eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie inwestycji pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Babach i Kiełczówce, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie - etap II



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Moszczenica: Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie inwestycji pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Babach i Kiełczówce, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie - etap II
Numer ogłoszenia: 192547 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Moszczenica, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, woj. łódzkie, tel. 044 6169570.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczenica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie inwestycji pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Babach i Kiełczówce, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie inwestycji pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Babach i Kiełczówce, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie - etap II [CPV- 74231540-4 - Usługi nadzoru budowlanego] zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pełny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad pracami obejmującymi m.in. wykonanie: 1. robót ziemnych, min. roboty pomiarowe, wykopy oraz przekopy, zasypanie wykopów, mechaniczne plantowanie terenu 2. sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur: PVC klasy S o średnicy 200 mm - dł. 10 357,8 m, PE 9 o średnicy 250 mm - dł. 174,4 m ; 3. sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej: kanały tłoczne PE SDR 17,6 o średnicy 63 mm - dł. 289 m, kanały tłoczne PE SDR 17,6 o średnicy 90 mm - dł. 343 m, kanały tłoczne PE SDR 17,6 o średnicy 110 mm - dł. 2912,1 m, kanały tłoczne PE SDR 17,6 o średnicy 125 mm - dł. 1018 m; 4. przyłączy kanalizacyjnych (363 sztuki) z rur PVC klasy S o średnicy 160 mm - dł. 3213,3 m oraz o średnicy 200 mm - dł. 122,3 m; 3. przepompowni ścieków wraz z zasilaniem, (12 sztuk + 2 przepompownie indywidualne); 6. skrzyżowanie z linią kolejową nr 1 Warszawa - Katowice w km 130+285÷ 130+706 oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej na terenie kolejowym (teren zamknięty w granicach działek 268/1 obręb Baby i 254/1, obręb Kiełczówka) 7. wytyczenia geodezyjnego i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zgodnie z projektami technicznymi, kosztorysem ofertowym, podpisaną umową z wykonawcą robót budowlanych oraz warunkami i specyfikacjami przetargowymi. Szczegółowy zakres obowiązków określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, Nr 170, poz. 1217, z 2007 r. Nr 88, poz. 587, Nr 99, poz. 665, Nr 127, poz. 880, Nr 191, poz. 1373, Nr 247, poz. 1844) oraz zawarta umowa. Projekty budowlane, kosztorysy ofertowe, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych na podstawie których realizowana będzie przedmiotowa inwestycja znajdują się do wglądu w tut. Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej Zamawiającego: www.moszczenica.pl (przy przetargu na wyłonienie wykonawcy inwestycji pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Babach i Kiełczówce, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie - etap II)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał składania wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z dnia 28 sierpnia 2007 r. Nr 155, poz. 1095, Nr 180, poz. 1280) 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) tj. a) wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. a) w okresie ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze i wartości do przedmiotu zamówienia, (poprzez zamówienie o podobnym charakterze i wartości jak w niniejszym postępowaniu należy rozumieć pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości równej lub większej od wartości podanej w formularzu ofertowym złożonej oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, oraz potwierdzenie, że wykonane usługi zostały wykonane należycie. 4. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio przez osoby legitymujące się posiadaniem odpowiednich uprawnień budowlanych oraz wpisu na listę członków właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego w branżach: - instalacyjno - inżynieryjnej; - drogowej; - elektrycznej; Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści zaznaczonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy ulega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania: oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty (złożone w formie pisemnej) lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń kresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (np. referencje), b) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie oraz wpis na listę członków właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego w specjalnościach w branżach: - instalacyjno - inżynieryjnej; - drogowej; - elektrycznej; 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9 ust. 1: 1) pkt. a, b składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo o składania ofert. Dokument , o którym mowa w ust. 3 pkt. 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo o składania ofert 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w pkt. 9 ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Kserowana treść dokumentu powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem na każdej stronie kserowanej przez dostawcę lub wykonawcę Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Kserowana treść dokumentu powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem na każdej stronie kserowanej przez dostawcę lub wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moszczenica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Moszczenicy, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, pok. 20..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Moszczenicy, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, pok. 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.