eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYKONANIE PROJEKTU,DOSTAWY ORAZ MONTAŻU DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO (DSO) W ISTNIEJĄCYCH TERMINALACH PORTU LOTNICZEGO WROCŁAW-STRACHOWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Wrocław: WYKONANIE PROJEKTU,DOSTAWY ORAZ MONTAŻU DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO (DSO) W ISTNIEJĄCYCH TERMINALACH PORTU LOTNICZEGO WROCŁAW-STRACHOWICE
Numer ogłoszenia: 192527 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Wrocław S.A., ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3581300, fax 071 3573973.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.airport.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zamawiający sektorowy-zarządzający lotniskiem.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU,DOSTAWY ORAZ MONTAŻU DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO (DSO) W ISTNIEJĄCYCH TERMINALACH PORTU LOTNICZEGO WROCŁAW-STRACHOWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oraz montaż wraz z projektem Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w terminalach Portu Lotniczego Wrocław-Strachowice

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, e) wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie min. 1 zadanie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia. t.j. o wartości min. 150.000,00zł f) wykonali usługi wymienione w punkcie e) należycie, 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt.2, ust. 2 pkt. 2, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). 3. Wykonawca winien oświadczyć, że: a) spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, b) akceptuje warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 4. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy . 2. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt.2 , ust. 2 pkt. 2, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)wykaz wykonanych usług ; c)dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie, - Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za /zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.airport.wroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Port Lotniczy Wrocław S.A., ul.Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław, pok.20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Port Lotniczy Wrocław S.A., 54-530 Wrocław,ul.Skarżyńskiego 36, sekretariat Ip..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.