Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-22
Zielona Góra: Wzmocnienie drogi woj. nr 280 odc. Przylep-Płoty w km 2+250 - 4+072
ETAP I w km 3+109 - 4+072
Numer ogłoszenia: 197274 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, fax 068 3280332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmocnienie drogi woj. nr 280 odc. Przylep-Płoty w km 2+250 - 4+072 ETAP I w km 3+109 - 4+072.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - odwodnienie korpusu drogowego, - podbudowy, - nawierzchnie, - roboty wykończeniowe, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Składana oferta musi byc zabezpieczona wadium w wysokości 6.700,00 zł (słownie : sześć tysięcy siedemset 00/100 zł).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art.22 ust.1w następujący sposób : A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; - Wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające* swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; * przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie wykonanie robót w niżej wymienionym asortymencie w ilościach nie mniejszych, niż: - ułożenie minimum 5000 m2 warstwy wiążącej z betonu asfaltowego - ułożenie minimum 5000 m2 warstwy ścieralnej z SMA Dopuszcza się łączenie zadań celem spełnienia warunku wykonania minimalnej ilości robót w poszczególnych asortymentach W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie. - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wskażą: - kierownika budowy - posiadającego uprawnienia w zakresie robót drogowych lub bez ograniczeń zgodnie z art.12 ust 1 i 2 i art.14 ust.1 Prawa Budowlanego oraz aktualne ubezpieczenie o.c. - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się do uaktualniania ubezpieczenia OC - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy oraz kierowników poszczególnych branż, przez cały okres realizacji zamówienia. C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; -przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 50 % ceny ofertowej brutto Wykonawcy. W przypadku ofert składanych wspólnie ,wszyscy partnerzy musza spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej brutto D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; E. wyrażą zgodę na realizację faktur w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury; F. udzielą 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty G. zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie robót nawierzchniowych bitumicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; 2/ Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4/ Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1,2,4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: B) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. C) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; D)Pkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 2.Dokumenty, o których mowa w ust .j.w. .A,C,D, powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.B powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1,2,4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów zgodnie z opisem j.w. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 5/ Wykazu zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadających* swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; * przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie wykonanie robót w niżej wymienionym asortymencie w ilościach nie mniejszych, niż: - ułożenie minimum 5000 m2 warstwy wiążącej z betonu asfaltowego - ułożenie minimum 5000 m2 warstwy ścieralnej z SMA Dopuszcza się łączenie zadań celem spełnienia warunku wykonania minimalnej ilości robót w poszczególnych asortymentach W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie. 6/ Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 3); Wypełnić druk WYKAZ PERSONELU z podaniem osoby: - odpowiedzialnej za realizację zamówienia- kierownika robót 7/ dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe wykazanego personelu i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa: - uprawnienia dla kierownika robót - ubezpieczenia o.c, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się do uaktualniania ubezpieczenia OC - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy i kierowników poszczególnych branż, przez cały okres realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 8/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 50 % ceny ofertowej brutto wykonawcy. Celem potwierdzenia ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 9/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1)). Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 10/ Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 11/ Zobowiązanie do współpracy (zał. nr 4) 12/ Wykaz prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 5); 13/ Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. 14/ Wykaz stawek i narzutów stanowiący załącznik do kosztorysu ofertowego. 15/ Dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia go w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - zapłata w kasie 50 zł lub po jej uprzedniej wpłacie na konto zamawiającego nr 71 1090 1535 0000 0001 0620 5700.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w 2025 roku na potrzeby budynku Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynku Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze i Oddziale Urzędu w Gorzowie Wlkp. oraz sprzedaż wytworzonej energii elektrycznej przez mikroinstalację.
- Subskrypcja licencji na oprogramowanie do wirtualizacji serwerów i stacji roboczych
- Wykonywanie usług ochrony w obiektach LOW NFZ w Zielonej Górze oraz Gorzowie Wielkopolskim.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi drukowania na potrzeby WUP w Zielonej Górze
- Specjalista IT - koordynacja działań informatycznych, opracowanie koncepcji, kontrola realizacji i funkcjonowania wirtualnego miasteczka zawodów
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej z Bolechowa do granicy z Murowaną Gośliną oraz chodnika w Bolechowie wzdłuż drogi powiatowej nr 2029P
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 na odcinku dojazdu do mostu w Annopolu od km 175+502 do km 176+025
- Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 227 w miejscowości Węgrce Szlacheckie od km 0+006 do km 0+270
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1228T Będziaki - Kolosy - Kosówka - Kamienna - Kocina, od km 8+520 do km 8+745, dł. 225mb
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Bilska Wola - Kolonia
- Remont ul. 3 Maja do ul. Sikorskiego w Giżycku.
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.