Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-21
Gryfice: Komunikacja miejska
Numer ogłoszenia: 196453 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gryfice, Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3843315, fax 091 3843642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Komunikacja miejska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych komunikacji miejskiej na terenie miasta i gminy Gryfice. Przedmiotem postępowania jest cena jednostkowa usługi przewozowej w komunikacji miejskiej w odniesieniu do 1 km. Świadczenie usług przewozowych winno odbywać sie autobusami komunikacji miejskiej o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 18 i stojących nie mniejszej 20 zgodnie z zatwierdzonym i aktualnie obowiązującym rozkładem jazdy. Łączna długość kursów dziennych w dni robocze - ok. 420 km, w soboty - ok. 184 km i w niedziele i święta ok. 110 km. W roku 2007 - ilość wozokilometrów wyniosła 117.564 ,średnio miesięcznie ilość wozokilometrów wyniosła 9.797. Za okres zamówienia obowiązująca ilość wozokilometrów wynosi ok. 470.256. 3.2. Sprzedaż biletów jednorazowych normalnych, ulgowych i miesięcznych. 3.3. Utrzymanie w odpowiednim stanie przystanków komunikacji miejskiej (sprzątanie nieczystości wewnątrz wiat oraz na terenie przyległym w tym również odśnieżanie w okresie zimowym ~2m, mycie szyb oraz siedzisk) 3.4. Dbanie o wygląd tablic przystankowych. 3.5. Opracowywanie i rozmieszczanie rozkładów jazdy (w przypadku zmian natychmiastowa aktualizacja ) 3.6. Wykonawca będzie świadczył przewozy w oparciu o obowiązujący rozkład jazdy stanowiący zał. nr 6 do SIWZ. 3.7. Dochód uzyskany ze sprzedaży biletów stanowi dochód Wykonawcy. 3.8. Obsługa tras funkcjonować będzie zgodnie z rozkładami jazdy i trasami stanowiącymi załącznik nr 6. Wszelkie zmiany rozkładu jazdy ustalone muszą być z Zamawiającym. Opłaty za korzystanie z lokalnego transportu zbiorowego określa uchwała nr XI/123/2007 Rady Miejskiej w Gryficach z dnia 16.10.2007 r. w sprawie opłat za korzystanie z lokalnego transportu zbiorowego w Gminie Gryfice oraz Uchwała XXIII/198/04 Rady Miejskiej w Gryficach z dnia 28.12.2004 r. i Uchwała nr XI/124/2007 z dnia 16.10.2007 r. w sprawie zmiany uchwały dotyczącej ustalenia uprawnień do przejazdów bezpłatnych i ulgowych. 3.9. Wykonawca zobowiązany będzie do ujednolicenia zewnętrznego wyglądu pojazdów w sposób niebudzący wątpliwości, co do charakteru prowadzonych przewozów (tzn. Jednolite barwy autobusów), wyraźne oznaczenie przewoźnika, logo,, emblemat komunikacji miejskiej. Zakazuje się umieszczania reklam uniemożliwiających identyfikację autobusu jako autobusu komunikacji miejskiej. Zamawiający określa, że umieszczone reklamy nie mogą zajmować więcej niż 40% powierzchni bocznej autobusów. Zamawiający określa, iż reklamy nie mające wpływu na jednakowe oznakowanie pojazdów muszą znajdować się w tylnej części autobusów. Reklamy zajmujące powierzchnie całej burty bądź umieszczone w przedniej części burty autobusów czy też przekraczające 40% powierzchni burty, ale rozrzucone po całej jej powierzchni traktowane będą jako utrudniające identyfikalność autobusu. Treść reklam wymaga uzgodnienia z Zamawiającym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.22.00 - Usługi autobusowego transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) należy wnieść do dnia 28.08.2008 r. do godz. 10.30. Wadium wnoszone w postaci pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto w Banku Spółdzielczym w Gryficach nr 02937600010000054720010013. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz potencjał techniczny - posiadają sprzęt niezbędny do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia w tym: co najmniej 3 autobusy komunikacji miejskiej o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 18 i 20 stojących, przystosowane do transportu osób; 5.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 5.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 5.2 Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6. 5.3 Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 oraz niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. 6.2 W celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w pkt 5.1.1. należy przedłożyć: 6.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2.3 Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 6.3. W celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w pkt 5.1.2 należy przedłożyć: 6.3.1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania przez nich czynności objętych przedmiotem zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), 6.3.2. Wykaz posiadanego taboru wraz z kserokopią aktualnych badań technicznych (załącznik nr 3 do SIWZ), 6.4. W celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w pkt 5.1.3 należy przedłożyć: 6.4.1. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz ważne ubezpieczenie dla pojazdów przewidzianych do wykonywania zamówienia. 6.5. W celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 5.1.4 należy przedłożyć: 6.5.1. Oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 Ustawy- (na załączniku nr 4 do SIWZ) 6.6. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych przez Wykonawcę kopii. 6.7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. od 6.2.1. do 6.2.2 złoży dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania stwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfice.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gryficach Plac Zwycięstwa 37 72-300 Gryfice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Gryficach Plac Zwycięstwa 37 72-300 Gryfice p. 103 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- "Sukcesywny zakup paliw do pojazdów i sprzętu na lata 2026-2027"
- Realizacja projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Klaster serwerów wraz z macierzą i przełącznikiem
- Zakup paliw dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gryfickiego
- "Remont osadnika wtórnego obiekt nr 16 na oczyszczalni Gryfice, działka ewidencyjna nr 82 i 83/2, obręb Stawno-Sokołów, gm. Gryfice"
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych oraz zapewnienie opieki podczas tego dowozu do jednostek oświatowych położonych na terenie miasta Kołobrzeg i poza jego granicami w roku 2026.
- "Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Moskorzewie i Zespołu Placówek Oświatowych w Chlewicach oraz odwóz uczniów ..."
- Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego relacji Wąsosz - Rawicz
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w 2026 r. o charakterze użyteczności publicznej w powiatowych autobusowych przewozach pasażerskich
- Realizacja przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej
- Świadczenie usługi w zakresie transportu publicznego w ramach przewozów regularnych na linii komunikacyjnej o charakterze użyteczności publicznej na trasie Kamień Pomorski - Dziwnów -Wolin
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





