eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekDOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO I OGRODNICZEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-20

Olsztynek: DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO I OGRODNICZEGO
Numer ogłoszenia: 194595 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pozaszkolna Placówka Specjalistyczna Szkolny Ośrodek Wypoczynkowy "Syrenka" w Marózie, Maróz 5, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 513 92 15, fax 089 513 92 15.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO I OGRODNICZEGO.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1- SPRZĘT ROZDRABNIAJĄCY, ZADANIE NR 2- SPRZĘT DO OBRUBKI MECHANICZNEJ, ZADANIE NR 3- SPRZĘT DO OBRÓBKI TERMICZNEJ, ZADANIE NR 4- SPRZĘT MYJĄCY, ZADANIE NR 5- SPRZĘT CHŁODNICZY, ZADANIE NR 6 - SPRZET OGRODNICZY

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie aktualnego dokumentu na dzień składania ofert, o którym mowa w punkcie VI Wykaz oświadczeń i dokumentów pppkt 1.6 SIWZ. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia i wiedzy Zamawiający uzna wykonanie co najmniej dwóch dostaw, dla każdego zadania oddzielnie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie na dzień składania ofert oświadczenia, o którym mowa w punkcie VI Wykaz oświadczeń i dokumentów ppkt. 1.3 SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o Udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp,
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2.Wypełnione i podpisane Formularze cenowe z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2a 2f do SIWZ 1.3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. 1.4 Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia wraz z opisem i dokumentacją zawierająca : dane techniczne, parametry, opis działania i obsługi (w języku polskim), karty katalogowe wyrobu ze zdjęciami lub rysunkami. Dokumenty muszą być oznaczone numerem zadania i pozycji w zadaniu, których dotyczą. 1.5 Wykaz wykonanych co najmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ, dla każdego z zadań osobno. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7. W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z odpisu Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy należy Dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia 1.8 Wymagana dokumentacja dla sprzętu i urządzeń gastronomicznych (w języku polskim), tj.: Deklaracja Zgodności dla sprzętu i urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z Obowiązującymi przepisami prawa -Atest Sanitarny, dopuszczający wyrób do kontaktu z żywnością oraz spełnienie rygorów HACCP dla zadań od 1 do 5 Dokumenty muszą być oznaczone numerem zadania i pozycji w zadaniu, których dotyczą. 1.9 Wypełniony i podpisany Formularz: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 6 do SIWZ. 1.10 Wypełniony i podpisany Formularz gwarancji i serwisu z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 7 do SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.syrenka.olsztynek.com.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pozaszkolna Placówka Specjalistyczna Szkolny Ośrodek Wypoczynkowy SYRENKA w Marózie 5, 11-015 Olsztynek.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Pozaszkolna Placówka Specjalistyczna Szkolny Ośrodek Wypoczynkowy SYRENKA w Marózie 5, 11-015 Olsztynek - sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRZĘT ROZDRABNIAJĄCY.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozdrabniacz odpadków organicznych pokonsumpcyjnych - 1 szt Krajalnica żywności - 1 szt przystawki do maszyny wieloczynnościowej- 1 szt.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĘT DO OBRÓBKI MECHANICZNEJ.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obieraczaka z płuczką do ziemniaków i warzyw - 1 szt.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SPRZĘT DO OBRÓBKI TERMICZNEJ.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piec konwekcyjno - parowy- 1 szt Patelnia elektryczna - 1 szt Trzon kuchenny - 1 kpl.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SPRZĘT MYJĄCY.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zmywarka kapturowa - 1 szt.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SPRZĘT CHŁODNICZY.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamrażarka - 1 szt Szafa chłodnicza magazynowa- 1 szt Szafa chłodnicza -1 szt.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SPRZĘT OGRODNICZY.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Traktorek z kosiarką - 1 szt.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.