eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa wyposażenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Kraków: dostawa wyposażenia
Numer ogłoszenia: 193684 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie , ul. Rzeźnicza 11, 31-540 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2618810, faks 012 2618822.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Profesjonalny fotel stacjonarny dla krwiodawców - 7 szt Część II Szafa lekarska - 1 sztuka Część III Szafa ubraniowa BHP - 4 sztuki, Część IV Szafa na kartoteki medyczne - 2 sztuki, Część V Wózek oddziałowy wielofunkcyjny - 12 sztuk Część VI Pozostałe wyposażenie medyczne - 11 sztuk - Parawan medyczny 2 sztuki - Kozetka lekarska standard - 3 sztuki - Taboret medyczny - 4 sztuki - Waga lekarska osobowa - 2 sztuki Część VII - wózek transportowy - 3 sztuki Część VIII - chłodziarki 2 sztuki i witryny chłodnicze -4 sztuki Część IX - fotele biurowe - 9 sztuk Część X - klimatyzatory przenośne - 2 sztuki. Szczegóły określa załącznik do pkt. 3 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wnosi się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, 2/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 2/ znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3/ nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Oświadczenie Oferenta lub aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.Ulotka informacyjna, folder w języku polskim (opis + zdjęcie ) oferowanego przedmiotu zamówienia z której wynikałoby spełnienie wszystkich wymagań technicznych. Dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kraków, ul. Rzeźnicza 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Kraków, ul. Rzeźnicza 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profesjonalny fotel stacjonarny dla krwiodawców - 7 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalny fotel stacjonarny dla krwiodawców - 7 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szafa lekarska - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa lekarska - 1 sztuka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szafa ubraniowa BHP - 4 sztuki,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa ubraniowa BHP - 4 sztuki,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szafa na kartoteki medyczne - 2 sztuki,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa na kartoteki medyczne - 2 sztuki,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wózek oddziałowy wielofunkcyjny - 12 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek oddziałowy wielofunkcyjny - 12 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pozostałe wyposażenie medyczne - 11 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozostałe wyposażenie medyczne - 11 sztuk - Parawan medyczny 2 sztuki - Kozetka lekarska standard - 3 sztuki - Taboret medyczny - 4 sztuki - Waga lekarska osobowa - 2 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wózek transportowy - 3 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wózek transportowy - 3 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: - chłodziarki 2 sztuki i witryny chłodnicze -4 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - chłodziarki 2 sztuki i witryny chłodnicze -4 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: fotele biurowe - 9 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fotele biurowe - 9 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: klimatyzatory przenośne - 2 sztuki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: klimatyzatory przenośne - 2 sztuki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.70.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.