. Podzamcze 2 Kod 66-300 Międzyrzecz mczmuzeum@poczta.onet.pl tel. 095-742-18-50 fax 095-741-25-67.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Muzeum w Międzyrzeczu ul. Podzamcze 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.