eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWykonanie i dostawa druków standardowych i niestandardowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Lublinie oraz Sądów Rejonowych w Białej Podlaskiej, Chełmie, Kraśniku, Lublinie, Łukowie, Opolu Lub., Puławach, Radzyniu Podlaskim, Rykach i Włodawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Lublin: Wykonanie i dostawa druków standardowych i niestandardowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Lublinie oraz Sądów Rejonowych w Białej Podlaskiej, Chełmie, Kraśniku, Lublinie, Łukowie, Opolu Lub., Puławach, Radzyniu Podlaskim, Rykach i Włodawie.
Numer ogłoszenia: 192519 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 143684 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, fax 081 5359164.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa druków standardowych i niestandardowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Lublinie oraz Sądów Rejonowych w Białej Podlaskiej, Chełmie, Kraśniku, Lublinie, Łukowie, Opolu Lub., Puławach, Radzyniu Podlaskim, Rykach i Włodawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Wykonanie i dostawę druków standardowych i niestandardowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Lublinie oraz Sądów Rejonowych w Białej Podlaskiej, Chełmie, Kraśniku, Lublinie, Łukowie, Opolu Lubelskim, Puławach, Radzyniu Podlaskim, Rykach i Włodawie przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Zamawiający wymaga dostaw m.in : Druków w bloczkach po 100 szt. klejonych na grzbiecie . Kopert w kompletach po 1000 szt. Książek w oprawie introligatorskiej twardej ( tektura min. 1100 g/m2 dla opraw formatu A-3, B-4 grubość min. 2 mm) z etykietą oznaczenia na przedniej zewnętrznej stronie okładki, bez okuć rogów, szyta nićmi, strony numerowane Skorowidzów bez wycięć, strony nie numerowane b) Ilość towaru objęta zamówieniem, może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy w granicach 20 % brutto wartości bez wymogu odrębnej akceptacji ze strony wykonawcy. Głównymi powodami, które mogą mieć wpływ na ewentualne zmniejszenie ilości zamawianego towaru są: wprowadzanie technik informatycznych obsługi klientów oraz prowadzenie przez zamawiającego polityki oszczędnościowej, która zmierza do efektywniejszego wykorzystania przez podległych pracowników powierzonych materiałów, które stanowią przedmiot zamówienia. c) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiającemu dokładnie ten towar, który wymieniony jest w zamówieniu zgodnie z dostarczonymi każdorazowo wzorami. d) Dostawy realizowane będą w formie zamówień cząstkowych (świadczeń częściowych), zgodnie z dyspozycją (zapotrzebowaniem) zamawiającego ( tj. poszczególnych sądów zazwyczaj dwa razy w miesiącu). e) W zapotrzebowaniu określony będzie wymagany termin realizacji dostawy cząstkowej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zapotrzebowania dwa dni przed terminem realizacji. f) Wykonawca dostarczał będzie towar do magazynów: Sądu Okręgowego w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej ul. Brzeska 20, 21-500 Biała Podlaska Sądu Rejonowego w Chełmie ul. Kościuszki 3, 22-100 Chełm Sądu Rejonowego w Kraśniku ul Lubelska 81, 23-200 Kraśnik Sądu Rejonowego w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin Sądu Rejonowego w Łukowie ul. Staropijarska 1, 21-400 Łuków Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim ul. Stary Rynek 46, 24-300 Opole Lub. Sądu Rejonowego w Puławach ul. Lubelska 7, 24-100 Puławy Sądu Rejonowego w Rykach ul. Kościuszki 15, 08-500 Ryki Sądu Rejonowego w Radzyniu Podlaskim ul. Jana Pawła II 2, 21-300 Radzyń Sądu Rejonowego we Włodawie ul. Sejmowa 7, 22-200 Włodawa f) Koszty transportu dostarczania towaru oraz obowiązek należytego zabezpieczenia towaru w czasie transportu spoczywa na wykonawcy.Za wszelkie szkody, wady ukryte i uszkodzenia powstałe podczas transportu odpowiedzialność ponosi wykonawca, który zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego towaru na wolny od wad. g) W momencie dostarczenia towaru do magazynu poszczególnych sądów będzie on sprawdzany pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym. Braki ilościowe lub pomyłki stwierdzone w dostawie wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia. W przypadku stwierdzenia jawnych wad jakościowych dostawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 4 dni roboczych. W przypadku wykrycia niejawnych wad jakościowych dostawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 4 dni roboczych. h) W przypadku, gdy wykonawca nie będzie w stanie zrealizować zamówienia, ma obowiązek natychmiastowego powiadomienia o tym zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.20.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Oryginalny kod CPV: 78.11.60.00 - Usługi w zakresie drukowania rejestrów Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.12.10.00 - Usługi w zakresie drukowania kopert Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.14.00.00 - Usługi w zakresie drukowania formularzy Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 500877,49 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg ograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia nr 1 Przedsiębiorstwo Państwowe, ul. Rakowiecka 37, 02-521 Warszawa, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 500877.49
  • Oferta z najniższą ceną: 500877.49 / oferta z najwyższą ceną: 500877.49
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.