Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Miechów: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU INWESTYCYJNEGO W WYSOKOŚCI 995.500 złotych /dziewięćset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset złotych/ na okres 10 lat.
Numer ogłoszenia: 193096 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3821110, fax 041 3821118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU INWESTYCYJNEGO W WYSOKOŚCI 995.500 złotych /dziewięćset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset złotych/ na okres 10 lat..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w kwocie 995.500 PLN (dziewięćset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset złotych) na okres 10 lat na modernizację dróg powiatowych. 2.Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych - po podpisaniu umowy- 01.10.2008r 3.Kwota kredytu - 995.500 PLN 4.Spłata kapitału nastąpi od 30 stycznia 2009 r., w równych ratach miesięcznych. 5.Spłata odsetek nastąpi na koniec każdego miesiąca, począwszy od następnego miesiąca po podpisaniu umowy czyli od listopada 2008r. W celu właściwego porównania ceny należy przyjąć WIBOR 1 m z dnia 25.08.2008r. + stała marża banku. Do ceny oferty oprócz oprocentowania (stała WIBOR + marża) należy doliczyć wszystkie prowizje. Należy przyjąć uruchomienie kredytu dzień po podpisaniu umowy a spłata kredytu nastąpi do dnia 30.12.2018r. 6.Prawnym zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7.Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do dokumentacji przetargowej dołącza się dokumenty: - Uchwała Budżetowa Powiatu na rok bieżący, - Sprawozdanie z wykonania budżetu powiatu za ostatni rok. 8.Opinia o możliwości spłaty kredytu przez Zamawiającego wydana przez Regionalną Izbę Obrachunkową w Krakowie zostanie przedstawiona bankowi przed podpisaniem umowy. 9.Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a Wykonawcą usługi będą wykonywane w złotych polskich. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany kwoty kredytu (niewykorzystanie pełnej kwoty kredytu) oraz prawo do wcześniejszej spłaty długu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 i 24
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Zamawiający wymaga przedstawienia wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie przez Wykonawcę powinno być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem za zgodność z oryginałem. W przypadku nieczytelnej kserokopii, Zamawiający wezwie Wykonawcę do okazania oryginału dokumentu dla porównania go z przedstawioną, nieczytelną kopią. Oferta musi zawierać: 1) wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątka firmowa i imienna) przez osobę uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty przetargowej stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji; 2) aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem z potwierdzeniem aktualności wpisu przez organ wydający dany dokument (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3)zaparafowany wzór umowy (załącznik Nr 2) 4) podpisane oświadczenie stanowiące załącznik Nr 3 Wszystkie dokumenty winny zostać dołączone do oferty w sposób opisany w punkcie 9 SIWZ - Opis przygotowania oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Miechowie 32-200 Miechów, ul. Racławicka 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Miechowie 32-200 Miechów, ul. Racławicka 12 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Przebudowa kancelarii L-ctwa Skała (III postępowanie- powtórzone)
- Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 2 w Miechowie.
- Przebudowa schodów terenowych Starostwa Powiatowego w Miechowie przy ul. Racławickiej 12, 32-200 Miechów
- "Dostawa kardiowerterów-defibrylatorów oraz stymulatorów dla Szpitala św. Anny w Miechowie."
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.