WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Ostrołęka: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr Józefa Psarskiego w Ostrołęce, do kontaktów: lek. Włodzimierz Kucharski - z-ca dyrektora ds. opieki zdrowotnej, Al. Jana Pawła II 120A, 07-410 Ostrołęka, tel. 029 7652122, fax 029 7604569, e-mail: szpitalo@go2.pl, www.szpital.ostroleka.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyposażenie oddziałów łóżkowych w bloku A i C w sprzęt i meble medyczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.19.20.00, 33.19.21.20. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 336 448,59 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyposażenie technologiczne kuchni. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 36.12.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 639 344,26 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 06.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyposażenie centralnej apteki szpitalne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 36.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 409 836,06 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 07.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: asortyment apteczny. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.24.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 250 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 07.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyposażenie oddziałów łóżkowych w bloku A i C w sprzęt i urządzenia medyczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3 271 028,03 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 07.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja centrali telefoniczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 32.00.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 065 573,77 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: asortyment apteczny. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.24.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 230 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: drobny sprzęt medyczny. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.12.41.30, 33.16.80.00, 33.18.31.00, 33.16.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 869 158,87 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: różne urządzenia medyczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.11.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 934 579,43 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 09.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: różne urządzenia medyczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 803 738,31 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 09.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: asortyment apteczny. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4 018 691,58 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 09.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: różne urządzenai medyczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.11.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 336 448,59 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 09.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: urządzenia i sprzęt medyczny. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 803 738,31 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 09.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: różne urządzenia medyczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 869 158,87 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 09.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt i urządzenia medyczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 869 158,87 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 09.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: asortyment apteczny. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.24.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 245 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 11.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: drobny sprzęt medyczny. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.12.41.30, 33.16.80.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 514 018,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 10.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt i urządzenia medyczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 186 915,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 11.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: drobny sprzęt medyczny. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 280 373,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 11.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: urządzenia medyczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 214 953,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 12.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: różne urządzenia medyczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3 271 028,03 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.2007. 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZPZOZ-SZP-2/2006.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 04.04.2006.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Ostrołęka
- Remont drogi powiatowej nr 2560W Piski - Kleczkowo na odcinku od miejscowości Mieczki Ziemaki do miejscowości Kleczkowo na terenie gminy Troszyn
- Dostawę odczynników dla Zakładu Patomorfologii w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
- Przebudowa i zmiany w zakresie spełnienia warunków ochrony przeciwpożarowej budynku administracyjno - biurowego przy ul. A. E. Fieldorfa "Nila" 15 w Ostrołęce. Etap II
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli oraz sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą "Wsparcie Mazowieckiego (...)
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2551W Rzekuń - Zabiele - Łątczyn od km 10+700,00 do km 10+970,00
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych (pinceta bipolarna, kabel wielorazowy, elektroda monopolarna, czyściki do elektrod, uchwyty, filtry itd.) dla Szpitala w Konstancinie-Jeziornie, przy ul. Wierzejewskiego 12.
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP13/A/8/2024
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - III postępowanie
- DOSTAWA OPATRUNKÓW, OBŁOŻEŃ STERYLNYCH , JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO ARTROSKOPII
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/TP-MN/7/2024
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.