eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWYKONANIE WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKACH NR 1,2,3,24,42 i 51 W NIEDŹWIEDZIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-13

Kraków: WYKONANIE WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKACH NR 1,2,3,24,42 i 51 W NIEDŹWIEDZIU
Numer ogłoszenia: 193115 - 2007; data zamieszczenia: 13.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6131297, fax 012 6131306.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKACH NR 1,2,3,24,42 i 51 W NIEDŹWIEDZIU.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynkach nr 1,2,3,24, i 51 w Niedźwiedziu obejmujący następujące prace: 1. Wymiana stolarki okiennej na okna z PCV 2. Wymiana parapetów zewnętrznych metalowych 3. Wykonanie parapetów zewnętrznych z płytek terakotowych 4. Wykonanie prac murarskich i tynkarskich 5. Unieszkodliwienie odpadów BUDYNEKI NR 1,2,3,24,42 i 51 NIEDŹWIEDŹ WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ Stolarka okienne w złym stanie technicznym. Zakres robót: wymiana stolarki okiennej, wymiana parapetów zewnętrznych, prace tynkarskie. okna PCV - według załączonych szkiców, profil 5 komorowy wzmocniony w ościeżnicy i skrzydle okiennym wewnętrznymi stalowymi wkładkami wewnętrznymi - wzmocnienie w ramie zamknięte, wsp. przenikania k- 1,1 W/0 K m2, okucia obwiedniowe zawierające blokady przeciw wiatrowe, skrzydła okienne uchylno rozwieralne, szyby zespolone podwójne, gwarancja minimum 5 lat, parapety zewnętrzne z blachy kolor biały, w części okien parapety z płytek terakotowych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006 r. Nr 164 poz. 1163z późn. zm z późn. zm.), Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia. b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006 r. Nr 164 poz. 1163z późn. zm z późn. zm.), c) dołączą do oferty wszelkie dokumenty wymienione w pkt. 7.2. niniejszej specyfikacji. d) spełnią wymogi określone w niniejszej specyfikacji,
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz OFERTA - Załącznik Nr 1, b) Kalkulacja ofertowa , wypełniona ściśle według podanego wzoru -Załącznik nr 2, c) dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia poprzez okazanie wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat trzech zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, jednego zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem zamówieniom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje, pisemne oświadczenie zamawiającego danej inwestycji, protokoły odbioru końcowego danej inwestycji), - Załączniki nr 3, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Załącznik nr 4, e) oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006 r. Nr 164 poz. 1163z późn. zm.)- Załącznik nr 5, f) wykaz pracowników wraz z potwierdzeniami posiadanych kwalifikacji (dotyczy kadry kierowniczej) - Załącznik nr 6 g) Zaparafowany wzór umowy przez osobę podpisującą ofertę - Załącznik nr 7 h) wykaz podwykonawców, przy pomocy których wykonawca będzie realizował przedmiot umowy (jeśli ich brak-wpisać nie dotyczy), Załącznik nr 8

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY 30-901 KRAKÓW 50 ul. Mogilska85 fax. 012 - 613-13-06.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2007 godzina 13:30, miejsce: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY 30-901 KRAKÓW 50 ul. Mogilska85 Kancelaria.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.