Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-17
Lublin: Wykonanie i dostawa druków standardowych i niestandardowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Lublinie oraz Sądów Rejonowych w Białej Podlaskiej, Chełmie, Kraśniku, Lublinie, Łukowie, Opolu Lubelskim, Puławach, Radzyniu Podlaskim, Rykach i Włodawie.
Numer ogłoszenia: 143684 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, fax 081 5359164.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.so.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa druków standardowych i niestandardowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Lublinie oraz Sądów Rejonowych w Białej Podlaskiej, Chełmie, Kraśniku, Lublinie, Łukowie, Opolu Lubelskim, Puławach, Radzyniu Podlaskim, Rykach i Włodawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a)Wykonanie i dostawę druków standardowych i niestandardowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Lublinie oraz Sądów Rejonowych w Białej Podlaskiej, Chełmie, Kraśniku, Lublinie, Łukowie, Opolu Lubelskim, Puławach, Radzyniu Podlaskim, Rykach i Włodawie przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Zamawiający wymaga dostaw m.in Druków w bloczkach po 100 szt. klejonych na grzbiecie . Kopert w kompletach po 1000 szt. Książek w oprawie introligatorskiej twardej ( tektura min. 1100 g/m2 dla opraw formatu A-3, B-4 grubość min. 2 mm) z etykietą oznaczenia na przedniej zewnętrznej stronie okładki, bez okuć rogów, szyta nićmi, strony numerowane Skorowidzów bez wycięć, strony nie numerowane b) Ilość towaru objęta zamówieniem, może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy w granicach 20 % brutto wartości bez wymogu odrębnej akceptacji ze strony wykonawcy. Głównymi powodami, które mogą mieć wpływ na ewentualne zmniejszenie ilości zamawianego towaru są: wprowadzanie technik informatycznych obsługi klientów oraz prowadzenie przez zamawiającego polityki oszczędnościowej, która zmierza do efektywniejszego wykorzystania przez podległych pracowników powierzonych materiałów, które stanowią przedmiot zamówienia. c) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiającemu dokładnie ten towar, który wymieniony jest w zamówieniu zgodnie z dostarczonymi każdorazowo wzorami. d) Dostawy realizowane będą w formie zamówień cząstkowych (świadczeń częściowych), zgodnie z dyspozycją (zapotrzebowaniem) zamawiającego ( tj. poszczególnych sądów zazwyczaj dwa razy w miesiącu). e) W zapotrzebowaniu określony będzie wymagany termin realizacji dostawy cząstkowej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zapotrzebowania dwa dni przed terminem realizacji. f) Wykonawca dostarczał będzie towar do magazynów: Sądu Okręgowego w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej ul. Brzeska 20, 21-500 Biała Podlaska Sądu Rejonowego w Chełmie ul. Kościuszki 3, 22-100 Chełm Sądu Rejonowego w Kraśniku ul Lubelska 81, 23-200 Kraśnik Sądu Rejonowego w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin Sądu Rejonowego w Łukowie ul. Staropijarska 1, 21-400 Łuków Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim ul. Stary Rynek 46, 24-300 Opole Lub. Sądu Rejonowego w Puławach ul. Lubelska 7, 24-100 Puławy Sądu Rejonowego w Rykach ul. Kościuszki 15, 08-500 Ryki Sądu Rejonowego w Radzyniu Podlaskim ul. Jana Pawła II 2, 21-300 Radzyń Sądu Rejonowego we Włodawie ul. Sejmowa 7, 22-200 Włodawa f) Koszty transportu dostarczania towaru oraz obowiązek należytego zabezpieczenia towaru w czasie transportu spoczywa na wykonawcy.Za wszelkie szkody, wady ukryte i uszkodzenia powstałe podczas transportu odpowiedzialność ponosi wykonawca, który zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego towaru na wolny od wad. g) W momencie dostarczenia towaru do magazynu poszczególnych sądów będzie on sprawdzany pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym. Braki ilościowe lub pomyłki stwierdzone w dostawie wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia. W przypadku stwierdzenia jawnych wad jakościowych dostawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 4 dni roboczych. W przypadku wykrycia niejawnych wad jakościowych dostawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 4 dni roboczych. h) W przypadku, gdy wykonawca nie będzie w stanie zrealizować zamówienia, ma obowiązek natychmiastowego powiadomienia o tym zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.20.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Oryginalny kod CPV: 78.11.60.00 - Usługi w zakresie drukowania rejestrów Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.12.10.00 - Usługi w zakresie drukowania kopert Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.14.00.00 - Usługi w zakresie drukowania formularzy Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 8000,00zł. (słownie: osiem tysięcy zł. ) w terminie podanym w zaproszeniu do złożenia ofert. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe nr 42 1060 0076 0000 3310 0004 9918 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - oryginał należy złożyć w pok. Nr 206 w Sądzie Okręgowym w Lublinie przed terminem składania ofert.. Termin złożenia wadium zostanie podany w zaproszeniu do składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuści do składania ofert 5 wykonawców którzy udokumentują realizację w okresie ostatnich trzech lat jednego zamówienia o najwyższej wartości, polegającego na dostawach cząstkowych w okresie kolejnych 12 miesięcy dla jednego zamawiającego, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Należy wykazać realizację jednego zadania o najwyższej wartości podając przedmiot zamówienia,datę rozpoczęcia realizacji zadania, datę zakończenia realizacji zadania , zamawiającego, wartość oraz dołączyć dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie. Zamawiający sporządzi zestawienie wykonawców wg wartości przedstawionych zrealizowanych usług od największej do najmniejszej. Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy udokumentują najwyższe wartości zrealizowanych zamówień spełniających powyższe wymagania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych dostaw / usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom / usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy / usługi te zostały wykonane należycie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert...
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 pokój nr 226.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza wymianę informacji za pomocą faksu i poczty elektronicznej. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w formie pisemnej wraz z wymaganymi dokumentami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa obsługa w zakresie rezerwacji i sprzedaży oraz dostarczenia biletów lotniczych na loty zagraniczne i krajowe wraz z ubezpieczeniem na wyjazd zagraniczny na potrzeby UMWL w Lublinie.
- Renowacja zabytkowego XIX-wiecznego drewnianego dworu rezydencjonalnego z Huty Dzierążyńskiej w sektorze dworskim Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Rewitalizacja zabytkowej rezydencji dworkowej Harasiewiczówki z początku XIX wieku w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z pracami towarzyszącymi przy budynku będącym siedzibą Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie przy ul. Sądowej 5
- Komenda Powiatowa Policji w Kraśniku - modernizacja obiektu wraz z terenem przyległym
- Usługa wykonania okresowych przeglądów kominiarskich
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wydziału Matematyki Uniwersytetu w Białymstoku
- Świadczenie sukcesywnej usługi druku wraz z dostawą publikacji na potrzeby Instytutu Europy Środkowej
- Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących wraz z dzierżawą urządzeń
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier w elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty.
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.