Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Krosno Odrzańskie: wykonanie robót remontowo budowlanych polegających na przebudowie dwóch budynków pokoszarowych w Szczawnie w/g projektu budowlanego dla potrzeb DPS w Szczawnie gm. Dąbie dz. nr 679/3
Oznaczenie przedmiotu zamówienia w/g Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Budynek oznaczony nr jeden:
CPV-45 000 000-7 -roboty budowlane;
CPV-45 260 000-7
CPV-45 261 320-3
CPV45 261 400-8
CPV-45 261 410-1
CPV-45 261 900-3
CPV-45 400 000-1
CPV-45 430 000-0
Budynek oznaczony numerem trzy:
CPV-45 000 000-7
CPV-45 260 000-7
CPV-45 261 320-3
CPV-45 261 400-8
CPV-45 261 410-1
CPV-45 261 900-3
Numer ogłoszenia: 194845 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Szczawno, ul. Parkowa 2, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 0509 413169.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-dpsszczawno.alte.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowo budowlanych polegających na przebudowie dwóch budynków pokoszarowych w Szczawnie w/g projektu budowlanego dla potrzeb DPS w Szczawnie gm. Dąbie dz. nr 679/3 Oznaczenie przedmiotu zamówienia w/g Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Budynek oznaczony nr jeden: CPV-45 000 000-7 -roboty budowlane; CPV-45 260 000-7 CPV-45 261 320-3 CPV45 261 400-8 CPV-45 261 410-1 CPV-45 261 900-3 CPV-45 400 000-1 CPV-45 430 000-0 Budynek oznaczony numerem trzy: CPV-45 000 000-7 CPV-45 260 000-7 CPV-45 261 320-3 CPV-45 261 400-8 CPV-45 261 410-1 CPV-45 261 900-3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: postępowanie poniżej 137 000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.39.00.00-0, 45.26.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a. Mają do dyspozycji pracownika posiadającego uprawnienia kierownika budowy legitymującego się 5 letnim stażem pracy; b. W okresie ostatnich trzech lat zrealizowali co najmniej 2 zamówienia o podobnym zakresie tematycznym i zakresie robót lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, c. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; d. Posiadać w okresie ostatnich 3 lat przeciętne średnioroczne zatrudnienie co najmniej 10 pracowników, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie; e. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: -Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, oraz warunków określonych w pkt 1 art. 24 ust. Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane od Wykonawcy: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zawarte w formularzu ofertowym załącznik nr 1; - w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie ( kierownik budowy) lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich uprawnień i kwalifikacji - załącznik nr 2; b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3; Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-dpsszczawno.alte.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SEKRETARIAT Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie ul. Parkowa 2 66-600 Krosno Odrzańskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie ul. Parkowa 2 66-600 Krosno Odrzańskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- "Termomodernizacja wraz z rozbudową budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnowie"(2)
- Świadczenie usług związanych z organizacją konferencji.
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i kalkulatorów do NoOSG
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.