eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Samodzielnego Publicznego ZOZ, 01-958 Warszawa, ul. Szubińska 4, 104 łóżek rehabilitacyjnych z łamanym leżem wraz z wyposażeniem



Ogłoszenie z dnia 2007-03-30

POZYCJA 19654

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Samodzielnego Publicznego ZOZ, 01-958 Warszawa, ul. Szubińska 4, 104 łóżek rehabilitacyjnych z łamanym leżem wraz z wyposażeniem Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Mirosława Rudzińska, ul. Szubińska 4, 01-958 Warszawa, woj. mazowiecki, tel. 022 8347018, fax 022 8347018, e-mail: zolszub@neostrad.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Samodzielnego Publicznego ZOZ, 01-958 Warszawa, ul. Szubińska 4, 104 łóżek rehabilitacyjnych z łamanym leżem wraz z wyposażeniem. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 01-958 Warszawa, ul. Szubińska 4. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, ul. Szubińska 4, 01-958 Warszawa, transportem Wykonawcy, zniesienie i montaż w miejsca wskazane przez Zamawiającego 104 nowych łóżek rehabilitacyjnych z napędem elektrycznym z łamanym leżem wyposażonych w materace podkładowe, materace pneumatyczne z kompresorem, poręcz boczną i wysięgnik z uchwytem do ręki. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2, 3, 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177). 2. Posiadają doświadczenie zawodowe, wyrażające się zrealizowaniem w ostatnich trzech latach dwóch dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załącznikiem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. Ich oferta obejmuje całość przedmiotu zamówienia. 4. Złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, zgodnie z prawem kraju, w którym ma swoją siedzibę. Przez słowo "aktualny" rozumie się, że dokument, o którym mowa wystawiony został nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument obrazujący aktualny stan prawny i faktyczny w odniesieniu do danych zawartych w dokumencie. 5. Złożą aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Złożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacje powinny dotyczyć wszystkich osób mających status: osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą. 7. Złożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Posiadają deklaracje zgodności CE lub inny dokument potwierdzający jakość produkowanych wyrobów (dotyczy wyrobów medycznych). 9. Posiadaj a rejestrację w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 10. Złożą oświadczenia - załączniki do oferty w formie wzorów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 1

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Złożą dokumenty spełniającą niniejsze wymagania: 1. Ofertę (wypełniony formularz). 2. Opis Przedmiotu Zamówienia, wzór 1. 3. Wypełniony przez Wykonawcę Formularz Cenowy - wzór nr 2. 4. Informacje ogólne o Wykonawcy - wzór nr 3. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, zgodnie z prawem kraju, w którym ma swoją siedzibę. Przez słowo "aktualny" rozumie się, że dokument, o którym mowa wystawiony został nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument obrazujący aktualny stan prawny i faktyczny w odniesieniu do danych zawartych w dokumencie. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacje powinny dotyczyć wszystkich osób mających status: osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą. 8. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli Wykonawca występuje wspólnie, składa również umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa powinna zawierać: 1. dokładnego określenie celu gospodarczego; 2.oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej; wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera), pełnomocnictwo musi obejmować wszystkie czynności podejmowane p przez wykonawców w trakcie postępowania, w tym podpisanie oferty; 3. oznaczenie czasu trwania umowy, wymaga się aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi); 4. zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. 9.1. Nie dopuszcza się do składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym, innym niż objęcie zamówienia w niniejszym postępowaniu. 10. Wykaz doświadczenia zawodowego - wzór nr 4, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wymaganą przez Zamawiającego wiedzę i doświadczenie Zamawiający żąda wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dwóch dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia w z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 11. Oświadczenie wynikające z postanowień art. 24 oraz art. 22 ust 1 pkt. 1, 2, 3, 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity:Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późno zm)- wzór nr 5. 12. Deklaracja zgodności CE lub inny dokument potwierdzający jakość produkowanych wyrobów (dotyczy wyrobów medycznych). 13. Dokument rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 14. Wzór Umowy parafowany na każdej stronie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przez weryfikacje dokumentów potwierdzajacych spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymienione w opisie warunków udziału w postępowaniu (dokumenty żadane powyżei).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: w siedzibie zamawiającego, www.zolszub.republika.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie zamawiającego, jeżeli jest pobierana w siedzibie zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.04.2007, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, parter, gabinet dyrektora.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.