Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-13
Kraków: WYKONANIE WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKACH NR 1,2,3,24,42 i 51 W NIEDŹWIEDZIU
Numer ogłoszenia: 193115 - 2007; data zamieszczenia: 13.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6131297, fax 012 6131306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKACH NR 1,2,3,24,42 i 51 W NIEDŹWIEDZIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynkach nr 1,2,3,24, i 51 w Niedźwiedziu obejmujący następujące prace: 1. Wymiana stolarki okiennej na okna z PCV 2. Wymiana parapetów zewnętrznych metalowych 3. Wykonanie parapetów zewnętrznych z płytek terakotowych 4. Wykonanie prac murarskich i tynkarskich 5. Unieszkodliwienie odpadów BUDYNEKI NR 1,2,3,24,42 i 51 NIEDŹWIEDŹ WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ Stolarka okienne w złym stanie technicznym. Zakres robót: wymiana stolarki okiennej, wymiana parapetów zewnętrznych, prace tynkarskie. okna PCV - według załączonych szkiców, profil 5 komorowy wzmocniony w ościeżnicy i skrzydle okiennym wewnętrznymi stalowymi wkładkami wewnętrznymi - wzmocnienie w ramie zamknięte, wsp. przenikania k- 1,1 W/0 K m2, okucia obwiedniowe zawierające blokady przeciw wiatrowe, skrzydła okienne uchylno rozwieralne, szyby zespolone podwójne, gwarancja minimum 5 lat, parapety zewnętrzne z blachy kolor biały, w części okien parapety z płytek terakotowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006 r. Nr 164 poz. 1163z późn. zm z późn. zm.), Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia. b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006 r. Nr 164 poz. 1163z późn. zm z późn. zm.), c) dołączą do oferty wszelkie dokumenty wymienione w pkt. 7.2. niniejszej specyfikacji. d) spełnią wymogi określone w niniejszej specyfikacji,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz OFERTA - Załącznik Nr 1, b) Kalkulacja ofertowa , wypełniona ściśle według podanego wzoru -Załącznik nr 2, c) dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia poprzez okazanie wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat trzech zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, jednego zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem zamówieniom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje, pisemne oświadczenie zamawiającego danej inwestycji, protokoły odbioru końcowego danej inwestycji), - Załączniki nr 3, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Załącznik nr 4, e) oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006 r. Nr 164 poz. 1163z późn. zm.)- Załącznik nr 5, f) wykaz pracowników wraz z potwierdzeniami posiadanych kwalifikacji (dotyczy kadry kierowniczej) - Załącznik nr 6 g) Zaparafowany wzór umowy przez osobę podpisującą ofertę - Załącznik nr 7 h) wykaz podwykonawców, przy pomocy których wykonawca będzie realizował przedmiot umowy (jeśli ich brak-wpisać nie dotyczy), Załącznik nr 8
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY 30-901 KRAKÓW 50 ul. Mogilska85 fax. 012 - 613-13-06.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2007 godzina 13:30, miejsce: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY 30-901 KRAKÓW 50 ul. Mogilska85 Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont instalacji elektrycznej WLZ w budynku przy ul. Krowoderskich Zuchów 18 w Krakowie.
- Remont kominów w 23 budynkach w zasobach Spółdzielni.
- USŁUGA NAPRAWY NAMIOTU DOWÓDCZO - SZTABOWEGO JOC
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
- Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części)
- Remont dachu na budynku Cz-D (17-13) WIMIF Politechniki Krakowskiej przy al. Jana Pawła II 37 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana okien w budynku komunalnym mieszkalnym przy ulicy Poznańskiej nr 4 w Puszczykowie
- ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA POTRZEBY SALKI TERAPEUTYCZNEJ W PS NR 4 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej oraz parapetów wewnętrznych w budynku Domu Studenta nr 2 przy ul. Bohaterów Warszawy 74 w Szczecinie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Płouszowicach
- Przebudowa w celu dostosowania do aktualnych warunków ochrony przeciwpożarowej budynku "B" Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu - Etap 2
- Przeprowadzenie prac projektowych i robót budowlanych mających na celu realizację projektu pn.:"Modernizacja infrastruktury i doposażenie ZPO w celu zwiększenia bazy łóżkowej (...)."
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.